Reklama

Vienna Life: Nowa kampania CSR „Zauważaj”
czwartek, 11 kwietnia 2019 08:45

9 kwietnia Vienna Life i Powiślańska Fundacji Społeczna (PFS) zainaugurowały kampanię CSR zatytułowaną „Zauważaj”.

Ubezpieczyciel od ponad roku współpracuje z PFS, która wspiera rodziny z trudną sytuacją materialną i życiową z warszawskiego Powiśla. W trakcie ostatniego roku pracownicy Vienna Life brali udział w licznych akcjach mających na celu wsparcie Fundacji i jej podopiecznych, dzieląc się z nimi swoją wiedzą i doświadczeniem. W ramach warsztatów w świetlicach dla dzieci i młodzieży ambasadorzy zakładu przekonują, że warto zmieniać swój los i walczyć o lepszą przyszłość.

- Dzielimy się naszym światem i zainteresowaniami. Przekazujemy m.in. informacje dotyczące prawidłowych nawyków żywieniowych i ich wpływu na zdrowie, pokazujemy, jak wygląda produkcja filmów, oraz dzielimy się wiedzą o obyczajach w innych kulturach. Między innymi w ten sposób wspieramy Fundację w jej staraniach, aby dzieci były otwarte na świat i szukały własnej, lepszej drogi – mówi Agnieszka Książek, dyrektor departamentu marketingu Vienna Life. – Nasi wolontariusze przeprowadzają również prace porządkowe w placówkach PFS i pomagają Fundacji w działaniach promocyjno-marketingowych – dodaje.

Hasło wspólnej kampanii Vienna Life i Fundacji ma zwracać uwagę na kwestię empatii i wrażliwości na potrzeby tych dzieci, dla których start w dorosłość jest dużo trudniejszy niż w przypadku większości. Osią akcji jest film dokumentalny, w którym przeplatają się historie trzech osób: podopiecznej PFS, wychowawcy z Fundacji oraz pracownika Vienna Life. Dzięki temu kwestia uważności została pokazana z różnych perspektyw. Produkcja w założeniu ma pokazać, na czym polega działalność PFS, z jakimi wyzwaniami mierzą się pracownicy i jakiej pomocy potrzebują. Dodatkowo ma zainspirować ludzi do zwiększonej uważności na innych, przekazywać pozytywny komunikat i zachęcać, aby zaczęli działać na miarę własnych możliwości.

Inauguracja kampanii połączonej z prezentacją filmu dokumentalnego odbyła się 9 kwietnia w Warszawie. Ponadto akcję będzie wspierać strona zauważaj.pl i intensywna komunikacja w social mediach.

- Jesteśmy instytucją finansową, ale równocześnie członkiem społeczności, w której funkcjonujemy. Dlatego wspieramy, promujemy idee i wartości ważne w kontekście poprawy jakości życia, zarówno w wymiarze finansowym, jak i osobistym – komentuje Agnieszka Książek.
(AM, źródło: Vienna Life)

 

Rynek ubezpieczeń: Wiener TU zamiast Gothaer TU

Po prawie siedmiu latach z polskiego rynku ubezpieczeń znika marka Gothaer. Za kilka tygodni przejęte przez Vienna Insurance Group towarzystwo...


czytaj dalej

Aviva TUnŻ: Mariusz Grendowicz przewodniczącym rady nadzorczej

Mariusz Grendowicz został powołany na przewodniczącego rady nadzorczej Aviva TUnŻ. To pierwszy niezależny członek RN firmy w Polsce, który objął...


czytaj dalej

Global Market Index: Ceny ubezpieczeń wciąż rosną

Marsh opublikował wyniki cyklicznego raportu Global Market Index, zawierającego informacje na temat kluczowych trendów rynkowych obserwowanych w...


czytaj dalej

WTW: Padły nowe rekordy inwestycji w insurtech

Inwestujący w insurtech na całym świecie w I kwartale 2019 r. wykonali największą liczbę transakcji, największą liczbę transakcji w sektorze...


czytaj dalej

Rozmowy bez Asekuracji: Brokerzy i PPK

21 maja ukazał się sześćdziesiąty czwarty odcinek podcastu „Rozmowy bez Asekuracji”. Gośćmi programu byli Robert Zapotoczny, prezes, oraz Dariusz...


czytaj dalej

Lubelskie: Atak żywiołu. PZU już likwiduje szkody

21 maja przed południem przez gminę Wojciechów (województwo lubelskie) przeszła trąba powietrzna, która wyrządziła poważne szkody. PZU, który był...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook