Reklama

Aviva: Drugi sezon Pana Pikusia
środa, 17 kwietnia 2019 08:47

Do komunikacji Avivy wraca postać Pana Pikusia, który jako brand hero towarzyszył wprowadzeniu marki ubezpieczyciela i działaniom reklamowym w latach 2009-2012. Drugi sezon z jego udziałem otwiera spot, w którym Pikuś ogłasza swój powrót do mediów. Kampania rozpocznie się 20 kwietnia w telewizji i internecie. Od maja będzie można oglądać spot produktowy, w którym Pan Pikuś opowie o cyfrowym rozwiązaniu dostępnym nie tylko dla klientów Avivy.

W swoim pierwszym sezonie Pan Pikuś budował rozpoznawalność nowej marki Aviva. Wzbudził sympatię, co wpłynęło również na utrzymanie poziomu zaufania klientów do firmy na poziomie sprzed rebrandingu. Symbolizował brak formalności oraz opiekuńczość i pomocność wobec klientów, a stwierdzenie „To Pikuś. Pan Pikuś” weszło do języka codziennego.

Mimo wielu lat nieobecności w komunikacji Pan Pikuś jest ważnym wyróżnikiem marki, dlatego zdecydowaliśmy się na jego powrót. Przez ten czas pracowaliśmy nad upraszczaniem produktów i procesów oraz tworzeniu intuicyjnych narzędzi cyfrowych. Wykorzystanie tej postaci jest więc teraz jeszcze bardziej uzasadnione – mówi Iwona Czech, odpowiedzialna za komunikację marki w Avivie.

Kampanii telewizyjnej towarzyszą działania w internecie.
(AM, źródło: Aviva)

 

PTE PZU: Marek Sakowski nowym prezesem

Marcin Żółtek zrezygnował z funkcji prezesa Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego PZU. Zastąpi go Marek Sakowski.

Jak czytamy w informacji...


czytaj dalej

PIU: Piotr Wrzesiński wśród europejskich ekspertów do spraw emerytur

Piotr Wrzesiński, ekspert Polskiej Izby Ubezpieczeń PIU, został wybrany do Grupy Ekspertów ds. paneuropejskiego produktu emerytalnego (PEPP) w...


czytaj dalej

Best: Ratingi kredytowe Lloyd’s potwierdzone

Agencja A.M. Best potwierdziła rating siły finansowej A i ratingi kredytowe emitenta a+ Lloyd’s (Wlk. Brytania), Lloyd’s China i Lloyd’s Brussels....


czytaj dalej

Swiss Re: Londyński debiut ReAssure odwołany

Grupa Swiss Re zawiesiła planowany na 4,1 mld dol. debiut giełdowy należącego do niej brytyjskiego ubezpieczyciela na życie ReAssure w dniu, w...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: KNF i Finanstilsynet skontrolowały Gefion Insurance A/S

11 lipca Finanstilsynet, duński organ nadzoru finansowego (DFSA), opublikował informację o wynikach kontroli w Gefion Insurance A/S*. W ten proces...


czytaj dalej

Rozmowy bez Asekuracji: Jakie wnioski po XXII Kongresie?

16 lipca ukazał się 75. odcinek podcastu ubezpieczeniowego „Rozmowy bez Asekuracji”. Gościem programu był Marcin Kapiński ze Stowarzyszenia...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook