Reklama

Rankomat: Nowa kampania reklamowa promuje ideę smart choice
środa, 11 września 2019 09:05

W nowej kampanii Rankomat przekonuje, że warto jest sprawdzić wszystkie opcje przed podjęciem decyzji. Na przykładzie cen ubezpieczenia OC porównywarka pokazuje, że dzięki porównaniu cen kierowca za dokładnie takie samo ubezpieczenie samochodu może zapłacić mniej nawet o połowę.

- Smart choice to dokonywanie świadomego wyboru. Jednak, żeby podjąć mądrą decyzję, najpierw trzeba poznać wszystkie opcje. Skorzystanie z porównywarki jest na to najlepszym sposobem – uważa Michał Kłuciński, marketing manager Rankomat.pl. – Smart choice to jednak coś więcej niż tylko oszczędzanie pieniędzy. Bycie smart to również oszczędność czasu i wygoda zakupów online, które w dzisiejszym, pędzącym świecie są coraz bardziej doceniane – dodaje.

W reklamie ponownie wystąpiła Anna Lucińska, aktorka i prezenterka znana m.in. z serialu „Na dobre i na złe” oraz z programów „Agent – Gwiazdy” w TVN czy „Zaskocz mnie” w TVN Style. Od 12 września Lucińska poprowadzi również w TVP2 nowy program „Wkręceni w randkę”.

Kampania telewizyjna wystartowała 8 września, obejmuje stacje TVN i Polsat oraz kanały tematyczne z obu grup telewizyjnych.
Spot można obejrzeć pod adresem:
https://youtu.be/8vKEvLvh7ps

(AM, źródło: Rankomat )

 

VIG: Franz Fuchs zostanie zastępcą dyrektora generalnego

1 października Franz Fuchs, dyrektor generalny Vienna Insurance Group Polska, obejmie stanowisko zastępcy dyrektora generalnego całej grupy. W ten...


czytaj dalej

Concordia Polska TUW: Rajmund Rusiecki nowym członkiem zarządu

Nowym członkiem zarządu Concordia Polska TUW został Rajmund Rusiecki. Po tej nominacji menadżer zasiada w zarządach obu towarzystw Concordii...


czytaj dalej

Wielka Brytania: Różnice cen w porównywarkach zagadką dla klientów

Rynek porównywarek nie przestaje wywierać ogromnego wpływu na brytyjski sektor ubezpieczeń indywidualnych. W 2018 roku tym kanałem sprzedaży...


czytaj dalej

Chiny: Inwestycje ubezpieczycieli ograniczone

Chiński nadzór ubezpieczeniowy i bankowy ograniczył wielkość inwestycji firm ubezpieczeniowych w ich udziałowców, co ma ograniczyć ryzyko związane...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Punkta zamiast mfind

Rewolucja w mfind. Firma przekształci swój biznes ubezpieczeniowy z porównywarki w internetową multiagencję z ofertą dostępną w trzech kanałach:...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Detronizacja polis z UFK

Uważna lektura opublikowanego niedawno raportu Analiz Online na temat sektora ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych w pierwszej połowie obecnego...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook