Reklama

Rynek ubezpieczeń: TU Zdrowie odświeża wizerunek
wtorek, 16 kwietnia 2019 08:44

Istniejące od 2010 roku TU Zdrowie rozpoczęło proces odświeżenia swojego wizerunku. Ma on się zakończyć w drugim półroczu.

Pod koniec 2018 r. prezes towarzystwa Aleksander Roda przedstawił nową, 3-letnią strategię rozwoju firmy, która zakłada m.in. podwojenie przychodów w latach 2019-2021 oraz konsekwentne zwiększanie udziału w rynku ubezpieczeń zdrowotnych. Istotną częścią nowej strategii firmy jest również strategia marketingowa budowy marki. Prezes zapowiedział, że spółka chce wyróżniać się na rynku szybką i profesjonalną obsługą, elastycznym podejściem do potrzeb klientów oraz najwyższymi standardami dostępności do świadczeń medycznych.

- W ostatnich dwóch latach włożyliśmy dużo wysiłku i środków w rozwój naszej firmy. Nasz potencjał istotnie się powiększył i w dalszym ciągu dynamicznie rośnie. Zdecydowaliśmy się na odświeżenie wizerunku, gdyż jesteśmy już w innym miejscu, niż kiedy powstawała firma i kiedy w 2013 roku zmieniliśmy jej nazwę na TU Zdrowie. Teraz uznaliśmy, iż nadszedł czas na zaprezentowanie nowej strategii firmy, w której położyliśmy duży akcent na budowę tożsamości marki. W tym procesie z jednej strony zależało nam na zachowaniu rozpoznawalności dotychczasowego brandu, z drugiej chcieliśmy „być na bieżąco” z aktualnymi trendami dynamicznej komunikacji z klientem i rynkiem – powiedział Aleksander Roda.

W tym procesie istotne było, by nowy znak był zgodny z przyjętym prostym, nowoczesnym i przyjaznym charakterem marki. Jednocześnie firma chciała, aby zyskał on więcej przestrzeni i świeżości. – Z uwagi na to zdecydowaliśmy się na naturalną ewolucję dotychczasowego logo. Zachowaliśmy poprzednią kolorystykę, ale połączyliśmy ją z dużo lżejszym fontem i wyrównaniem proporcji. Pozostaliśmy przy dominacji koloru niebieskiego z akcentem pomarańczowego w sygnecie. To połączenie, naszym zdaniem, najlepiej oddaje nasze podejście do klienta – symbolizuje bowiem uczciwość, zaufanie i profesjonalizm, zachowując przy tym odpowiednią dawkę empatii, ciepła, energii i serdeczności – wyjaśniła menedżer ds. marketingu, Agnieszka Rodak. – W logo TU Zdrowie pojawił się też slogan, który wyraża nową obietnicę marki – Centrum Wspierania Zdrowia.  To zapowiedź wizji, gdzie TU Zdrowie – jako wyspecjalizowany, w pełni profesjonalny zespół ludzi – z najwyższą starannością dba zarówno o zdrowie, jak i o czas swoich klientów – dodała.

Wraz ze zmianą logo wdrożony został jednolity, zmodernizowany system identyfikacji wizualnej dla całej firmy. Nowe standardy identyfikacji  będą wprowadzane stopniowo. TU Zdrowie planuje zakończyć cały proces w drugiej połowie 2019 r.
(AM, źródło: TU Zdrowie)

 

Rynek ubezpieczeń: Wiener TU zamiast Gothaer TU

Po prawie siedmiu latach z polskiego rynku ubezpieczeń znika marka Gothaer. Za kilka tygodni przejęte przez Vienna Insurance Group towarzystwo...


czytaj dalej

Aviva TUnŻ: Mariusz Grendowicz przewodniczącym rady nadzorczej

Mariusz Grendowicz został powołany na przewodniczącego rady nadzorczej Aviva TUnŻ. To pierwszy niezależny członek RN firmy w Polsce, który objął...


czytaj dalej

WTW: Padły nowe rekordy inwestycji w insurtech

Inwestujący w insurtech na całym świecie w I kwartale 2019 r. wykonali największą liczbę transakcji, największą liczbę transakcji w sektorze...


czytaj dalej

Generali: Kwartał wzrostów

Pierwsze trzy miesiące obecnego roku były udane dla Generali. Grupa zanotowała wysokie wzrosty zysków i przypisu składki.

Przypis składki brutto...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Lokalne porządki

Ostatnie lata w branży ubezpieczeniowej stały pod znakiem globalnych zmian w przepisach dotyczących branży ubezpieczeniowej. Zmniejszona aktywność...


czytaj dalej

SN: Odmowa podjęcia uchwał w dwóch sprawach

16 maja Sąd Najwyższy (SN) odmówił podjęcia uchwały w dwóch sprawach dotyczących materii ubezpieczeniowej, skierowanych do niego przez sądy...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook