Reklama

AXA: Nowa reklama telewizyjna
poniedziałek, 19 sierpnia 2019 08:36

AXA emituje nową reklamę telewizyjną i mierzy się z wynikami badań, które pokazały, że konsumenci – często posługując się wyobrażeniem albo doświadczeniem cudzym lub zdobytym w porównywarce – wyobrażają sobie proces korzystania z kalkulatora składki ubezpieczenia samochodowego jako niezachęcający.

– Naszym celem jest przełamanie głównych barier, a mierzymy się z najtrudniejszymi, bo emocjonalnymi. W rzeczywistości są one racjonalnie nieuzasadnione – zauważa Agnieszka Dąbrowska, dyrektor zarządzająca sprzedażą direct i doświadczeniem klienta w AXA.

Pierwszą z barier jest konieczność podania danych kontaktowych w zamian za możliwość poznania ceny. Generuje ona obawy to, że staniemy się celem spamu, niechcianych telefonów, natrętnej presji sprzedaży.

Na stronie axadirect.pl tego nie robimy, co jest główną obietnicą i przekazem filmu reklamowego. Klient, po tym jak pozna cenę, może od razu zdecydować się na zakup, zadzwonić do nas później albo kupić polisę u agenta – podkreśla Agnieszka Dąbrowska.

Po drugie, chodzi o obawę, że formularz jest trudny i czasochłonny  – zawiera pytania, na które nie zawsze konsument zna odpowiedź (np. o wersję wyposażenia samochodu kupionego jako używany), jest pisany trudnym, „ubezpieczeniowym” językiem, z bardzo długą listą pytań.  

Tymczasem formularz jest krótki i intuicyjny. Większość danych i informacji możemy zaciągnąć z bazy UFG i z zeskanowanego przez właściciela pojazdu kodu Aztec, który znajduje się w dowodzie rejestracyjnym. To ostatnie udogodnienie jest jeszcze rzadkością na rynku, co daje nam dość dużą przewagę konkurencyjną – podsumowuje Agnieszka Dąbrowska.

Pomysł na kreację został wypracowany przez zespół marketingu AXA. Do produkcji spotu AXA wybrała dom kreatywny Startsomething. Za planowanie mediów odpowiada Arena Media. Spot można zobaczyć na antenie Polsatu, TVN Max, TVP i stacji tematycznych TVP, TVN i Polsatu. Emisja reklamy potrwa do jesieni. AXA planuje kolejne odsłony kampanii po sprawdzeniu efektywności nowego konceptu, w pierwszym filmie nawiązującego do bohatera filmu „Rambo”.

Spot reklamowy można obejrzeć pod adresem:
https://www.youtube.com/watch?v=01yy2WUzYvs
(AM, źródło: AXA)

 

VIG: Franz Fuchs zostanie zastępcą dyrektora generalnego

1 października Franz Fuchs, dyrektor generalny Vienna Insurance Group Polska, obejmie stanowisko zastępcy dyrektora generalnego całej grupy. W ten...


czytaj dalej

Concordia Polska TUW: Rajmund Rusiecki nowym członkiem zarządu

Nowym członkiem zarządu Concordia Polska TUW został Rajmund Rusiecki. Po tej nominacji menadżer zasiada w zarządach obu towarzystw Concordii...


czytaj dalej

Wielka Brytania: Różnice cen w porównywarkach zagadką dla klientów

Rynek porównywarek nie przestaje wywierać ogromnego wpływu na brytyjski sektor ubezpieczeń indywidualnych. W 2018 roku tym kanałem sprzedaży...


czytaj dalej

Chiny: Inwestycje ubezpieczycieli ograniczone

Chiński nadzór ubezpieczeniowy i bankowy ograniczył wielkość inwestycji firm ubezpieczeniowych w ich udziałowców, co ma ograniczyć ryzyko związane...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Punkta zamiast mfind

Rewolucja w mfind. Firma przekształci swój biznes ubezpieczeniowy z porównywarki w internetową multiagencję z ofertą dostępną w trzech kanałach:...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Detronizacja polis z UFK

Uważna lektura opublikowanego niedawno raportu Analiz Online na temat sektora ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych w pierwszej połowie obecnego...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook