Reklama

Rynek ubezpieczeń: Marka Wiener TU zastąpiła Gothaer TU
wtorek, 09 lipca 2019 08:45

Po trzech miesiącach od ogłoszenia nowej marki, Gothaer TU oficjalnie przyjęło nazwę Wiener Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group. Do zmiany marki doszło 5 lipca, po formalnej rejestracji nazwy w Krajowym Rejestrze Sądowym.

- Historia naszego towarzystwa ubezpieczeń przypomina bieg sztafetowy. Mimo że po drodze zmieniamy barwy, to nasze wartości pozostają niezmienne. Stały jest też trend – wciąż przyspieszamy i rośniemy w siłę. Kolejne okrążenie zaczynamy pod marką Wiener, w kolorach której biegnie znakomity zespół kompetentnych i doświadczonych ekspertów. To oni są źródłem energii, która wypełnia naszą firmę– mówi Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu Wiener TU.

Według ubezpieczyciela, zmiana marki nastąpiła w szczytowym okresie jego rozwoju. Firma na początku roku pozyskała nowego inwestora, zaraportowała rekordowe wyniki finansowe, a obecnie – uzyskała nowy, energetyczny wizerunek.

Nowa marka jest sukcesywnie wdrażana we wszystkich dokumentach, materiałach informacyjnych, promocyjnych i reklamowych. Pod adresem www.wiener.pl działa również strona internetowa ubezpieczyciela. Na nową domenę przeniesiono także adresy mailowe. Od tej pory klienci, kontaktując się z zakładem ubezpieczeń, będą korzystali z adresu kontakt@wiener.pl.

- Zadbaliśmy o to, żeby proces zmiany dla wszystkich naszych partnerów, pośredników sprzedaży i klientów przebiegł harmonijnie. Dlatego dotychczasowe adresy mailowe i numery telefonów do biura obsługi klientów i wszystkie pozostałe kontakty funkcjonują bez zmian – tłumaczy Anna Włodarczyk-Moczkowska. Wszystkie nasze zobowiązania, umowy i wcześniej wystawione polisy są w mocy. Nie zmieniają się  warunki, na jakich świadczymy nasze usługi – podkreśla.

Niezmienne pozostają także dane rejestrowe, takie jak NIP, REGON czy numer KRS.

Wiener TU zapowiada postawienie na innowacje i rozbudowę wachlarza usług. Aktualnie zakład pracuje nad wdrożeniem nowego systemu sprzedażowo-rozliczeniowego oraz automatyzacją procesów obsługowych. Zamierza także wprowadzić – dla klientów i pośredników – narzędzia wspierające mobilną formę sprzedaży na odległość, a także zakup polis bez papieru.
Artur Makowiecki
news@gu.com.pl

 

Dorota Karczewska counselem w kancelarii WKB

Mecenas Dorota Karczewska, była wiceprezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), dołączyła jako counsel do zespołu prawa konkurencji i...


czytaj dalej

Rzecznik Finansowy: Mariusz Golecki następcą Aleksandry Wiktorow

Prezes Rady Ministrów Mateusz Morawiecki z dniem 12 października 2019 r. powołał Mariusza Goleckiego na stanowisko Rzecznika Finansowego. Akt...


czytaj dalej

IUA: Wzrost składki na rynku w Londynie

Składka przypisana brutto z rynku londyńskiego, obejmującego firmy ubezpieczeniowe spoza Lloyd’s, wzrosła w 2018 r. o 8,1%, do 28,437 mld funtów –...


czytaj dalej

Szwecja: Gallagher kupił firmę Proinova

Broker Arthur J. Gallagher & Co. poinformował o nabyciu szwedzkiego brokera ubezpieczeniowego z Helsingborga, firmy Proinova. Warunki transakcji...


czytaj dalej

Jak wspierać doradców bankowych w sprzedaży ubezpieczeń?

Rozmowa z Aleksandrą Droszcz, dyrektorem Działu Kompetencji i Wsparcia Sprzedaży, Renatą Augustynowicz-Sobotą, dyrektorem Biura Wsparcia...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Czas fuzji i przejęć

Za nami już trzy tygodnie października. W każdym z nich wiodącą rolę odgrywał inny temat. W pierwszym tygodniu najgłośniej było o różnych...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook