Reklama

Rozmowy bez Asekuracji: Najchętniej słuchane odcinki I kwartału
poniedziałek, 01 kwietnia 2019 09:03

Wyznaczanie celów i strategii poszukiwania klientów w ubezpieczeniach, prognozy dotyczące agentów oraz innowacyjny ochronny produkt onkologiczny – tym tematom były poświęcone odcinki podcastu „Rozmowy bez Asekuracji” cieszące się największą słuchalnością w pierwszym kwartale 2019 roku.

Numerem jeden był opublikowany 19 marca 58. odcinek zatytułowany „Gdzie się podziali twoi klienci”, którego gościem był był Adam Kubicki, trener i autor książki „Bądź liderem, albo odejdź”. Podczas programu mający 24 lata praktyki w branży ubezpieczeniowej ekspert mówił o wyznaczaniu celów i strategii poszukiwania klientów w ubezpieczeniach.

Zaproszony gość tłumaczył także, jakie konkretne czynności budują wynik w sprzedaży ubezpieczeń, a jakie nie, oraz ile może kosztować bierne oczekiwanie na klienta. Odpowiedział również na pytanie o to, czy zawsze warto zarabiać więcej oraz jak skutecznie poszukiwać klientów.

Na drugim miejscu uplasował się opublikowany 2 stycznia 47. odcinek „Rozmów” zatytułowany „Co czeka agentów w 2019 roku?”. Gościem programu był Maciej Biegajewski z firmy Insly, specjalizującej się w oprogramowaniu dla agentów i brokerów ubezpieczeniowych. Podczas audycji ekspert pokusił się o wskazanie wyzwań, przed jakimi staną w tym roku agenci ubezpieczeniowi. Maciej Biegajewski wskazał również m.in. na ryzyka, jakie mogą zagrozić działalności agentów.

Na najniższym stopniu podium znalazł się opublikowany 8 stycznia 48. odcinek zatytułowany „OnkoPlan. Jak powstaje nowoczesny produkt ubezpieczeniowy?” Jego gośćmi byli Przemysław Pakulski Ewa Kapacka z PKO Ubezpieczenia. Podczas rozmowy opowiedzieli oni o genezie jednego z ciekawszych i najbardziej innowacyjnych ubezpieczeniowych produktów onkologicznych. Ponadto odpowiedzieli na pytania o to, czy ubezpieczyciel zawsze potrafi przewidzieć oczekiwania klientów, czy może się pomylić, w jaki sposób wykorzystać badania konsumenckie i warsztaty dla pracowników przy tworzeniu produktu oraz co jest miarą sukcesu tego ostatniego.

W ciągu pierwszego roku emisji „Rozmowy” miały 14 tys. odsłuchań i 5 tys. pobrań.
Całość rozmów:
https://www.spreaker.com/...
https://rozmowybezasekuracji.pl/...
https://rozmowybezasekuracji.pl/...
(am, aw)

 

Rynek ubezpieczeń: Wiener TU zamiast Gothaer TU

Po prawie siedmiu latach z polskiego rynku ubezpieczeń znika marka Gothaer. Za kilka tygodni przejęte przez Vienna Insurance Group towarzystwo...


czytaj dalej

Aviva TUnŻ: Mariusz Grendowicz przewodniczącym rady nadzorczej

Mariusz Grendowicz został powołany na przewodniczącego rady nadzorczej Aviva TUnŻ. To pierwszy niezależny członek RN firmy w Polsce, który objął...


czytaj dalej

WTW: Padły nowe rekordy inwestycji w insurtech

Inwestujący w insurtech na całym świecie w I kwartale 2019 r. wykonali największą liczbę transakcji, największą liczbę transakcji w sektorze...


czytaj dalej

Generali: Kwartał wzrostów

Pierwsze trzy miesiące obecnego roku były udane dla Generali. Grupa zanotowała wysokie wzrosty zysków i przypisu składki.

Przypis składki brutto...


czytaj dalej

PBUK: Nowela wymaga korekt

W ocenie Polskiego Biura Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK), wprowadzenie ściślejszych regulacji mogących ustabilizować działalność...


czytaj dalej

Digital Care: Ponad 6 tys. uszkodzeń smartfonów w trakcie majówki

Według statystyk firmy Digital Care, liczba uszkodzeń telefonów w trakcie tegorocznego długiego weekendu majowego była o ponad 30% wyższa niż w...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook