Reklama

Generali: Obiad dla dziecka za ankietę klienta
środa, 10 października 2018 08:59

Generali rozpoczęło współpracę z Polską Akcją Humanitarną (PAH). W jej ramach za każdą ankietę NPS wypełnioną przez klienta firmy ubezpieczyciel zafunduje obiad dla dziecka dożywianego w ramach programu „Pajacyk”.

- „Klient w centrum uwagi” to dla Generali nie jest slogan, ale realne działanie. Wprowadzamy wiele uproszczeń i udogodnień, ale w ich wdrażaniu kluczowe są oczekiwania klienta. By je lepiej poznać, prowadzimy badanie satysfakcji klienta NPS – Net Promoter Score, a płynące z niego wnioski wdrażamy w postaci konkretnych rozwiązań – wyjaśnia Marta Bartosiewicz, dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej Generali.

Ubezpieczyciel wysyła ankiety do klientów, którzy wyrazili na to zgodę, po każdym ich kontakcie z firmą, niezależnie, czy to jest zakup polisy, czy zmiana danych na polisie, likwidacja szkody, czy reklamacja. Jednak wysłanie ankiety nie oznacza otrzymania opinii. Chcąc skłonić klienta do podzielenia się opinią o produktach i usługach, Generali postanowiło za każdą wypełnioną ankietę sfinansować obiad w ramach programu „Pajacyk”, realizowanego przez PAH. W ten sposób klient, wypełniając ankietę, wpływa nie tylko na stałą poprawę świadczonych przez Generali usług i oferowanych produktów, ale także przyczynia się do sfinansowania obiadu dla ucznia lub uczennicy objętych działaniem programu. Zakład pozyskuje opinie i może dostosowywać do nich swoje produkty, usługi i procesy, a jednocześnie wspiera szlachetny cel. Polska Akcja Humanitarna zyskuje dodatkowe fundusze poszerzające zasięg działania programu.

- Współpraca z firmą Generali znakomicie wpisuje się w kierunek rozwoju działań z biznesem, jaki przyjęła nasza organizacja. Sukces akcji tego typu leży w synergii działań partnera biznesowego i jego klienta. Gdy to nastąpi, jest win-win dla każdej ze stron – komentuje Karina Diłanian-Pinkowicz, kierowniczka Zespołu Współpracy z Darczyńcami PAH. – Cieszymy się, że program „Pajacyk” może się rozwijać, a nasz partner dzięki temu poprawia jakość swojej obsługi klienta – dodaje.

Pierwsze zaproszenia do udziału w badaniu z programem „Pajacyk” zostały wysłane do klientów 1 października. W pierwszym etapie współpraca będzie realizowana przez pół roku, ale obie strony zapowiadają otwartość na jej przedłużenie, jeżeli tylko podarowanie posiłku dziecku okaże się wystarczającym bodźcem dla klienta, by podzielić się opinią.

(AM, źródło: Generali)

 

Personalia: Krzysztof Kudelski dołączył do Grupy MAK

Do zespołu MAK Investments (Grupa MAK) dołączył były prezes Warty Krzysztof Kudelski, który w strukturach brokera będzie odpowiedzialny za obszary...


czytaj dalej

UNIQA Polska: Jakub Machnik wiceprezesem ds. finansów i ryzyka

Rada nadzorcza zdecydowała o powierzeniu Jakubowi Machnikowi funkcji wiceprezesa zarządu spółek UNIQA Polska. Od 1 grudnia odpowiada on już nie...


czytaj dalej

AIG: Dyrektor woli start-upa

Dyrektor ds. danych AIG, Leandro Dalle Mule, przeszedł do insurtechowego start-upa Planck Resolution na stanowisko generalnego menedżera na...


czytaj dalej

UE: Stop nieuczciwym praktykom firm technologicznych

Unijni ustawodawcy uzgodnili, że zajmą twardsze stanowisko wobec technologicznych gigantów, takich jak Google, Amazon i Apple, w nowym...


czytaj dalej

PIU/Deloitte: Wzrost ryzyka klimatycznego wymaga zdecydowanych działań

Jeśli Polska nie wdroży spójnej polityki zarządzania ryzykiem, większe straty spowodowane zjawiskami pogodowymi staną się realne – alarmuje Polska...


czytaj dalej

Wynajął czy nie?

Inflacja szkód komunikacyjnych to jedno z kluczowych wyzwań stojących przed pionami likwidacji w zakładach ubezpieczeń. Rosnącą część kosztów...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook