feed-image -

Reklama

Rozmowa Tygodnia


W IT jak w żeglarstwie
piątek, 12 kwietnia 2019 09:04

O żeglarskich i biznesowych pasjach mówią Mateusz Cybulski, Global Sales Director, i Tomasz Jędroszkowiak, Business Unit Insurance Director, Comarch

Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Comarch został sponsorem głównym Żeglarskich Mistrzostw Polski Towarzystw Ubezpieczeniowych. Skąd pomysł na wsparcie imprezy?
Mateusz Cybulski:
– Comarch jest związany z branżą ubezpieczeniową od ponad 20 lat, pod koniec zeszłego roku świętowaliśmy 25-lecie istnienia naszej firmy, dlatego w bieżącym roku postanowiliśmy podzielić się naszą radością i zostać sponsorem generalnym regat.

Add a comment
Więcej…
 
Szybka i wygodna inspekcja dzięki PhotoSmart
środa, 27 marca 2019 12:11

Rozmowa z Pauliną Zaluską, kierownikiem Zespołu Indywidualnej Oceny Ryzyka w Departamencie Rozwoju Produktów AXA, i Damianem Kącickim, młodszym specjalistą ds. rozwoju biznesu w Departamencie Innowacji i Transformacji AXA

Aleksandra E. Wysocka: – Aplikacja AudaSmart jest dość powszechnie używana w towarzystwach do likwidacji szkód komunikacyjnych. Wy postanowiliście wykorzystać ją inaczej. Skąd ten pomysł?

Paulina Zaluska: – Mój zespół zajmuje się zarządzaniem i weryfikacją inspekcji pojazdów oraz nieruchomości. Inspekcje autocasco generują sporo problemów, zarówno po stronie ubezpieczyciela, jak i po stronie wykonujących je agentów czy klientów. Agenci spędzają na inspekcjach bardzo dużo czasu, a współpracując z różnymi ubezpieczycielami, muszą spamiętać, jakich zdjęć które towarzystwo wymaga. Klient jest zmuszony znaleźć czas na spotkanie z agentem lub rzeczoznawcą i musi to być albo za dnia, albo w dobrze oświetlonym miejscu, żeby zdjęcia miały odpowiednią jakość. Tak naprawdę nikt nie lubi inspekcji autocasco! Stąd pomysł, żeby wprowadzić narzędzie, które istotnie usprawni ten proces. Tak powstał PhotoSmart.

Add a comment
Więcej…
 
Jak zdobywać szczyty?
czwartek, 21 lutego 2019 09:34

Rozmowa z Tomaszem Domalewskim, dyrektorem sprzedaży Leadenhall Polska SA

Aleksandra E. Wysocka: – Niedługo dokądś Pan wyrusza…
Tomasz Domalewski:
– Rzeczywiście, już 14 lutego wylatuję w daleką podróż.

Zanim opowie Pan więcej, proszę się przedstawić naszym czytelnikom.
– Jestem ubezpieczeniowcem z krwi i kości, w branży od 20 lat. Zaczynałem jako agent, potem byłem unit managerem, dyrektorem oddziału, zajmowałem się też szkoleniami, a od pięciu lat jestem dyrektorem sprzedaży w Leadenhall.

Add a comment
Więcej…
 
Niedźwiedź już nie śpi
poniedziałek, 04 lutego 2019 09:37

Rozmowa z Rogerem Hodgkissem, członkiem zarządu PZU SA

Aleksandra E. Wysocka: – Rozmawiamy pod koniec stycznia, ale może jeszcze nie jest za późno, żeby życzyć Panu i całemu zespołowi PZU wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Ma Pan jakieś noworoczne postanowienia?
Roger Hodgkiss:
– Zainspirował mnie ostatnio Warren Buffett, który powiedział, że można kupić wszystko na świecie, poza czasem. Dlatego on w swoim kalendarzu nie ma już żadnych spotkań. Tego o sobie powiedzieć nie mogę, bo cały kalendarz mam od dawna szczelnie wypełniony. Chciałbym w Nowym Roku mieć jednak nieco więcej czasu dla siebie. Pojawiła mi się też taka myśl, że w ostatnich latach co roku postanawiałem wyglądać lepiej. Niewiele z tego wychodziło, jak widać zresztą... (śmiech). W tym roku postanawiam, dla odmiany, lubić siebie takim, jakim jestem!

Add a comment
Więcej…
 
MetLife to sprawdzone i efektywne rozwiązania dla B2B
czwartek, 20 grudnia 2018 14:26


Rozmowa z Małgorzatą Półjanowicz, dyrektor Departamentu Sprzedaży do Kluczowych Klientów Instytucjonalnych, i Bartłomiejem Woźniakiem, dyrektorem Pionu Klienta Instytucjonalnego MetLife w Polsce

Aleksandra E. Wysocka: – MetLife kojarzy się raczej ze sprzedażą za pośrednictwem tradycyjnej sieci agencyjnej, a niekoniecznie z obszarem B2B…
Małgorzata Półjanowicz:
– Sprzedaż w MetLife opiera się na dwóch filarach. Z jednej strony są klienci instytucjonalni i cały obszar sprzedaży B2B, w którym działamy od wielu lat z licznymi sukcesami. W tym segmencie są nasi klienci bancassurance oraz DtC (inaczej „direct to consumer”, czyli marketing bezpośredni). Z drugiej strony mamy klientów indywidualnych, których obsługują rozbudowana sieć agentów własnych oraz multiagenci.
Bartłomiej Woźniak: – Oba filary są dla MetLife równie ważne. W B2B oferujemy prostsze produkty z niską składką i osiągamy duże wolumeny sprzedażowe. Z kolei agenci i multiagenci sprzedają polisy długoterminowe z wyższymi składkami. Taka dywersyfikacja pozwala nam budować biznes w sposób zrównoważony.

Add a comment
Więcej…
 
Assistance pogrzebowe to ciekawy dodatek do produktów ubezpieczeniowych
poniedziałek, 26 listopada 2018 09:47

O firmie Memorial International opowiada jest założyciel i prezes Pablo Cevallos

Aleksandra E. Wysocka: – Czym zajmuje się Memorial International?
Pablo Cevallos:
– Jesteśmy największą na świecie firmą specjalizującą się w assistance pogrzebowym. Istniejemy 23 lata i działamy w 18 krajach, z czego w dwóch europejskich – w Polsce i w Hiszpanii. Usługi, jakie oferujemy, są bardzo powszechne w krajach Ameryki Południowej i Łacińskiej, a także w Meksyku i Stanach Zjednoczonych. W Europie stawiamy pierwsze kroki, ale mamy bardzo ambitne plany na najbliższe miesiące i lata.

Add a comment
Więcej…
 
Życiowe plany nie zakładają pauzy
poniedziałek, 19 listopada 2018 10:03


Rozmowa z Przemysławem Pakulskim, dyrektorem Biura Produktów, i Ewą Kapacką, dyrektor Biura Marketingu i PR, PKO Ubezpieczenia

Aleksandra E. Wysocka: – Na polskim rynku ubezpieczeniowym pojawiło się już kilka produktów „rakowych”. Czym OnkoPlan się wyróżnia?
Przemysław Pakulski:
– To nasz pierwszy samodzielny produkt ochronny, który nie jest powiązany z produktem bankowym. Przystępując do pracy nad nim, postawiliśmy sobie jeden główny cel. Chcieliśmy stworzyć takie ubezpieczenie, które sami byśmy chętnie kupili, z szerokim zakresem ochrony i dostępnością do zaawansowanych terapii leczenia onkologicznego za granicą. Cieszymy się, że udało nam się to zrealizować w rekordowym tempie. Od stworzenia konceptu do wdrożenia OnkoPlanu minął zaledwie kwartał.
Ewa Kapacka: – Zanim przystąpiliśmy do działania, konieczne było zebranie i przedyskutowanie wielu różnych pomysłów na produkt onkologiczny, które mieliśmy w naszych głowach. Przeprowadziliśmy więc warsztat, w którym wzięli udział pracownicy różnych jednostek naszej organizacji – Produktów, Marketingu, Sprzedaży, a nawet Compliance. Zaprosiliśmy również przedstawicieli PKO Banku Polskiego, z którymi od samego początku współpracowaliśmy przy wdrożeniu tego produktu. To był bardzo twórczy czas, kiedy wypracowaliśmy pierwsze zręby przyszłego OnkoPlanu. Przeprowadziliśmy następnie badania marketingowe, w bardzo ciekawej technice współtworzenia, które pozwoliły nam wyłonić zasadnicze cechy produktu. Chcieliśmy się dowiedzieć, czego klienci rzeczywiście oczekują, a nie bazować wyłącznie na naszych wyobrażeniach i na ofercie konkurencji. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, bo wyniki badań w kilku punktach nas zaskoczyły.

Add a comment
Więcej…
 
Jesteśmy i będziemy liderem ubezpieczeń należności
wtorek, 13 listopada 2018 09:44

Rozmowa z Paulem Flanaganem, prezesem zarządu Euler Hermes w Polsce

Aleksandra E. Wysocka: – Spotykamy się przy radosnej okazji jubileuszu 20 lat Euler Hermes w Polsce. Zanim jednak przejdziemy do podsumowań, co udało się Wam w tym czasie zbudować, proszę się przedstawić naszym Czytelnikom.
Paul Flanagan:
– Z wykształcenia jestem księgowym i przez znaczną część swojej kariery byłem związany z obszarem finansów. Ponad 20 lat pracowałem w Londynie. Tam również zacząłem współpracę z Euler Hermes UK. Byłem najpierw dyrektorem finansowym, a potem ds. wyceny ryzyka. Następnie przez trzy lata kierowałem Euler Hermes w Kanadzie, by potem powrócić do Europy i odpowiadać za zarządzanie ryzykiem w krajach Regionu Północnego, który obejmuje 14 krajów, w tym Polskę. Dzięki temu miałem okazję zapoznać się z tutejszym rynkiem. Od 2016 r. mam przyjemność kierować polską spółką.

Add a comment
Więcej…
 
Klient chce płacić kartą za polisę
wtorek, 16 października 2018 11:40

Rozmowa z Cezarym Świerszczem i Piotrem Kujawą z Bacca

Aleksandra E. Wysocka: – Wielu agentów twierdzi, że wcale nie potrzebują terminala płatniczego. Co możecie im odpowiedzieć?

Cezary Świerszcz: – Zwyczaje płatnicze Polaków idą zdecydowanie w stronę wygodnych, bezgotówkowych transakcji. Polacy płacą kartą za wszystko, nawet za gazetę czy bułki. To ciekawe, że za niematerialną usługę, jaką jest ubezpieczenie, muszą płacić albo gotówką, albo ewentualnie przelewem. Tymczasem coraz mniej Polaków nosi ze sobą gotówkę. Kurczy się też sieć bankomatów. Trend jest jednoznaczny, a ubezpieczenia pozostają w tyle…

Add a comment
Więcej…
 
Żeby małym i średnim było łatwiej z IDD
środa, 03 października 2018 08:59

Trzy pytania do Jakuba Jaromina, prezesa zarządu Avangard System Sp. z o.o.

Aleksandra E. Wysocka: Stworzyliście kreator dokumentacji IDD. Kto może z niego skorzystać i w jakim celu?

Jakub Jaromin:
- Mali i średni agenci oraz brokerzy nie zawsze mają czas przegryzać się przez akty prawne, aby dostosować do nich swoją działalność. A zmiany, które przyniosło IDD, niosą ze sobą ryzyko prawne. Do nowej ustawy trzeba się przygotować. Oczywiście gromadzenie „kwitów” jest dalekie od ducha zmian, ale…  po pierwsze – materiały papierowe, na przykład tekst informacji obowiązkowej,  po prostu warto mieć.  Po drugie – zawsze przypominamy o szerszym kontekście praktycznym i prawnym danego rozwiązania.

Add a comment
Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 62

Aegon PTE: Samer Masri zatwierdzony jako członek zarządu

23 kwietnia Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie udzieliła zezwolenia na powołanie Samera Masriego na stanowisko członka zarządu Aegon...


czytaj dalej

TFI PZU: Nowy zarząd

18 kwietnia rada nadzorcza Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych PZU dokonała szeregu zmian w zarządzie spółki.

Do zarządu TFI PZU powołany został...


czytaj dalej

Euler Hermes: Niepewność kosztowniejsza niż rzeczywiste cła

Niepewność wymiany handlowej USA-Chiny wpłynęła w znacznie większym stopniu na globalną wymianę handlową niż same taryfy – wynika z analizy Euler...


czytaj dalej

Ameryka Łacińska: Spółki Marsh utworzą Carpenter Marsh Fac Re

Marsh i Guy Carpenter, spółki zależne Marsh&McLennan Companies (MMC), ogłosiły, że o ile otrzymają odpowiednią zgodę organów regulacyjnych, to...


czytaj dalej

KNF: Składka jednorazowa ma coraz mniejsze znaczenie

Spada znaczenie składki jednorazowej w portfelach zakładów ubezpieczeń na życie. Wolno, lecz zauważalnie rosną przychody ze składek w życiowych...


czytaj dalej

PKO Ubezpieczenia: Klienci PKO Leasing otrzymają ofertę komunikacyjną

Krótko po otrzymaniu zgody Komisji Nadzoru Finansowego na oferowanie polis OC i AC* PKO Ubezpieczenia rozpoczęło wraz z PKO Leasing prace...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook