Reklama

TUW PZUW: Kolejny certyfikat „Dobre Relacje z Pacjentem”
wtorek, 12 lutego 2019 09:45

11 lutego Rafał Kiliński, prezes zarządu TUW Polski Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych, wręczył kolejny certyfikat „Dobre Relacje z Pacjentem”. W imieniu personelu medycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie Koźlu wyróżnienie odebrał Jarosław Kończyło, dyrektor naczelny placówki.

Bezpłatne szkolenie „Dobre Relacje z Pacjentem” to cykl warsztatów, seminariów i e-learningów o tematyce dotyczącej komunikacji interpersonalnej w podmiotach leczniczych, praw pacjenta, dokumentacji medycznej, zakażeń szpitalnych i zdarzeń niepożądanych. Projekt realizowany jest przez ekspertów TUW PZUW, w tym lekarzy z dużym doświadczeniem medycznym i ubezpieczeniowym, we współpracy ze specjalistami z zakresu komunikacji interpersonalnej z firmy Next Medica. Szkolenie zakończone jest testem wiedzy. Pozytywny wynik stanowi podstawę do wydania certyfikatu. Projekt kierowany jest do placówek medycznych będących członkami TUW PZUW i finansowany z funduszu prewencyjnego towarzystwa.

- Ubezpieczenia dedykowane podmiotom medycznym stanowią znaczącą cześć biznesu TUW PZUW, dlatego stale pracujemy nad rozwiązaniami prewencyjnymi, które w krótkim horyzoncie czasowym pozwolą na optymalizację ryzyk medycznych i podniosą jakość leczenia pacjentów. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać polską ochronę zdrowia i konsekwentnie realizować koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu naszego towarzystwa – powiedział Rafał Kiliński.

SPZOZ w Kędzierzynie Koźlu, jako trzeci szpital w Polsce uzyskał certyfikat „Dobre Relacje z Pacjentem”. W 2018 roku odznaczenie to otrzymał Szpital Powiatowy im. św. Maksymiliana w Oświęcimiu oraz Uniwersyteckie Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka WUM w Warszawie. Łącznie przeszkolonych zostało 6 tys. pracowników szpitali, w tym dyrektorów placówek, ordynatorów, lekarzy, pielęgniarek, specjalistów ds. epidemiologii i zakażeń szpitalnych oraz specjalistów ds. jakości.

Program szkoleniowy „Dobre Relacje z Pacjentem” obrazuje, jak ważna jest jakość relacji międzyludzkich w procesie leczenia i hospitalizacji pacjentów. Wierzę, że pracując w oparciu o pozyskaną wiedzę, będziemy stale zwiększać efektywność komunikacji personelu szpitala z pacjentami – dodał Jarosław Kończyło.
(AM, źródło: PZU)

 

Rynek ubezpieczeń: Wiener TU zamiast Gothaer TU

Po prawie siedmiu latach z polskiego rynku ubezpieczeń znika marka Gothaer. Za kilka tygodni przejęte przez Vienna Insurance Group towarzystwo...


czytaj dalej

Aviva TUnŻ: Mariusz Grendowicz przewodniczącym rady nadzorczej

Mariusz Grendowicz został powołany na przewodniczącego rady nadzorczej Aviva TUnŻ. To pierwszy niezależny członek RN firmy w Polsce, który objął...


czytaj dalej

Global Market Index: Ceny ubezpieczeń wciąż rosną

Marsh opublikował wyniki cyklicznego raportu Global Market Index, zawierającego informacje na temat kluczowych trendów rynkowych obserwowanych w...


czytaj dalej

WTW: Padły nowe rekordy inwestycji w insurtech

Inwestujący w insurtech na całym świecie w I kwartale 2019 r. wykonali największą liczbę transakcji, największą liczbę transakcji w sektorze...


czytaj dalej

Rozmowy bez Asekuracji: Brokerzy i PPK

21 maja ukazał się sześćdziesiąty czwarty odcinek podcastu „Rozmowy bez Asekuracji”. Gośćmi programu byli Robert Zapotoczny, prezes, oraz Dariusz...


czytaj dalej

Lubelskie: Atak żywiołu. PZU już likwiduje szkody

21 maja przed południem przez gminę Wojciechów (województwo lubelskie) przeszła trąba powietrzna, która wyrządziła poważne szkody. PZU, który był...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook