feed-image -

Reklama

Rozmowa Tygodnia


Na ubezpieczeniach komunikacyjnych dla firm znamy się jak nikt
poniedziałek, 03 czerwca 2019 08:55

Rozmowa z Jackiem Surmaczem, dyrektorem Biura Ubezpieczeń Komunikacyjnych w MAK Ubezpieczenia

Aleksandra E. Wysocka: – Za co Pan dokładnie odpowiada w MAK Ubezpieczenia?
Jacek Surmacz:
– Wraz z moim zespołem brokerskim zajmujemy się tworzeniem oferty i obsługą ubezpieczeń firm leasingowych, flot samochodowych oraz pakietów dilerskich dla branży transportowej, w szczególności pojazdów ciężarowych. Ubezpieczenia komunikacyjne to mniej więcej 60–70% całego biznesu MAK Ubezpieczenia.

Add a comment
Więcej…
 
Dziękujemy brokerom za zaufanie
środa, 29 maja 2019 09:03

Rozmowa z Agnieszką Żołędziowską-Kulig, wiceprezes zarządu AXA Ubezpieczenia

Aleksandra E. Wysocka: – Co słychać w biznesie korporacyjnym AXA?
Agnieszka Żołędziowska-Kulig:
– Jeśli chodzi o wzrost, to mamy wręcz spektakularne, dwucyfrowe wyniki. W ciągu ostatnich kilku lat podwoiliśmy portfel i jesteśmy z tego dumni, teraz jednak przyszedł czas na szlifowanie rentowności. To nie znaczy, że ubezpieczenia korporacyjne w AXA nie są rentowne, przeciwnie. Wskaźnik mieszany utrzymuje się poniżej 100%, co nie znaczy, że nie może być jeszcze lepiej.

Add a comment
Więcej…
 
Likwidacja to bitwa o czas
poniedziałek, 27 maja 2019 08:58

Rozmowa z Robertem Kruszewskim, zastępcą dyrektora Departamentu Likwidacji Szkód Masowych w InterRisk oraz menedżerem Projektu Transformacji Likwidacji Szkód

Aleksandra E. Wysocka: – Likwidacja szkód to jeden z najszybciej rozwijających się technologicznie obszarów działalności towarzystw ubezpieczeniowych. Czy tak jest również w InterRisk?
Robert Kruszewski:
– Pracujemy od wielu miesięcy nad implementacją nowych technologii do procesów likwidacyjnych. Ubiegły rok był dla InterRisk początkiem wdrożenia projektu Transformers. Hasłem przewodnim jest niewątpliwie automatyzacja, która pozwala dopasować sposób likwidacji konkretnej szkody do konkretnego klienta, a także zauważalnie skrócić cały proces. Taka spersonalizowana likwidacja szkód jest znacznie efektywniejsza. Wprowadziliśmy jako jedni z pierwszych na rynku specjalny moduł kierowalności szkody. Na podstawie danych zebranych podczas rejestracji szkody system wskazuje najbardziej optymalny dla klienta sposób likwidacji szkody.

Add a comment
Więcej…
 
Agent przede wszystkim
poniedziałek, 20 maja 2019 09:05

Rozmowa z Adamem Łoziakiem, wiceprezesem ds. sprzedaży UNIQA Polska

Aleksandra E. Wysocka: – UNIQA w Polsce ogłosiła pod koniec ubiegłego roku nową strategię, w tym przekształcenie oddziałów w biura regionalne. Czy to już się stało?
Adam Łoziak:
– Tak, przekształcenie oddziałów w biura nastąpiło z początkiem 2019 r. W nowej strukturze sieci sprzedaży biura UNIQA zarządzane są przez dyrektorów regionów, którzy odpowiedzialni są za jeden z trzech segmentów: UNIQA dla Ciebie, UNIQA dla Biznesu, UNIQA dla Mieszkalnictwa. Zmiana struktury sieci została dopasowana do strategii, którą planujemy zrealizować do 2023 r. Za tymi trzema liniami kryją się nie tylko produkty, ale przede wszystkim filozofia podejścia do klienta. Do tego podziału dostosowujemy nasze procesy i usługi. Zaczynamy budować specjalizację zarówno w sieci sprzedaży, jak i w obsłudze posprzedażowej.

Add a comment
Więcej…
 
"Tak Podróżuję" w ofercie online PKO Ubezpieczenia
czwartek, 16 maja 2019 08:59

Katarzyna Sawera

Rozmowa z Katarzyną Sawerą, menedżerem ds. rozwoju produktów, i Magdaleną Trześniewską, głównym specjalistą ds. e-commerce w PKO Ubezpieczenia    

Aleksandra E. Wysocka: – Wiosna w pełni i Polacy szykują się do nowych wojaży. Przed nami długie weekendy i letnie urlopy. Niestety, wciąż bardzo wiele osób zapomina o właściwej ochronie ubezpieczeniowej.
Katarzyna Sawera:
– Świadomość ubezpieczeniowa Polaków jest na szczęście coraz większa z roku na rok. Zdajemy sobie sprawę, że na rynku jest wiele ubezpieczeń turystycznych, jednak my postanowiliśmy stworzyć własny produkt zupełnie od początku. Zapytaliśmy naszych klientów, czego dokładnie oczekują od polisy podróżnej i jakie mieli doświadczenia z tego typu ubezpieczeniami. To nie jest nasz pierwszy produkt podróżny w ofercie, jednak do tej pory skupialiśmy się wyłącznie na klientach PKO Banku Polskiego.


Add a comment
Więcej…
 
W IT jak w żeglarstwie
piątek, 12 kwietnia 2019 09:04

O żeglarskich i biznesowych pasjach mówią Mateusz Cybulski, Global Sales Director, i Tomasz Jędroszkowiak, Business Unit Insurance Director, Comarch

Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Comarch został sponsorem głównym Żeglarskich Mistrzostw Polski Towarzystw Ubezpieczeniowych. Skąd pomysł na wsparcie imprezy?
Mateusz Cybulski:
– Comarch jest związany z branżą ubezpieczeniową od ponad 20 lat, pod koniec zeszłego roku świętowaliśmy 25-lecie istnienia naszej firmy, dlatego w bieżącym roku postanowiliśmy podzielić się naszą radością i zostać sponsorem generalnym regat.

Add a comment
Więcej…
 
Szybka i wygodna inspekcja dzięki PhotoSmart
środa, 27 marca 2019 12:11

Rozmowa z Pauliną Zaluską, kierownikiem Zespołu Indywidualnej Oceny Ryzyka w Departamencie Rozwoju Produktów AXA, i Damianem Kącickim, młodszym specjalistą ds. rozwoju biznesu w Departamencie Innowacji i Transformacji AXA

Aleksandra E. Wysocka: – Aplikacja AudaSmart jest dość powszechnie używana w towarzystwach do likwidacji szkód komunikacyjnych. Wy postanowiliście wykorzystać ją inaczej. Skąd ten pomysł?

Paulina Zaluska: – Mój zespół zajmuje się zarządzaniem i weryfikacją inspekcji pojazdów oraz nieruchomości. Inspekcje autocasco generują sporo problemów, zarówno po stronie ubezpieczyciela, jak i po stronie wykonujących je agentów czy klientów. Agenci spędzają na inspekcjach bardzo dużo czasu, a współpracując z różnymi ubezpieczycielami, muszą spamiętać, jakich zdjęć które towarzystwo wymaga. Klient jest zmuszony znaleźć czas na spotkanie z agentem lub rzeczoznawcą i musi to być albo za dnia, albo w dobrze oświetlonym miejscu, żeby zdjęcia miały odpowiednią jakość. Tak naprawdę nikt nie lubi inspekcji autocasco! Stąd pomysł, żeby wprowadzić narzędzie, które istotnie usprawni ten proces. Tak powstał PhotoSmart.

Add a comment
Więcej…
 
Jak zdobywać szczyty?
czwartek, 21 lutego 2019 09:34

Rozmowa z Tomaszem Domalewskim, dyrektorem sprzedaży Leadenhall Polska SA

Aleksandra E. Wysocka: – Niedługo dokądś Pan wyrusza…
Tomasz Domalewski:
– Rzeczywiście, już 14 lutego wylatuję w daleką podróż.

Zanim opowie Pan więcej, proszę się przedstawić naszym czytelnikom.
– Jestem ubezpieczeniowcem z krwi i kości, w branży od 20 lat. Zaczynałem jako agent, potem byłem unit managerem, dyrektorem oddziału, zajmowałem się też szkoleniami, a od pięciu lat jestem dyrektorem sprzedaży w Leadenhall.

Add a comment
Więcej…
 
Niedźwiedź już nie śpi
poniedziałek, 04 lutego 2019 09:37

Rozmowa z Rogerem Hodgkissem, członkiem zarządu PZU SA

Aleksandra E. Wysocka: – Rozmawiamy pod koniec stycznia, ale może jeszcze nie jest za późno, żeby życzyć Panu i całemu zespołowi PZU wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Ma Pan jakieś noworoczne postanowienia?
Roger Hodgkiss:
– Zainspirował mnie ostatnio Warren Buffett, który powiedział, że można kupić wszystko na świecie, poza czasem. Dlatego on w swoim kalendarzu nie ma już żadnych spotkań. Tego o sobie powiedzieć nie mogę, bo cały kalendarz mam od dawna szczelnie wypełniony. Chciałbym w Nowym Roku mieć jednak nieco więcej czasu dla siebie. Pojawiła mi się też taka myśl, że w ostatnich latach co roku postanawiałem wyglądać lepiej. Niewiele z tego wychodziło, jak widać zresztą... (śmiech). W tym roku postanawiam, dla odmiany, lubić siebie takim, jakim jestem!

Add a comment
Więcej…
 
MetLife to sprawdzone i efektywne rozwiązania dla B2B
czwartek, 20 grudnia 2018 14:26


Rozmowa z Małgorzatą Półjanowicz, dyrektor Departamentu Sprzedaży do Kluczowych Klientów Instytucjonalnych, i Bartłomiejem Woźniakiem, dyrektorem Pionu Klienta Instytucjonalnego MetLife w Polsce

Aleksandra E. Wysocka: – MetLife kojarzy się raczej ze sprzedażą za pośrednictwem tradycyjnej sieci agencyjnej, a niekoniecznie z obszarem B2B…
Małgorzata Półjanowicz:
– Sprzedaż w MetLife opiera się na dwóch filarach. Z jednej strony są klienci instytucjonalni i cały obszar sprzedaży B2B, w którym działamy od wielu lat z licznymi sukcesami. W tym segmencie są nasi klienci bancassurance oraz DtC (inaczej „direct to consumer”, czyli marketing bezpośredni). Z drugiej strony mamy klientów indywidualnych, których obsługują rozbudowana sieć agentów własnych oraz multiagenci.
Bartłomiej Woźniak: – Oba filary są dla MetLife równie ważne. W B2B oferujemy prostsze produkty z niską składką i osiągamy duże wolumeny sprzedażowe. Z kolei agenci i multiagenci sprzedają polisy długoterminowe z wyższymi składkami. Taka dywersyfikacja pozwala nam budować biznes w sposób zrównoważony.

Add a comment
Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 63

UNIQA Polska: Adam Łoziak wiceprezesem na kolejne trzy lata

Rada nadzorcza spółek UNIQA w Polsce postanowiła przedłużyć mandat Adama Łoziaka na stanowisku wiceprezesa na kolejną trzyletnią kadencję.

O...


czytaj dalej

Allianz Polska: Matthias Baltin zatwierdzony na stanowisku prezesa

11 czerwca Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Matthiasa Florianusa Paula Baltina na stanowisko prezesa...


czytaj dalej

Aviva: Zmian personalnych ciąg dalszy

Dyrektor finansowy Avivy Tom Stoddard ustąpi ze stanowiska z końcem czerwca. Jest to drugi ruch kadrowy na najwyższych stanowiskach w tym roku, po...


czytaj dalej

Liferay: Inwestycja w UX pozwala zaoszczędzić nawet 10 mln zł rocznie

Firmy z branży ubezpieczeniowej poszukają skutecznych rozwiązań, które umożliwiają wykorzystywanie danych z systemów backendowych do tworzenia...


czytaj dalej

Insurance Forum: Branża podyskutuje o klimacie i nowej mobilności

W czwartek 13 czerwca 2019 r. zebrała się Rada Programowa Insurance Forum. Konferencja odbędzie się w październiku po raz czternasty....


czytaj dalej

CUK Ubezpieczenia: Aplikacja mobilna już dostępna

CUK Ubezpieczenia wprowadziło aplikację mobilną, dzięki której każdy klient będzie mieć ubezpieczenia w swoim smartfonie.

Aplikacja zapewnia...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook