Reklama

Generali: Obiad dla dziecka za ankietę klienta
środa, 10 października 2018 08:59

Generali rozpoczęło współpracę z Polską Akcją Humanitarną (PAH). W jej ramach za każdą ankietę NPS wypełnioną przez klienta firmy ubezpieczyciel zafunduje obiad dla dziecka dożywianego w ramach programu „Pajacyk”.

- „Klient w centrum uwagi” to dla Generali nie jest slogan, ale realne działanie. Wprowadzamy wiele uproszczeń i udogodnień, ale w ich wdrażaniu kluczowe są oczekiwania klienta. By je lepiej poznać, prowadzimy badanie satysfakcji klienta NPS – Net Promoter Score, a płynące z niego wnioski wdrażamy w postaci konkretnych rozwiązań – wyjaśnia Marta Bartosiewicz, dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej Generali.

Ubezpieczyciel wysyła ankiety do klientów, którzy wyrazili na to zgodę, po każdym ich kontakcie z firmą, niezależnie, czy to jest zakup polisy, czy zmiana danych na polisie, likwidacja szkody, czy reklamacja. Jednak wysłanie ankiety nie oznacza otrzymania opinii. Chcąc skłonić klienta do podzielenia się opinią o produktach i usługach, Generali postanowiło za każdą wypełnioną ankietę sfinansować obiad w ramach programu „Pajacyk”, realizowanego przez PAH. W ten sposób klient, wypełniając ankietę, wpływa nie tylko na stałą poprawę świadczonych przez Generali usług i oferowanych produktów, ale także przyczynia się do sfinansowania obiadu dla ucznia lub uczennicy objętych działaniem programu. Zakład pozyskuje opinie i może dostosowywać do nich swoje produkty, usługi i procesy, a jednocześnie wspiera szlachetny cel. Polska Akcja Humanitarna zyskuje dodatkowe fundusze poszerzające zasięg działania programu.

- Współpraca z firmą Generali znakomicie wpisuje się w kierunek rozwoju działań z biznesem, jaki przyjęła nasza organizacja. Sukces akcji tego typu leży w synergii działań partnera biznesowego i jego klienta. Gdy to nastąpi, jest win-win dla każdej ze stron – komentuje Karina Diłanian-Pinkowicz, kierowniczka Zespołu Współpracy z Darczyńcami PAH. – Cieszymy się, że program „Pajacyk” może się rozwijać, a nasz partner dzięki temu poprawia jakość swojej obsługi klienta – dodaje.

Pierwsze zaproszenia do udziału w badaniu z programem „Pajacyk” zostały wysłane do klientów 1 października. W pierwszym etapie współpraca będzie realizowana przez pół roku, ale obie strony zapowiadają otwartość na jej przedłużenie, jeżeli tylko podarowanie posiłku dziecku okaże się wystarczającym bodźcem dla klienta, by podzielić się opinią.

(AM, źródło: Generali)

 

Rynek ubezpieczeń: Wiener TU zamiast Gothaer TU

Po prawie siedmiu latach z polskiego rynku ubezpieczeń znika marka Gothaer. Za kilka tygodni przejęte przez Vienna Insurance Group towarzystwo...


czytaj dalej

Aviva TUnŻ: Mariusz Grendowicz przewodniczącym rady nadzorczej

Mariusz Grendowicz został powołany na przewodniczącego rady nadzorczej Aviva TUnŻ. To pierwszy niezależny członek RN firmy w Polsce, który objął...


czytaj dalej

Lloyd’s: Plan przechodzenia na platformę elektroniczną

Ubezpieczyciele z rynku Lloyd’s of London przenieśli już 45% swojego biznesu na platformę elektroniczną, wyprzedzając plan.

Branża...


czytaj dalej

Insurance Europe: Frédéric de Courtois wiceprezesem nowej kadencji

Frédéric de Courtois, dyrektor generalny Grupy Generali, został wybrany 22 maja na trzyletnią kadencję na stanowisku wiceprezesa Insurance Europe....


czytaj dalej

Warta odstępuje od oferowania PPK

Na nieco ponad miesiąc przed startem Pracowniczych Planów Kapitałowych z uczestnictwa w programie wycofała się jedna z firm zarejestrowanych już w...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Powódź zalewa południową Polskę

Kilka dni intensywnych opadów deszczu sprawiło, że Polska, zwłaszcza południowa, zaczęła zmagać się z nadmiarem wody. Doszło już do kilkuset...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook