Reklama

Generali: Obiad dla dziecka za ankietę klienta
środa, 10 października 2018 08:59

Generali rozpoczęło współpracę z Polską Akcją Humanitarną (PAH). W jej ramach za każdą ankietę NPS wypełnioną przez klienta firmy ubezpieczyciel zafunduje obiad dla dziecka dożywianego w ramach programu „Pajacyk”.

- „Klient w centrum uwagi” to dla Generali nie jest slogan, ale realne działanie. Wprowadzamy wiele uproszczeń i udogodnień, ale w ich wdrażaniu kluczowe są oczekiwania klienta. By je lepiej poznać, prowadzimy badanie satysfakcji klienta NPS – Net Promoter Score, a płynące z niego wnioski wdrażamy w postaci konkretnych rozwiązań – wyjaśnia Marta Bartosiewicz, dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej Generali.

Ubezpieczyciel wysyła ankiety do klientów, którzy wyrazili na to zgodę, po każdym ich kontakcie z firmą, niezależnie, czy to jest zakup polisy, czy zmiana danych na polisie, likwidacja szkody, czy reklamacja. Jednak wysłanie ankiety nie oznacza otrzymania opinii. Chcąc skłonić klienta do podzielenia się opinią o produktach i usługach, Generali postanowiło za każdą wypełnioną ankietę sfinansować obiad w ramach programu „Pajacyk”, realizowanego przez PAH. W ten sposób klient, wypełniając ankietę, wpływa nie tylko na stałą poprawę świadczonych przez Generali usług i oferowanych produktów, ale także przyczynia się do sfinansowania obiadu dla ucznia lub uczennicy objętych działaniem programu. Zakład pozyskuje opinie i może dostosowywać do nich swoje produkty, usługi i procesy, a jednocześnie wspiera szlachetny cel. Polska Akcja Humanitarna zyskuje dodatkowe fundusze poszerzające zasięg działania programu.

- Współpraca z firmą Generali znakomicie wpisuje się w kierunek rozwoju działań z biznesem, jaki przyjęła nasza organizacja. Sukces akcji tego typu leży w synergii działań partnera biznesowego i jego klienta. Gdy to nastąpi, jest win-win dla każdej ze stron – komentuje Karina Diłanian-Pinkowicz, kierowniczka Zespołu Współpracy z Darczyńcami PAH. – Cieszymy się, że program „Pajacyk” może się rozwijać, a nasz partner dzięki temu poprawia jakość swojej obsługi klienta – dodaje.

Pierwsze zaproszenia do udziału w badaniu z programem „Pajacyk” zostały wysłane do klientów 1 października. W pierwszym etapie współpraca będzie realizowana przez pół roku, ale obie strony zapowiadają otwartość na jej przedłużenie, jeżeli tylko podarowanie posiłku dziecku okaże się wystarczającym bodźcem dla klienta, by podzielić się opinią.

(AM, źródło: Generali)

 

Z PZU do zarządu Alior Banku

17 października Katarzyna Sułkowska złożyła rezygnację z funkcji prezesa zarządu Alior Banku. Rada nadzorcza spółki przyjęła rezygnację i z tym...


czytaj dalej

MAK Ubezpieczenia: Robert Grabowski nowym członkiem zarządu

Robert Grabowski, dotychczasowy dyrektor Biura Ubezpieczeń na Życie i Osobowych MAK Ubezpieczenia, został członkiem zarządu firmy brokerskiej....


czytaj dalej

Unia Berneńska: Beatriz Reguero nową przewodniczącą

17 października w Paryżu odbyło się doroczne walne zgromadzenie Unii Berneńskiej. Gospodarzem spotkania, które zgromadziło ponad 300 dyrektorów...


czytaj dalej

Aon: Wrześniowe katastrofy najkosztowniejsze

Szkody spowodowane przez huragany, powodzie i trzęsienia ziemi sprawiły, że wrzesień był pod względem katastrof naturalnych najkosztowniejszym jak...


czytaj dalej

PIU: Wynik bancassurance najsłabszy od lat

17 października podczas pierwszego dnia X Kongresu Bancassurance Polska Izba Ubezpieczeń (PIU) zaprezentowała podsumowanie wyników bankowego...


czytaj dalej

Consultia: Korekta rocznej prognozy

Przez 9 miesięcy tego roku Consultia zebrała 155,1 mln zł, o 15,1% więcej niż w analogicznym okresie 2017 r. (134,8 mln zł). Przychody...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook