Reklama

Compensa: Druga odsłona kampanii Bezpieczna Autostrada
środa, 12 czerwca 2019 08:52

Trwa druga odsłona kampanii społecznej Bezpieczna Autostrada organizowanej przez Compensa TU przy współudziale Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. W tym roku do akcji promującej bezpieczne poruszanie się po autostradach i drogach szybkiego ruchu dołączył aspekt zdrowotny.

Podstawowym celem kampanii Bezpieczna Autostrada jest rozpowszechnienie wiedzy z zakresu bezpiecznego poruszania się po autostradach i trasach szybkiego ruchu oraz udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku. Druga odsłona akcji, oprócz działań takich jak w pierwszej edycji, obejmuje także edukację zdrowotną. Ma ona na celu zwiększenie świadomości kierowców, jak stan zdrowia osoby prowadzącej pojazd wpływa na bezpieczeństwo jazdy.

– Podobnie jak w poprzednim roku prowadzimy kampanię na szeroką skalę. Liczymy, że efektem naszego działania będzie poprawa bezpieczeństwa na polskich autostradach, ponieważ dotychczasowe statystyki nie napawają optymizmem. W tej odsłonie zdecydowaliśmy się także na promowanie wiedzy na temat zdrowia kierowców. Uważamy, że jednym z kluczowych czynników wpływających na bezpieczną jazdę jest stan zdrowia osoby prowadzącej pojazd – mówi Karolina Tworzydło, dyrektor Biura Marketingu i PR Compensy.

W kampanii, oprócz akcji informacyjnych w Miejscach Obsługi Podróżnych przy autostradach, ubezpieczyciel organizuje także Strefy Bezpieczeństwa Compensy, czyli spotkania z mieszkańcami miast, w których znajdują się wybrane jednostki towarzystwa. Do tej pory spotkania takie odbyły się już w Końskich oraz w Siemiatyczach, a w dalszej kolejności będą to także Bielsko Biała, Jelenia Góra i Opole. Oprócz organizacji szkoleń z zakresu pierwszej pomocy Compensa przekazuje też władzom miast defibrylatory AED, których użycie może uratować życie w razie nagłego zatrzymania krążenia.

- Kampania Bezpieczna Autostrada ma na celu przede wszystkim uczyć w praktyce, jak prawidłowo zachować się na autostradzie, a także jak reagować w sytuacji zagrożenia życia. Uczymy dzieci i dorosłych, bo bezpieczeństwo nie zależy od wieku. Podczas pikników rodzinnych w miastach szerzymy ideę współodpowiedzialności: Widzisz? Reaguj. Właściwie, bezpiecznie – komentuje Tadeusz Zagajewski, prezes Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

Szczegóły dotyczące Bezpiecznej Autostrady znajdują się na stronie:
http://bezpiecznaautostrada.pl/
(AM, źródło: Compensa)

 

Generali Investments TFI: Grzegorz Piwowar nowym prezesem

Rada nadzorcza Generali Investments TFI powołała Grzegorza Piwowara na stanowisko prezesa zarządu. Objął on tę funkcję z dniem 16 września....


czytaj dalej

Grupa PZU: Arkadiusz Bruliński dołączył do biura komunikacji korporacyjnej

Zespół komunikacji Grupy PZU został wzmocniony przez Arkadiusza Brulińskiego. Od połowy września kieruje on zespołem PR i nowych mediów. Będzie...


czytaj dalej

Hyperion: Howden Broking Group i RKH Specialty połączą się w jeden podmiot

Hyperion połączy Howden Broking Group (HGB) i RKH Speciality (RKH) pod wspólną marką Howden. Brokerską grupą zarządzać będzie José Manuel...


czytaj dalej

Generali: Docenienie zaangażowania w zrównoważony rozwój

Generali zostało potwierdzone w indeksie Dow Jones Sustainability World Index (DJSI) drugi rok z rzędu. Ponadto po raz pierwszy firma została...


czytaj dalej

UFG: Nowy trend w wypłatach

W 2018 roku łączne wypłaty Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG) za nieubezpieczonych i nieznanych sprawców wyniosły ponad 97 mln zł, o...


czytaj dalej

KNF: Jacek Jastrzębski o odpowiedzialności zakładów za oferowane „uefki”

16 września w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF) odbyło się spotkanie przewodniczącego KNF, przedstawicieli Pionu Nadzoru...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook