Reklama

AXA Partners: Kampania reklamowa na majówkę
środa, 17 kwietnia 2019 08:48

AXA Partners rozpoczęła kampanię reklamową połączoną z promocją produktową. Akcja odbywa się pod hasłem „100% majówki, 30% tańsze ubezpieczenie podróżne”. Kreacje ukażą się na nośnikach OOH – na ekranach infoscreen oraz ramka w wagonach warszawskiego Metra. Działania będą prowadzone do końca kwietnia oraz w wakacje.

– Nasza kampania poza celami promocyjnymi ma również wymiar edukacyjny. Staramy się zwrócić uwagę odbiorców, że wyjeżdżając z kraju, nawet na krótki urlop, warto zadbać o ubezpieczenie podróżne. Nie uchroni nas ono przed zdarzeniami losowymi, ale w momencie ich wystąpienia pozwoli uniknąć wydatków oraz zapewni niezbędne wsparcie. Problemy zdrowotne, roszczenia osób trzecich o odszkodowanie w razie wypadku lub uszkodzenia mienia czy utrata bagażu to tylko niektóre sytuacje, w których pomoc może zapewnić ubezpieczenie podróżne – mówi Tomáš Mrnka, Country Manager Poland AXA Partners .

Kampania „100% majówki, 30% tańsze ubezpieczenie podróżne” potrwa do 30 kwietnia. Druga odsłona została zaplanowana od czerwca do sierpnia. Kreacje reklamowe przygotowała czeska agencja Creative Brand. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiadał dział marketingu AXA Partners.
(AM, źródło: AXA Partners)

 

TFI PZU: Nowy zarząd

18 kwietnia rada nadzorcza Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych PZU dokonała szeregu zmian w zarządzie spółki.

Do zarządu TFI PZU powołany został...


czytaj dalej

Generali: Adam Malinowski odszedł ze stanowiska wiceprezesa

Adam Malinowski nie jest już wiceprezesem Generali. 12 kwietnia złożył rezygnację z zajmowanej funkcji. Do czasu mianowania następcy jego...


czytaj dalej

Generali: Dyrektor cyfryzacji powołany

Na stanowisko dyrektora ds. cyfrowych Generali został powołany Steven Zuanella. Jest on odpowiedzialny za przeprowadzenie transformacji cyfrowej,...


czytaj dalej

AXA: 10 mln euro na odbudowę Notre-Dame

AXA Group, która ma długą tradycję filantropijnego wsparcia dla ochrony francuskiego dziedzictwa kulturowego, zadeklarowała, że przyczyni się do...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Ruszyła masowa sprzedaż PZU GO

PZU GO, beacon połączony z mobilną aplikacją telematyczną, będący sztandarowym projektem ubezpieczyciela stworzonym przez jego ekspertów, trafił...


czytaj dalej

VIG Polska: Biznes majątkowy filarem wyników grupy

Wskaźnik wzrostu działalności majątkowej Vienna Insurance Group (VIG) w Polsce w 2018 roku był ponad dwuipółkrotnie wyższy niż całego rynku...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook