Reklama

PZU i Alior Bank tworzą platformę pożyczkową
wtorek, 26 marca 2019 09:52

Cash to – taką nazwę nosi platforma pożyczkowa przygotowywana przez PZU we współpracy z Alior Bankiem. Autorzy rozwiązania przekonują, że dzięki niemu każdy pracodawca będzie mógł wprowadzić nowy benefit w postaci szybkich i niskooprocentowanych pożyczek dla swoich pracowników.

Projekt Cash zakłada, że każdy pracownik związany ze swoim pracodawcą umową o pracę i posiadający zdolność kredytową będzie mógł wystąpić o niskooprocentowaną pożyczkę. Wystarczy, że pracodawca dołączy do platformy Cash. Maksymalny okres kredytowania wyniesie 3 lata, a kwota wynosić ma około 3-krotność miesięcznego wynagrodzenia brutto pracownika. Pracownicy będą mogli wykorzystać uzyskane środki na dowolny cel. Będzie to nowa forma benefitu pracowniczego. Start platformy planowany jest na przełom trzeciego i czwartego kwartału tego roku.

Platforma Cash bazuje na technologii serwisu bancovo.pl. Proces wnioskowania i uruchamiania pożyczki z perspektywy klienta jest w pełni zdalny. Spłata rat odbywa się automatycznie z wynagrodzenia.

Platforma Cash jest dla nas innowacyjnym narzędziem budowania nowych interakcji z klientami PZU oraz realizacji ambitnych celów w obszarze assurbanking. We współpracy z Alior Bankiem oferować będziemy pożyczki pracownicze na bardzo atrakcyjnych warunkach, dzięki czemu platforma będzie również korzystnym rozwiązaniem dla tysięcy jej końcowych użytkowników. Model spłaty pożyczki bezpośrednio z wynagrodzenia pracownika jest nowością na polskim rynku – mówi Małgorzata Sadurska, członek zarządu PZU SA.

Bancovo.pl jako ekspert na rynku nowoczesnych, internetowych rozwiązań w zakresie pożyczania pieniędzy online, było dla nas naturalnym wyborem. Platforma Cash ma być z założenia miejscem, które pozwoli pracownikom w szybki i wygodny sposób uzyskać niskooprocentowaną pożyczkę. Na pierwszym etapie chcemy, żeby z platformy Cash korzystały największe przedsiębiorstwa w Polsce. W dalszej kolejności do współpracy zaprosimy pozostałe firmy – mówi Marek Baran, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej PZU.

 Już na etapie projektowania bancovo.pl wiedzieliśmy, że w przyszłości będziemy chcieli w różnorodny sposób wykorzystywać możliwości, jakie daje platforma. Naszą intencją było działanie w takim modelu jak Google, oferujący Androida innym podmiotom. Stworzone przez nas rozwiązanie jest na tyle elastyczne, że może być z powodzeniem udostępniane innym podmiotom w innym koncepcie biznesowym. Na potrzeby „Cash” wspólnie z PZU i Alior Bank tworzymy wersję platformy zgodną z oczekiwaniami klientów. Nie mamy wątpliwości, że będzie ona z sukcesem wspierać nowy biznes – mówi Monika Charamsa, prezes bancovo.pl.
(AM, źródło: PZU)

 

Rynek ubezpieczeń: Wiener TU zamiast Gothaer TU

Po prawie siedmiu latach z polskiego rynku ubezpieczeń znika marka Gothaer. Za kilka tygodni przejęte przez Vienna Insurance Group towarzystwo...


czytaj dalej

Aviva TUnŻ: Mariusz Grendowicz przewodniczącym rady nadzorczej

Mariusz Grendowicz został powołany na przewodniczącego rady nadzorczej Aviva TUnŻ. To pierwszy niezależny członek RN firmy w Polsce, który objął...


czytaj dalej

WTW: Padły nowe rekordy inwestycji w insurtech

Inwestujący w insurtech na całym świecie w I kwartale 2019 r. wykonali największą liczbę transakcji, największą liczbę transakcji w sektorze...


czytaj dalej

Generali: Kwartał wzrostów

Pierwsze trzy miesiące obecnego roku były udane dla Generali. Grupa zanotowała wysokie wzrosty zysków i przypisu składki.

Przypis składki brutto...


czytaj dalej

PBUK: Nowela wymaga korekt

W ocenie Polskiego Biura Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK), wprowadzenie ściślejszych regulacji mogących ustabilizować działalność...


czytaj dalej

Digital Care: Ponad 6 tys. uszkodzeń smartfonów w trakcie majówki

Według statystyk firmy Digital Care, liczba uszkodzeń telefonów w trakcie tegorocznego długiego weekendu majowego była o ponad 30% wyższa niż w...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook