feed-image -

Edukacja


Szczyt Ubezpieczeniowy w tym tygodniu
środa, 27 września 2017 11:44

Na dniach odbędzie się pierwsza w Polsce internetowa konferencja skierowana do sektora ubezpieczeniowego. Podczas Szczytu Ubezpieczeniowego wystąpi kilkudziesięciu ekspertów z Polski i zagranicy.

Rynek usług ubezpieczeniowych w Polsce jest uważany za największy wśród państw Europy Środkowej. Według badania firmy Inteliace Research jego wartość jest wyceniana na 13 mld euro. Szacuje się, że do 2018 r. dynamika rozwoju rodzimego rynku asekuracyjnego utrzyma się na poziomie 4% rocznie.

Pomimo tych optymistycznych prognoz, ta gałąź polskiej branży finansowej jest uważana za ostatnią, w której nie doszło do rewolucji technologicznej. Czy rodzimy sektor ubezpieczeniowy ma szansę powtórzyć historię usług bankowości internetowej, które są uważane za jedne z najbardziej nowatorskich w Europie?

Ta kwestia będzie jednym z tematów poruszonych podczas nadchodzącego Szczytu Ubezpieczeniowego. Wydarzenia, które odbędzie się w nietypowej formule – wyłącznie w internecie. Podczas dwóch wieczorów (28 i 29 września) w sieci zostanie opublikowanych kilkadziesiąt 20-minutowych wystąpień prelegentów.

Wachlarz tematów, które zostaną poruszone przez praktyków i ekspertów z branży ubezpieczeniowej, będzie ogromny. W ramach Szczytu Ubezpieczeniowego pojawi się sporo wystąpień dotyczących wykorzystania marketingu internetowego (SEO, social media, wideo, e-mail). Nie zabraknie wątków związanych ze sferą HR, sprzedażą, technologią, a także prawnymi uregulowaniami. Pojawi się także trochę bardziej wyspecjalizowanych prelekcji, np. o tajnikach sprzedaży ubezpieczeń grupowych.

Swoją wiedzą podzielą się m.in. Arkadiusz Bednarski, Rafał Mróz, Paweł Tkaczyk, Mikołaj Winkiel, Piotr Czublun, Igor Rusinowski, Rafał Pikul oraz Rain Takahashi.

-    Mam nadzieję, że Szczyt Ubezpieczeniowy wpisze się jako cykliczne wydarzenie dla branży ubezpieczeniowej; jako wydarzenie oferujące wystąpienia prominentnych gości z gotowymi zestawami porad do natychmiastowego wdrożenia – przyznaje Marcin Kowalik, organizator Szczytu Ubezpieczeniowego.

Wydarzenie jest skierowane do przedstawicieli rodzimego sektora ubezpieczeniowego, w szczególności do: agentów, brokerów oraz reprezentantów multiagencji.

Udział w Szczycie Ubezpieczeniowym jest darmowy.

(28–29.09 – czwartek, piątek)
http://szczytubezpieczeniowy.pl/

Add a comment
 
Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie
poniedziałek, 25 września 2017 08:15

W październiku 2017 rusza V edycja prestiżowych studiów podyplomowych na kierunku Dyplomowany specjalista ds. ubezpieczeń, które prowadzi Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie.

Add a comment

Więcej…
 
5 sposobów, które pomogą uczynić firmę bardziej „prorodzinną”
wtorek, 22 sierpnia 2017 09:13

Brak rąk do pracy to jedno z największych wyzwań, z którym mierzą się firmy produkcyjne w Polsce. Dotyczy to również przedsiębiorstw z sektora MŚP. Z danych GUS wynika, że na koniec I kwartału 2017 r. w firmach zatrudniających przynajmniej jedną osobę było 119,5 tys. wolnych miejsc pracy. Problem z dużą rotacją pracowników dotyczy także branży handlowej.

Add a comment

Więcej…
 
Zarządzanie różnorodnością istotnym wyzwaniem dla pracodawców
wtorek, 22 sierpnia 2017 09:11

Z prognoz demograficznych wynika, że osoby 50+ będą coraz liczniejszą grupą pracowników. Będą tworzyć zespoły razem z przedstawicielami pokoleń X,Y i Z, z których każde ma całkiem odmienne oczekiwania i podejście do pracy. Duże zróżnicowanie pracowników, dotyczące również płci, pochodzenia, poglądów, narodowości czy sytuacji życiowej, wymaga od firm wdrożenia odpowiedniej polityki. O tym, jak to zrobić skutecznie, eksperci rozmawiać będą podczas Kongresu Różnorodności, który odbędzie się 13 października w Warszawie.

Add a comment

Więcej…
 
Ponad 51 tys. Polaków umiera rocznie z powodu zanieczyszczeń powietrza
wtorek, 22 sierpnia 2017 09:11

Nie od wczoraj Polska boryka się z problemem zanieczyszczonego powietrza oraz regularnego przekraczania dopuszczalnych norm szkodliwych substancji znajdujących się w powietrzu. Chodzi przede wszystkim o emisję węglowodorów aromatycznych, z którymi powiązane są pyły zawieszone PM 10 i PM 2,5 – niewidzialni mordercy ponad 51 tysięcy Polaków rocznie. Pyły nie tylko są szkodliwe dla ludzi, ale również dla polskiej gospodarki. Według raportu Komisji Europejskiej zrealizowanego w 2016 roku koszty zewnętrzne zanieczyszczenia powietrza w Polsce wynoszą rocznie 26 miliardów euro, co stanowi ponad 6% PKB Polski.

Add a comment

Więcej…
 
ABiF Vistula: Studium przygotowujące do RODO
poniedziałek, 23 stycznia 2017 09:48

Akademia Biznesu i Finansów Vistula prowadzi zapisy na trzymiesięczne podyplomowe studium „Ochrona danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem UE (RODO)”. Głównym celem studium jest zapoznanie słuchaczy z usystematyzowaną, całościową problematyką funkcjonowania systemu ochrony danych osobowych na gruncie prawa polskiego i europejskiego, i tym samym złagodzenie skutków reformy ochrony danych osobowych. Patronem medialnym studium jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

Add a comment

Więcej…
 
UMCS: Start II edycji ubezpieczeniowych studiów podyplomowych
środa, 14 grudnia 2016 10:01

W weekend 10-11 grudnia wystartowała II edycja studiów podyplomowych „Ubezpieczenia i pośrednictwo finansowe” prowadzonych przez Wydział Ekonomiczny UMCS w Lublinie we współpracy z multiagencją Open Brokers oraz Open Finance. Patronem medialnym kierunku jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

Add a comment

Więcej…
 
Union Investment TFI: „Radar Ekonomiczny” w Sopocie
poniedziałek, 16 maja 2016 09:31

19 maja w Sopocie odbędzie się kolejna konferencja z cyklu „Radar Ekonomiczny”. Uczestnicy spotkania będą dyskutować na tematy związane z gospodarką i inwestowaniem. Patronem medialnym wydarzenia organizowanego przez Union Investment TFI jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

Add a comment

Więcej…
 
Edukacja: Jak zniechęcić klienta przez call center
piątek, 06 maja 2016 08:49

Mój artykuł jest skutkiem ostatnich kontaktów handlowych przez telefon ze mną w roli klienta. Coraz więcej osób narzeka na takie telefony. Nazywają je nękaniem. A jest ich coraz więcej, ponieważ ten kanał sprzedaży jest dużo tańszy niż sieć handlowa w terenie. I nie miałbym nic przeciwko temu, gdyby nie sposób, w jaki jest to realizowane. Jeśli ma być to wizytówka, to właśnie ten sposób zostanie zapamiętany przez klienta i wpłynie na ocenę firmy, która się z nim skontaktowała.

Add a comment

Więcej…
 
Panel Praktyków: Liderzy sprzedaży zdradzają tajemnice swojego sukcesu
czwartek, 31 marca 2016 08:35

7 kwietnia w Warszawie odbędzie „Panel Praktyków Seria: Ubezpieczenia i Inwestycje” – warsztaty dla sprzedawców ubezpieczeń i programów inwestycyjnych. Patronem medialnym wydarzenia jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 20

GrECo JLT Services: Marek Mozer dyrektorem operacyjnym

Od września Marek Mozer pełni funkcję dyrektora operacyjnego GrECo JLT Services. Do jego kompetencji należy nadzór nad obszarem współpracy z...


czytaj dalej

Euler Hermes: Krzysztof Rzepka szefem działów odszkodowań i windykacji

Krzysztof Rzepka został powołany na dyrektora zarządzającego Biurem Windykacji i Likwidacji Szkód Euler Hermes. Na tym stanowisku będzie...


czytaj dalej

Aon: Badanie EMEA Cyber Risk Transfer Report 2017

Organizacje dostrzegają rosnącą wartość technologii i danych w stosunku do wartości aktywów materialnych, ale jednocześnie wydają czterokrotnie...


czytaj dalej

AXA: Chętni na zarządzanie aktywami odprawieni

AXA zgłosiło się wielu graczy zainteresowanych jej spółką zarządzania aktywami, jednak okazuje się, że dla ubezpieczyciela nadal ma ona znaczenie...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Jak przekonać klientów

Car sharing nie jest nową usługą (jej początków należy szukać przed niemal półwieczem), ale dopiero od kilku lat znajduje się w fazie dynamicznego...


czytaj dalej

Link4: Czujnik dymu do polisy mieszkaniowej

W ramach specjalnej oferty ubezpieczenia Dom Link4 przekaże czujnik dymu Orno or-dc-609. Otrzyma go każdy nowy klient, który nabędzie polisę ze...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy