feed-image -

Reklama

Inspiracje


Spokojnie, to tylko atak
poniedziałek, 13 sierpnia 2018 08:29

Do mojej kolekcji siwych włosów przybyły trzy nowe, bo prawie staliśmy się ofiarą cyberataku. Byłam właśnie w trakcie gruntownych pourlopowych porządków na biurku przy akompaniamencie muzyki relaksacyjnej, gdy do mojego gabinetu weszła blada jak płótno szefowa dystrybucji – Ilona Twardowska, i bez słowa położyła mi kartkę na biurku. Minę miała taką, jakby to było co najmniej wypowiedzenie.

Add a comment

Więcej…
 
Marz i działaj
wtorek, 07 sierpnia 2018 09:01

Mojej babci nikt nie musiał motywować, żeby wstała o 5 rano i nakarmiła kury – powiedział w jednym ze swoich wystąpień motywacyjnych Jacek Walkiewcz. Czy motywacja to jakaś szarlatańska sztuczka, która pozwala nam robić rzeczy, które w gruncie rzeczy uważamy za niepotrzebne, a może nawet szkodliwe?

Add a comment

Więcej…
 
Pochwała upierdliwości
poniedziałek, 23 lipca 2018 08:09

Są dni, kiedy rozpiera cię entuzjazm, a wszystko się udaje. Budzisz się z uśmiechem na twarzy i przekonaniem, że świat należy właśnie do ciebie. Ale to nie są te najważniejsze dni, od których zależy, kim jesteś i co osiągasz. Kluczowe są te momenty, gdy nie masz siły wstać z łóżka, na biurku piętrzą się zadania, do których wcale nie masz ochoty się zabrać, a współpracownicy doprowadzają cię do szału.

Add a comment

Więcej…
 
Z pewną taką nieśmiałością
poniedziałek, 16 lipca 2018 08:46

Kilka tygodni temu z pewną taką nieśmiałością zdecydowałam się na pierwszy w życiu fachowy „kołczing”. W ostatnich miesiącach wiele rzeczy zrobiłam po raz pierwszy „z pewną taką nieśmiałością”. Uwaga, dla millenialsów, którzy nie mają pojęcia, o co chodzi z tą całą nieśmiałością. To cytat z pierwszej w nowoczesnej Polsce reklamy podpasek, której bohaterką była Anna Patrycy. Notabene pani Anna potem przez wiele lat pracowała w Nordei. Ale wróćmy do nieśmiałości i pierwszych razów.

Add a comment

Więcej…
 
Smutna historia nieubezpieczonego wyświetlacza
poniedziałek, 02 lipca 2018 07:32

Jak się budzi potrzeba ubezpieczeniowa? Moja obudziła się w momencie uderzenia smartfona o burtę, w czasie kolizji z jachtem UNIQI podczas tegorocznych Żeglarskich Mistrzostw Polski Towarzystw Ubezpieczeniowych. Słysząc trzask pękającego szkła, przypomniałam sobie, że telefonu jednak nie ubezpieczyłam. I to był błąd. Fatalny błąd!

Add a comment

Więcej…
 
Bądźmy jak Ludwik i Harley Davidson
poniedziałek, 21 maja 2018 08:09

Co ma ze sobą wspólnego płyn do mycia naczyń Ludwik i legendarny motor Harley Davidson? Jedna i druga marka cieszy się emocjonalnym przywiązaniem i lojalnością klientów. Niestety, niewiele marek ubezpieczeniowych może się poszczycić choćby cieniem szczerej sympatii ze strony konsumentów. Większość jest im doskonale obojętna.

Add a comment

Więcej…
 
W maju zostań superbohaterem
poniedziałek, 07 maja 2018 08:35

Dan Ariely zajął się ekonomią behawioralną po tym, jak trzy lata walczył ze skutkami poważnych oparzeń całego ciała. Owinięty w bandaże niczym mumia i nieludzko obolały, czuł się wśród zwykłych (niepoparzonych) ludzi jak przybysz z innej planety.

Add a comment

Więcej…
 
Polubić czy jednak zabić?
poniedziałek, 30 kwietnia 2018 08:44

Jedną z najczęstszych przyczyn wypalenia zawodowego jest długotrwałe udawanie emocji, których tak naprawdę nie odczuwamy. Sztuczny uśmiech kosztuje znacznie więcej zdrowia, niż się wydaje z pozoru. Najlepiej wiedzą to chyba pracownicy infolinii, którzy przez wiele godzin z rzędu zderzają się z gniewem, frustracją, a nierzadko chamstwem, a sami są zobligowani do spokojnej i uprzejmej reakcji.

Add a comment

Więcej…
 
Zwolnij, żeby przyśpieszyć
poniedziałek, 23 kwietnia 2018 08:11

Uczeń spytał mistrza, ile powinien dziennie medytować. „Godzinę” – odpowiedział mistrz. „Ale mistrzu, a kiedy jestem naprawdę bardzo zajęty?” „To wtedy dwie godziny” – odpowiedział mistrz. Tę przypowieść zen warto sobie przypomnieć, kiedy presja kwartalnych celów, nowych przepisów, wdrażania innowacji i innych bieżących wyzwań przekroczy granicę normy.

Add a comment

Więcej…
 
Agencie, wyjdź z czerwonego bajorka
poniedziałek, 09 kwietnia 2018 08:12

Czerwony ocean narastającej konkurencji czy błękitny ocean zupełnie nowych możliwości? Jasne, że każdy z nas woli tę drugą opcję. Co nie zmienia faktu, że większość z nas coraz szybciej przebiera rękami i nogami w czerwonym akwenie i nie ma pojęcia, jak wypłynąć na wody innego koloru. Jeśli nie wiesz, o czym mowa, to sięgnij do książki Strategia błękitnego oceanu, którą napisali W. Chan Kim i Renée Mauborgne.

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 22

Allianz: Grzegorz Krawiec w zarządzie, Krzysztof Szypuła odchodzi

W dniu 31 sierpnia br. planowana jest zmiana w zarządzie spółek ubezpieczeniowych TUiR Allianz Polska i TU Allianz Życie Polska S.A.

Na członka...


czytaj dalej

Personalia: Bartosz Grześkowiak wzmocni Grupę MAK

31 lipca Bartosz Grześkowiak, dyrektor zarządzający TUiR Warta, złożył rezygnację ze sprawowanej funkcji. Swoją karierę będzie kontynuować w...


czytaj dalej

Ubezpieczenia przemysłowe kłopotem Talanx

Grupa Talanx w I poł. 2018 r. kontynuowała dobrą passę rentowności, zarabiając w tym okresie już ponad połowę docelowego wyniku rocznego. Składka...


czytaj dalej

Marsh: Ceny ubezpieczeń dla firm rosną

Ceny ubezpieczeń dla podmiotów działalności gospodarczej wzrosły w II kw. 2018 r., który okazał się trzecim z rzędu kwartałem wzrostu cen tej...


czytaj dalej

Sztuczna inteligencja made in Poland

Krakowska spółka Inssue Technologies we współpracy z Fideltronik oraz Microsoft Polska realizuje pierwsze w Polsce rozwiązanie tworzące...


czytaj dalej

Podcast: Świat bez szkód

Gościem 28. odcinka podcastu ubezpieczeniowego „Rozmowy bez asekuracji” jest Radosław Bartosik z firmy Mentax, specjalizującej się likwidacji...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook