Reklama

Z pasją do innowacji w ubezpieczeniach
piątek, 05 kwietnia 2019 08:52

We wtorek 9 kwietnia 2019 r. w Ambasadzie Królestwa Holandii w Warszawie odbędzie się międzynarodowa konferencja „Z pasją do innowacji”. Gospodarzem wydarzenia jest CCN Polska, należąca do międzynarodowej Grupy CCN działającej na terenie całej Europy.

Zaproszenie przyjęło ponad 50 osób, w tym przedstawiciele zakładów ubezpieczeń, firm technologicznych, kancelarii brokerskich oraz inni pasjonaci innowacyjności w branży ubezpieczeniowej.

Warszawa to po sukcesie spotkań w Kopenhadze i Bukareszcie kolejna konferencja partnerów Grupy CCN. Hasło „Z pasją do innowacji” przyświeca międzynarodowemu wydarzeniu, które, jak wierzymy, stanie się tradycją i będzie okazją do wymiany pomysłów dla całej branży ubezpieczeniowej. Warszawę odwiedzą nasi goście od Estonii, przez Ukrainę po Włochy, takie grono zapewnia wymianę różnorodnych doświadczeń i kontaktów, które są codziennością dla CCN – mówi Maciej Dylewski, prezes CCN Polska. –  Jeśli chodzi o naszą działalność w Polsce, to mamy ambitny plan stać się liderem w obsłudze szkód transgranicznych z wykorzystaniem najnowszych technologii. Oferujemy również własne rozwiązania w zakresie uproszczenia administracji świadczeń w ubezpieczeniach na życie oraz digitalizacji szkód w ubezpieczeniach zdrowotnych. Rozwija się także nasza platforma prowadzona w 14 językach, pozwalająca na proste i sprawne uzyskanie odszkodowania za opóźniony lub odwołany lot (FlightClaimEU.com).

Grupa Claims Corporation Network (CCN) działa w 35 krajach europejskich, zrzeszając specjalistów z różnych państw i dziedzin powiązanych z ubezpieczeniami oraz likwidacją szkód. Od momentu powstania innowacyjność została umieszczona w centrum strategii.

Osiągnięcie większego zaangażowania klientów wymaga ukierunkowanego na klienta podejścia do transformacji, która promuje ciągłe innowacje i umożliwia większą skuteczność działania – zauważa Cees Werff, prezes Grupy CCN. – Standardem staje się oferowanie całodobowego dostępu do serwisu, uproszczone zgłaszanie roszczeń, zatrudnianie wysokiej jakości specjalistów serwisowych oraz zaufanie klienta podczas procesu likwidacji. Wdrażanie usług i technologii, umożliwiających klientom interakcję w preferowany sposób, było rewolucyjną konstrukcją dekadę temu, obecnie jest tylko niezbędnym wymogiem wejścia na rynek. Dzisiejsi, coraz lepiej poinformowani klienci zakładów ubezpieczeń oczekują więcej. Chcą spersonalizowanej oferty zintegrowanej z ich portfelem finansowym, dającej możliwość bardziej dopasowanej, holistycznej interakcji. Ostatecznie oczekują, aby ich ubezpieczyciel pomógł im w jak najlepszym wykorzystaniu ich polisy. Podczas kwietniowej konferencji Cees Werff będzie mówił na temat „Zarządzanie likwidacją szkód w „erze cyfrowej”.

Z kolei Lex Orie, CEO Openclaims, zaprezentuje uczestnikom konferencji temat „Przyszłość zarządzania naprawami”. – Naszą misją jest całkowita transformacja branży napraw motoryzacyjnych na świecie. Stworzyliśmy rozwiązanie, które spotkało się z powszechnym uznaniem i jest z powodzeniem wdrażane w firmach leasingowych, zakładach ubezpieczeń oraz firmach zarządzających sieciami warsztatów naprawczych – wyjaśnia Lex Orie. – Jestem przekonany, że nasz pomysł zwiększający efektywność współpracy na linii ubezpieczyciel – warsztat – klient zainspiruje również przedstawicieli polskiego rynku.

Arvid De Coster, CEO firmy WeGroup, opowie o wykorzystaniu robotyki w procesie likwidacji szkód. – Jesteśmy belgijskim start-upem, który pomaga ubezpieczycielom usprawniać współpracę z rosnącą grupą klientów pozyskanych i obsługiwanych w świecie cyfrowym – tłumaczy. – Wykorzystując sztuczną inteligencję, wspomagamy szereg procesów, od underwritingu po likwidację szkód, czyniąc je szybszymi, tańszymi i bardziej wydajnymi. Nie byłoby firmy WeGroup, gdyby nie pasja trzech założycieli i ich wspólne doświadczenie w ubezpieczeniach, finansach i najnowszych technologiach. Dzisiaj koncentrujemy się na ekspansji w krajach Europy, pomagając zarówno pośrednikom, jak i ubezpieczycielom. W ostatnich miesiącach otworzyliśmy biuro w Warszawie i serdecznie zapraszamy do kontaktu – podsumowuje Arvid De Coster.

Niezmiernie cieszę się, że Lex i Arvid podzielą się z nami swoją pasją do innowacji, tak jak nasi pozostali prelegenci reprezentujący firmy AkzoNobel czy TIP Trailer Services, światowych liderów w swoich dziedzinach. Za udział pragnę również podziękować Mariuszowi Wichtowskiemu, który z perspektywy Polskiego Biura Ubezpieczycieli Komunikacyjnych prezentuje skalę wyzwań związanych z nowymi technologiami w procesie likwidacji szkód – dziękuje Maciej Dylewski.
Aleksandra E. Wysocka

 

Rynek ubezpieczeń: Wiener TU zamiast Gothaer TU

Po prawie siedmiu latach z polskiego rynku ubezpieczeń znika marka Gothaer. Za kilka tygodni przejęte przez Vienna Insurance Group towarzystwo...


czytaj dalej

Aviva TUnŻ: Mariusz Grendowicz przewodniczącym rady nadzorczej

Mariusz Grendowicz został powołany na przewodniczącego rady nadzorczej Aviva TUnŻ. To pierwszy niezależny członek RN firmy w Polsce, który objął...


czytaj dalej

Global Market Index: Ceny ubezpieczeń wciąż rosną

Marsh opublikował wyniki cyklicznego raportu Global Market Index, zawierającego informacje na temat kluczowych trendów rynkowych obserwowanych w...


czytaj dalej

WTW: Padły nowe rekordy inwestycji w insurtech

Inwestujący w insurtech na całym świecie w I kwartale 2019 r. wykonali największą liczbę transakcji, największą liczbę transakcji w sektorze...


czytaj dalej

Rozmowy bez Asekuracji: Brokerzy i PPK

21 maja ukazał się sześćdziesiąty czwarty odcinek podcastu „Rozmowy bez Asekuracji”. Gośćmi programu byli Robert Zapotoczny, prezes, oraz Dariusz...


czytaj dalej

Lubelskie: Atak żywiołu. PZU już likwiduje szkody

21 maja przed południem przez gminę Wojciechów (województwo lubelskie) przeszła trąba powietrzna, która wyrządziła poważne szkody. PZU, który był...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook