Reklama

Mały TUZ dużo mediuje
środa, 19 czerwca 2019 08:40

„Instytucja finansowa przyjazna mediacji” – taki jest TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych. Potwierdziła to Komisja Nadzoru Finansowego, która nagrodziła TUZ za wyniki w zawieraniu porozumień na drodze mediacji.

Piotr Zadrożny, prezes TUZ TUW, ma powód do zadowolenia. – TUZ się zmienia, zmieni i jeszcze wszystkich nie raz zaskoczy. Jesteśmy małym, ale już ważnym graczem, który ciągle rośnie i dojrzewa do odgrywania na rynku ubezpieczeniowym szczególnej roli, jak na TUZ-a przystało – zapewnia prezes Zadrożny.


Wyniki finansowe zarządzanej przez niego firmy i dane z KNF potwierdzają, że ma powody do optymizmu. – Niewiele jest firm na rynku finansowym, które zmieniają się tak szybko i tak wyraźnie jak TUZ. Nasza firma wykonała istotny skok rozwojowy w ostatnich latach – twierdzi Piotr Zadrożny. Nagroda „Instytucja finansowa przyjazna mediacji”, którą TUZ otrzymał od KNF, wskazuje, że prezes Zadrożny i jego zespół dbają nie tylko o wyniki finansowe i rosnący udział w rynku, ale także o satysfakcję klientów. Między innymi temu służą mediacje.

- Od przyjścia prezesa Zadrożnego TUZ bardzo otworzył się na potrzeby klienta, a teraz zrobiliśmy prawdziwy skok roku – mówi Dariusz Radaczyński, dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód w TUZ. – Staramy się z klientem rozmawiać i rozumieć jego potrzeby. To sprawia, że zadowolenie pojawia się po obu stronach: poszkodowanego i firmy ubezpieczeniowej. W sytuacjach spornych to czasem bardzo trudne, ale teraz można już powiedzieć, że staliśmy się ekspertami od rozwiązywania sporów na drodze mediacji – zapewnia Dariusz Radaczyński.

To istotne także dla agentów ubezpieczeniowych, którzy wiedzą, że mają dla klientów dodatkowy ważny argument: w TUZ istnieje możliwość mediacji. Co ważne: mediacje z TUZ są szybkie i skuteczne.

- U nas mediacje kończą się zazwyczaj już na pierwszym spotkaniu. Może niektórym trudno w to uwierzyć, ale mamy aż 95 procent skuteczności w mediacjach. Dokładnie tak często zamykamy sprawę ugodą. Ten wynik mówi dużo o naszym podejściu do klienta i jego pełnomocnika – mówi Elżbieta Woźniak-Sitek, kierownik działu likwidacji szkód i odpowiedzialności cywilnej. – Nie tylko przystępujemy do mediacji na prośbę klienta, ale sami również z wnioskami o mediacje występujemy. Zależy nam na tym, żeby spory były rozwiązywane już na tym etapie. To oszczędza wszystkim czasu i kosztów oraz pozwala uniknąć niepotrzebnych sytuacji stresowych, bo takimi dla wielu osób są toczące się latami procesy sądowe – dodaje Woźniak-Sitek.

Pracownicy firmy zgodnie podkreślają, że szybkie i skuteczne mediacje mają istotny wpływ na spadek liczby pozwów sądowych. – Jakością naszych usług przekonujemy, że najważniejsza dla klienta nie powinna być historia czy wielkość firmy, lecz jakość obsługi i otwartość na polubowne rozwiązywanie sporów. Mediacje z udziałem przedstawiciela KNF pomagają ten cel osiągnąć znakomicie – tłumaczy Dariusz Radaczyński.
RR

 

Macif Życie: Mariusz Czajka członkiem zarządu ds. ryzyka

6 sierpnia Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Mariusza Czajki na stanowisko członka zarządu Macif Życie...


czytaj dalej

Ergo Hestia: Justyna Wajs zastąpiła Małgorzatę Makulską



Małgorzata Makulska
Justyna Wajs

Małgorzata Makulska, członek zarządu Ergo Hestii, po 27 latach zakończyła współpracę z ubezpieczycielem z powodów...


czytaj dalej

Zurich: Na ostatniej prostej procesu naprawy

Zurich Insurance Group spodziewa się przekroczyć wszystkie swoje cele finansowe na okres 2017–2019, wchodząc na ostatni etap trzyletniego okresu...


czytaj dalej

Zatoka Perska: Środki ostrożności zwiększają ryzyko

W następstwie narastającego od tygodni napięcia w Zatoce Perskiej, gdzie statki są atakowane, a tankowce przejmowane, najświeższe doniesienia...


czytaj dalej

TUW PZUW: Rating podtrzymany, perspektywa podwyższona

1 sierpnia S&P Global Ratings przedłużyła rating siły finansowej i rating kredytowy TUW PZUW na poziomie A-. Jednocześnie agencja podwyższyła...


czytaj dalej

AXA: Nowa reklama telewizyjna

AXA emituje nową reklamę telewizyjną i mierzy się z wynikami badań, które pokazały, że konsumenci – często posługując się wyobrażeniem albo...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook