feed-image -

Edukacja


Szczyt Ubezpieczeniowy w tym tygodniu
środa, 27 września 2017 11:44

Na dniach odbędzie się pierwsza w Polsce internetowa konferencja skierowana do sektora ubezpieczeniowego. Podczas Szczytu Ubezpieczeniowego wystąpi kilkudziesięciu ekspertów z Polski i zagranicy.

Rynek usług ubezpieczeniowych w Polsce jest uważany za największy wśród państw Europy Środkowej. Według badania firmy Inteliace Research jego wartość jest wyceniana na 13 mld euro. Szacuje się, że do 2018 r. dynamika rozwoju rodzimego rynku asekuracyjnego utrzyma się na poziomie 4% rocznie.

Pomimo tych optymistycznych prognoz, ta gałąź polskiej branży finansowej jest uważana za ostatnią, w której nie doszło do rewolucji technologicznej. Czy rodzimy sektor ubezpieczeniowy ma szansę powtórzyć historię usług bankowości internetowej, które są uważane za jedne z najbardziej nowatorskich w Europie?

Ta kwestia będzie jednym z tematów poruszonych podczas nadchodzącego Szczytu Ubezpieczeniowego. Wydarzenia, które odbędzie się w nietypowej formule – wyłącznie w internecie. Podczas dwóch wieczorów (28 i 29 września) w sieci zostanie opublikowanych kilkadziesiąt 20-minutowych wystąpień prelegentów.

Wachlarz tematów, które zostaną poruszone przez praktyków i ekspertów z branży ubezpieczeniowej, będzie ogromny. W ramach Szczytu Ubezpieczeniowego pojawi się sporo wystąpień dotyczących wykorzystania marketingu internetowego (SEO, social media, wideo, e-mail). Nie zabraknie wątków związanych ze sferą HR, sprzedażą, technologią, a także prawnymi uregulowaniami. Pojawi się także trochę bardziej wyspecjalizowanych prelekcji, np. o tajnikach sprzedaży ubezpieczeń grupowych.

Swoją wiedzą podzielą się m.in. Arkadiusz Bednarski, Rafał Mróz, Paweł Tkaczyk, Mikołaj Winkiel, Piotr Czublun, Igor Rusinowski, Rafał Pikul oraz Rain Takahashi.

-    Mam nadzieję, że Szczyt Ubezpieczeniowy wpisze się jako cykliczne wydarzenie dla branży ubezpieczeniowej; jako wydarzenie oferujące wystąpienia prominentnych gości z gotowymi zestawami porad do natychmiastowego wdrożenia – przyznaje Marcin Kowalik, organizator Szczytu Ubezpieczeniowego.

Wydarzenie jest skierowane do przedstawicieli rodzimego sektora ubezpieczeniowego, w szczególności do: agentów, brokerów oraz reprezentantów multiagencji.

Udział w Szczycie Ubezpieczeniowym jest darmowy.

(28–29.09 – czwartek, piątek)
http://szczytubezpieczeniowy.pl/

Add a comment
 
Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie
poniedziałek, 25 września 2017 08:15

W październiku 2017 rusza V edycja prestiżowych studiów podyplomowych na kierunku Dyplomowany specjalista ds. ubezpieczeń, które prowadzi Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie.

Add a comment

Więcej…
 
5 sposobów, które pomogą uczynić firmę bardziej „prorodzinną”
wtorek, 22 sierpnia 2017 09:13

Brak rąk do pracy to jedno z największych wyzwań, z którym mierzą się firmy produkcyjne w Polsce. Dotyczy to również przedsiębiorstw z sektora MŚP. Z danych GUS wynika, że na koniec I kwartału 2017 r. w firmach zatrudniających przynajmniej jedną osobę było 119,5 tys. wolnych miejsc pracy. Problem z dużą rotacją pracowników dotyczy także branży handlowej.

Add a comment

Więcej…
 
Zarządzanie różnorodnością istotnym wyzwaniem dla pracodawców
wtorek, 22 sierpnia 2017 09:11

Z prognoz demograficznych wynika, że osoby 50+ będą coraz liczniejszą grupą pracowników. Będą tworzyć zespoły razem z przedstawicielami pokoleń X,Y i Z, z których każde ma całkiem odmienne oczekiwania i podejście do pracy. Duże zróżnicowanie pracowników, dotyczące również płci, pochodzenia, poglądów, narodowości czy sytuacji życiowej, wymaga od firm wdrożenia odpowiedniej polityki. O tym, jak to zrobić skutecznie, eksperci rozmawiać będą podczas Kongresu Różnorodności, który odbędzie się 13 października w Warszawie.

Add a comment

Więcej…
 
Ponad 51 tys. Polaków umiera rocznie z powodu zanieczyszczeń powietrza
wtorek, 22 sierpnia 2017 09:11

Nie od wczoraj Polska boryka się z problemem zanieczyszczonego powietrza oraz regularnego przekraczania dopuszczalnych norm szkodliwych substancji znajdujących się w powietrzu. Chodzi przede wszystkim o emisję węglowodorów aromatycznych, z którymi powiązane są pyły zawieszone PM 10 i PM 2,5 – niewidzialni mordercy ponad 51 tysięcy Polaków rocznie. Pyły nie tylko są szkodliwe dla ludzi, ale również dla polskiej gospodarki. Według raportu Komisji Europejskiej zrealizowanego w 2016 roku koszty zewnętrzne zanieczyszczenia powietrza w Polsce wynoszą rocznie 26 miliardów euro, co stanowi ponad 6% PKB Polski.

Add a comment

Więcej…
 
ABiF Vistula: Studium przygotowujące do RODO
poniedziałek, 23 stycznia 2017 09:48

Akademia Biznesu i Finansów Vistula prowadzi zapisy na trzymiesięczne podyplomowe studium „Ochrona danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem UE (RODO)”. Głównym celem studium jest zapoznanie słuchaczy z usystematyzowaną, całościową problematyką funkcjonowania systemu ochrony danych osobowych na gruncie prawa polskiego i europejskiego, i tym samym złagodzenie skutków reformy ochrony danych osobowych. Patronem medialnym studium jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

Add a comment

Więcej…
 
UMCS: Start II edycji ubezpieczeniowych studiów podyplomowych
środa, 14 grudnia 2016 10:01

W weekend 10-11 grudnia wystartowała II edycja studiów podyplomowych „Ubezpieczenia i pośrednictwo finansowe” prowadzonych przez Wydział Ekonomiczny UMCS w Lublinie we współpracy z multiagencją Open Brokers oraz Open Finance. Patronem medialnym kierunku jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

Add a comment

Więcej…
 
Union Investment TFI: „Radar Ekonomiczny” w Sopocie
poniedziałek, 16 maja 2016 09:31

19 maja w Sopocie odbędzie się kolejna konferencja z cyklu „Radar Ekonomiczny”. Uczestnicy spotkania będą dyskutować na tematy związane z gospodarką i inwestowaniem. Patronem medialnym wydarzenia organizowanego przez Union Investment TFI jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

Add a comment

Więcej…
 
Edukacja: Jak zniechęcić klienta przez call center
piątek, 06 maja 2016 08:49

Mój artykuł jest skutkiem ostatnich kontaktów handlowych przez telefon ze mną w roli klienta. Coraz więcej osób narzeka na takie telefony. Nazywają je nękaniem. A jest ich coraz więcej, ponieważ ten kanał sprzedaży jest dużo tańszy niż sieć handlowa w terenie. I nie miałbym nic przeciwko temu, gdyby nie sposób, w jaki jest to realizowane. Jeśli ma być to wizytówka, to właśnie ten sposób zostanie zapamiętany przez klienta i wpłynie na ocenę firmy, która się z nim skontaktowała.

Add a comment

Więcej…
 
Panel Praktyków: Liderzy sprzedaży zdradzają tajemnice swojego sukcesu
czwartek, 31 marca 2016 08:35

7 kwietnia w Warszawie odbędzie „Panel Praktyków Seria: Ubezpieczenia i Inwestycje” – warsztaty dla sprzedawców ubezpieczeń i programów inwestycyjnych. Patronem medialnym wydarzenia jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 20

TUW PZUW: Jakub Papuga nowym członkiem zarządu

W skład władz Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych Polskiego Zakładu Ubezpieczeń Wzajemnych (TUW PZUW) wejdzie nowa osoba. Od 1 lutego funkcję...


czytaj dalej

Pramerica Życie: Borys Kowalski nowym członkiem zarządu

Rada nadzorcza Pramerica Życie powołała w skład zarządu Borysa Kowalskiego. Nowy członek władz towarzystwa będzie odpowiedzialny za Pion...


czytaj dalej

Turcja: Talanx przejmuje Liberty Sigorta

23 stycznia Talanx poinformował o zawarciu porozumienia w sprawie nabycia 99,4% udziałów w Liberty Sigorta A.S., tureckim oddziale amerykańskiej...


czytaj dalej

Hippo: Inwestorzy finansują ekspansję insurtecha

Kalifornijska firma z sektora insurtech Hippo pozyskała 25 mln dol. z emisji Serii B od Comcast Ventures i Fifth Wall oraz innych inwestorów.

...


czytaj dalej

rankomat.pl: Stabilizacja cen OC

Ceny OC pomiędzy 2015 a 2016 rokiem wzrosły o 45%. Pomiędzy 2016 a 2017 tempo wzrostu było już niższe (24%). W ostatnim kwartale minionego roku...


czytaj dalej

Kasia Moś i The Chance będą nadal reklamować Link4

Powstaną kolejne muzyczne reklamy z udziałem Kasi Moś i zespołu The Chance. Link4 przedłużył kontrakt reklamowy z artystkami, które obecnie można...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy