Reklama

PZU: #wyzwaniePZU – Senior 2.0
środa, 17 kwietnia 2019 08:59

PZU wspólnie z RBL_, Pekao SA i Huge Thing rozpoczyna realizację przedsięwzięcia pod nazwą #wyzwaniePZU – Senior 2.0. Jego celem będzie wypracowanie koncepcji rozwiązań poprawiających jakość życia osób starszych oraz ich opiekunów. Przewidziana pula nagród to 10 tys. zł.

#wyzwaniePZU – Senior 2.0 jest skierowane do specjalistów UX, service design czy osób zainteresowanych koncepcją srebrnej gospodarki. W projekcie mogą wziąć udział także wolontariusze i pracownicy NGO oraz pasjonaci pracy w oparciu o design thinking. Aby uczestniczyć w trzydniowych warsztatach, które odbędą się 10-12 maja w Warszawie, wystarczy zgłosić się, wypełniając formularz rejestracji dostępny na stronie internetowej wydarzenia. W trakcie warsztatów 30 uczestników w pięcioosobowych zespołach będzie projektować użyteczne rozwiązania dla seniorów i ich opiekunów. Do grup dołączą eksperci z PZU, RBL i Pekao SA, którzy będą wspierać uczestników swoją wiedzą i doświadczeniem. Twórcy koncepcji rozwiązań o największym potencjale otrzymają nagrody pieniężne (pula to 10 tys. zł), a ich pomysły mogą być dalej rozwijane.

#wyzwaniePZU – Senior 2.0 to wyjątkowe wydarzenie o charakterze ultraszybkiego maratonu projektowania usług. Chcemy skonfrontować energię i pomysłowość młodych osób z potrzebami seniorów i wspólnie wypracować koncepcje rozwiązań, które będą pomocne dla osób starszych i ich opiekunów. Mam nadzieję, że ta kreatywna mieszanka da nam na koniec naszych warsztatów fantastyczne pomysły na usługi i rozwiązania – powiedział Marcin Kurczab, dyrektor ds. Innowacji PZU.

Wydarzenie będzie weekendowym maratonem design thinkingu. W jego trakcie uczestnicy skupią się nad rozwiązaniami  nie tylko dla osób starszych, ale również ich opiekunów. W Polsce często to rodzina zajmuje się seniorami. W 85 proc. przypadków najbliżsi pomagają im w codziennych aktywnościach. Z drugiej strony zauważamy, że ludzie obecnie starzeją się wolniej, żyją dłużej, dłużej pozostają sprawni, pracują, są aktywni w różnych sferach. Seniorzy stanowią bardzo liczną grupę klientów PZU. Dlatego wyzwaniem dla nas jest sprostanie zmieniającym się postawom i nawykom osób starszych, konieczność wdrożenia produktów i usług uwzględniających oczekiwania „starszej” grupy docelowej, ale przede wszystkim całkowita zmiana myślenia o tej grupie – powiedziała Anna Janiczek, dyrektor Biura Zarządzania Relacjami z Klientem PZU.
(AM, źródło: PZU)

 

TFI PZU: Nowy zarząd

18 kwietnia rada nadzorcza Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych PZU dokonała szeregu zmian w zarządzie spółki.

Do zarządu TFI PZU powołany został...


czytaj dalej

Generali: Adam Malinowski odszedł ze stanowiska wiceprezesa

Adam Malinowski nie jest już wiceprezesem Generali. 12 kwietnia złożył rezygnację z zajmowanej funkcji. Do czasu mianowania następcy jego...


czytaj dalej

Generali: Dyrektor cyfryzacji powołany

Na stanowisko dyrektora ds. cyfrowych Generali został powołany Steven Zuanella. Jest on odpowiedzialny za przeprowadzenie transformacji cyfrowej,...


czytaj dalej

AXA: 10 mln euro na odbudowę Notre-Dame

AXA Group, która ma długą tradycję filantropijnego wsparcia dla ochrony francuskiego dziedzictwa kulturowego, zadeklarowała, że przyczyni się do...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Ruszyła masowa sprzedaż PZU GO

PZU GO, beacon połączony z mobilną aplikacją telematyczną, będący sztandarowym projektem ubezpieczyciela stworzonym przez jego ekspertów, trafił...


czytaj dalej

VIG Polska: Biznes majątkowy filarem wyników grupy

Wskaźnik wzrostu działalności majątkowej Vienna Insurance Group (VIG) w Polsce w 2018 roku był ponad dwuipółkrotnie wyższy niż całego rynku...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook