Reklama

Aviva: Drugi sezon Pana Pikusia
środa, 17 kwietnia 2019 08:47

Do komunikacji Avivy wraca postać Pana Pikusia, który jako brand hero towarzyszył wprowadzeniu marki ubezpieczyciela i działaniom reklamowym w latach 2009-2012. Drugi sezon z jego udziałem otwiera spot, w którym Pikuś ogłasza swój powrót do mediów. Kampania rozpocznie się 20 kwietnia w telewizji i internecie. Od maja będzie można oglądać spot produktowy, w którym Pan Pikuś opowie o cyfrowym rozwiązaniu dostępnym nie tylko dla klientów Avivy.

W swoim pierwszym sezonie Pan Pikuś budował rozpoznawalność nowej marki Aviva. Wzbudził sympatię, co wpłynęło również na utrzymanie poziomu zaufania klientów do firmy na poziomie sprzed rebrandingu. Symbolizował brak formalności oraz opiekuńczość i pomocność wobec klientów, a stwierdzenie „To Pikuś. Pan Pikuś” weszło do języka codziennego.

Mimo wielu lat nieobecności w komunikacji Pan Pikuś jest ważnym wyróżnikiem marki, dlatego zdecydowaliśmy się na jego powrót. Przez ten czas pracowaliśmy nad upraszczaniem produktów i procesów oraz tworzeniu intuicyjnych narzędzi cyfrowych. Wykorzystanie tej postaci jest więc teraz jeszcze bardziej uzasadnione – mówi Iwona Czech, odpowiedzialna za komunikację marki w Avivie.

Kampanii telewizyjnej towarzyszą działania w internecie.
(AM, źródło: Aviva)

 

Rynek ubezpieczeń: Wiener TU zamiast Gothaer TU

Po prawie siedmiu latach z polskiego rynku ubezpieczeń znika marka Gothaer. Za kilka tygodni przejęte przez Vienna Insurance Group towarzystwo...


czytaj dalej

Aviva TUnŻ: Mariusz Grendowicz przewodniczącym rady nadzorczej

Mariusz Grendowicz został powołany na przewodniczącego rady nadzorczej Aviva TUnŻ. To pierwszy niezależny członek RN firmy w Polsce, który objął...


czytaj dalej

WTW: Padły nowe rekordy inwestycji w insurtech

Inwestujący w insurtech na całym świecie w I kwartale 2019 r. wykonali największą liczbę transakcji, największą liczbę transakcji w sektorze...


czytaj dalej

Generali: Kwartał wzrostów

Pierwsze trzy miesiące obecnego roku były udane dla Generali. Grupa zanotowała wysokie wzrosty zysków i przypisu składki.

Przypis składki brutto...


czytaj dalej

PBUK: Nowela wymaga korekt

W ocenie Polskiego Biura Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK), wprowadzenie ściślejszych regulacji mogących ustabilizować działalność...


czytaj dalej

Digital Care: Ponad 6 tys. uszkodzeń smartfonów w trakcie majówki

Według statystyk firmy Digital Care, liczba uszkodzeń telefonów w trakcie tegorocznego długiego weekendu majowego była o ponad 30% wyższa niż w...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook