Reklama

Travelpolisa.pl od Europ Assistance i GSU
środa, 06 lutego 2019 09:47

Europ Assistance Polska i GSU stworzyły Travelpolisa.pl – nowy produkt skierowany do zmotoryzowanych i podróżujących, składający się z najpopularniejszych usług assistance: samochodowego i podróżnego. Sprzedaż oferty rozpoczęła się 1 lutego na platformie travelpolisa.pl.

Travelpolisa.pl w części dla zmotoryzowanych to ubezpieczenie „Pomoc na Drodze” dostępne w czterech wariantach do wyboru: „Mini”, „Weekend”, „Wakacje” i  „Roczny”. W zależności od zakresu i czasu trwania ochrony ubezpieczeniowej, każda opcja gwarantuje całodobowe wsparcie kierowcy na polskich i europejskich drogach. Czas trwania ubezpieczenia to 365 dni (w opcji „Mini” i „Roczny”) oraz maksymalnie 4 i 31 dni („Weekend” i „Wakacje”). W ostatnich dwóch wariantach istnieje możliwość zakupu jednodniowego ubezpieczenia. – W ubezpieczeniu Travelpolisa.pl zależało nam na stworzeniu maksymalnie elastycznych rozwiązań, dzięki czemu klient ma możliwość precyzyjnego dopasowania produktu do swoich potrzeb. Indywidualizacja produktów jest dla nas niezwykle istotna, ponieważ pozwala nam dostarczyć w pełni wartościowy produkt, a dodatkowo budować przewagę  rynkową – podkreśla Ryszard Grzelak, prezes zarządu Europ Assistance Polska.

Ochrona ubezpieczeniowa uwzględnia kilka zdarzeń: wypadek i kradzież w wariancie „Mini”, a w pozostałych również dodatkowo awarię. Zakres ubezpieczenia w zależności od wariantu zakłada również od 2 do 4 interwencji w okresie ubezpieczenia. Inne formy pomocy to m.in. usprawnienie pojazdu na drodze (z limitem 500-1000 zł w zależności od wariantu), wymiana koła (1 tys. zł, z wyłączeniem „Mini”), holowanie po awarii i wypadku, transport osób (500 zł), parking (3 doby), dostarczenie paliwa (1 tys. zł, z wyłączeniem wariantu „Mini”), samochód zastępczy, zakwaterowanie w hotelu, kontynuacja podróży (autobus, pociąg lub samolot w wariancie „Weekend”, „Wakacje” i „Roczny”), pomoc medyczna (wartość 15 tys. zł z wyłączeniem wariantu „Mini”), pomoc tłumacza. Auto assistance samochodowego w wybranych opcjach dostępne jest dla aut z limitem wieku nawet do 25 lat.

Z kolei użytkownicy Travelopolisa.pl podróżujący za granicę mogą skorzystać z ubezpieczenia „Pomoc w Podróży” na które składa się pięć pakietów: „Weekend”, „Wakacje”, „Dłuższe Wakacje”, „Dowolny Wyjazd” i „Roczny”.

- Naszą ideą było zadbanie o wygodę klienta, zarówno podczas samej podróży, jak również już na etapie zakupu polisy. Dzięki prostej i intuicyjnej platformie zakupowej oraz konstrukcji produktu, możemy dopasować ubezpieczenie do swoich potrzeb, wybierając interesujące nas warianty – mówi Andrzej Pawletko, prezes zarządu GSU. – Travelpolisa.pl umożliwia dokonanie zakupu polisy on-line w kilka minut, 24h na dobę – co w dzisiejszych zabieganych czasach jest dużym ułatwieniem i komfortem dla klienta – dodaje.

Osoby decydujące się na zakup ubezpieczenia „Pomoc w Podróży” będą objęte ochroną, która trwa od 1 do 4 dni w wariancie „Weekend”, do 9 dni w opcji „Wakacje”, do 16 dni – „Dłuższe wakacje”, do 60 dni – „Dowolny wyjazd” i maksymalnie 60 dni na jeden wyjazd w wariancie „Roczny”. Suma gwarancyjna w przypadku kosztów leczenia szpitalnego i kosztów transportu wynosi odpowiednio: 150 tys. zł, 250 tys. zł, 300 tys. zł i 500 tys. zł (taka sama kwota w opcji „Dowolny Wyjazd” i „Roczny”).  

We wszystkich opcjach dostępne są takie świadczenia, jak transport medyczny do szpitala, pomoc tłumacza i prawnika, ubezpieczenie bagażu. Dodatkowo posiadacze polisy mogą liczyć na wsparcie w przypadku spóźnienia na połączenie krajowe i utraconego bagażu. Ubezpieczenie we wszystkich wariantach zawiera również możliwość rozszerzenia ochrony na sporty wysokiego ryzyka i ekstremalne.

Travelopolisa.pl dostępna jest w sprzedaży internetowej. Docelowo sprzedaż będzie prowadzona również w placówkach GSU.
(AM, źródło: Europ Assistance Polska)

 

TFI PZU: Nowy zarząd

18 kwietnia rada nadzorcza Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych PZU dokonała szeregu zmian w zarządzie spółki.

Do zarządu TFI PZU powołany został...


czytaj dalej

Generali: Adam Malinowski odszedł ze stanowiska wiceprezesa

Adam Malinowski nie jest już wiceprezesem Generali. 12 kwietnia złożył rezygnację z zajmowanej funkcji. Do czasu mianowania następcy jego...


czytaj dalej

Generali: Dyrektor cyfryzacji powołany

Na stanowisko dyrektora ds. cyfrowych Generali został powołany Steven Zuanella. Jest on odpowiedzialny za przeprowadzenie transformacji cyfrowej,...


czytaj dalej

AXA: 10 mln euro na odbudowę Notre-Dame

AXA Group, która ma długą tradycję filantropijnego wsparcia dla ochrony francuskiego dziedzictwa kulturowego, zadeklarowała, że przyczyni się do...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Ruszyła masowa sprzedaż PZU GO

PZU GO, beacon połączony z mobilną aplikacją telematyczną, będący sztandarowym projektem ubezpieczyciela stworzonym przez jego ekspertów, trafił...


czytaj dalej

VIG Polska: Biznes majątkowy filarem wyników grupy

Wskaźnik wzrostu działalności majątkowej Vienna Insurance Group (VIG) w Polsce w 2018 roku był ponad dwuipółkrotnie wyższy niż całego rynku...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook