Reklama

Generali: Obiad dla dziecka za ankietę klienta
środa, 10 października 2018 08:59

Generali rozpoczęło współpracę z Polską Akcją Humanitarną (PAH). W jej ramach za każdą ankietę NPS wypełnioną przez klienta firmy ubezpieczyciel zafunduje obiad dla dziecka dożywianego w ramach programu „Pajacyk”.

- „Klient w centrum uwagi” to dla Generali nie jest slogan, ale realne działanie. Wprowadzamy wiele uproszczeń i udogodnień, ale w ich wdrażaniu kluczowe są oczekiwania klienta. By je lepiej poznać, prowadzimy badanie satysfakcji klienta NPS – Net Promoter Score, a płynące z niego wnioski wdrażamy w postaci konkretnych rozwiązań – wyjaśnia Marta Bartosiewicz, dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej Generali.

Ubezpieczyciel wysyła ankiety do klientów, którzy wyrazili na to zgodę, po każdym ich kontakcie z firmą, niezależnie, czy to jest zakup polisy, czy zmiana danych na polisie, likwidacja szkody, czy reklamacja. Jednak wysłanie ankiety nie oznacza otrzymania opinii. Chcąc skłonić klienta do podzielenia się opinią o produktach i usługach, Generali postanowiło za każdą wypełnioną ankietę sfinansować obiad w ramach programu „Pajacyk”, realizowanego przez PAH. W ten sposób klient, wypełniając ankietę, wpływa nie tylko na stałą poprawę świadczonych przez Generali usług i oferowanych produktów, ale także przyczynia się do sfinansowania obiadu dla ucznia lub uczennicy objętych działaniem programu. Zakład pozyskuje opinie i może dostosowywać do nich swoje produkty, usługi i procesy, a jednocześnie wspiera szlachetny cel. Polska Akcja Humanitarna zyskuje dodatkowe fundusze poszerzające zasięg działania programu.

- Współpraca z firmą Generali znakomicie wpisuje się w kierunek rozwoju działań z biznesem, jaki przyjęła nasza organizacja. Sukces akcji tego typu leży w synergii działań partnera biznesowego i jego klienta. Gdy to nastąpi, jest win-win dla każdej ze stron – komentuje Karina Diłanian-Pinkowicz, kierowniczka Zespołu Współpracy z Darczyńcami PAH. – Cieszymy się, że program „Pajacyk” może się rozwijać, a nasz partner dzięki temu poprawia jakość swojej obsługi klienta – dodaje.

Pierwsze zaproszenia do udziału w badaniu z programem „Pajacyk” zostały wysłane do klientów 1 października. W pierwszym etapie współpraca będzie realizowana przez pół roku, ale obie strony zapowiadają otwartość na jej przedłużenie, jeżeli tylko podarowanie posiłku dziecku okaże się wystarczającym bodźcem dla klienta, by podzielić się opinią.

(AM, źródło: Generali)

 

TU Zdrowie: KNF zatwierdziła nominację Aleksandra Rody

12 lutego Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Aleksandra Rody na stanowisko prezesa zarządu TU Zdrowie.

...


czytaj dalej

KUKE: Marcin Jedliński nowym rzecznikiem prasowym

Od lutego Marcin Jedliński pracuje jako rzecznik prasowy i dyrektor Biura Komunikacji Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE) – podał...


czytaj dalej

Słowenia: Generali sfinalizowało przejęcie Adriatic Slovenica

13 lutego Grupa Generali poinformowała o sfinalizowaniu przejęcia słoweńskiej Adriatic Slovenica. Transakcja obejmowała także nabycie KD Funds,...


czytaj dalej

Zurich: Wyniki świadczą o efektywnym underwritingu

Zurich Insurance uzyskał w 2018 r. przychód netto po opodatkowaniu w wysokości 3,72 mld dol. Jest to o 24% więcej od 3 mld dol. odnotowanych w...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Aviva coraz bardziej cyfrowa

Serwis online MojaAviva został wzbogacony o nową funkcjonalność – platformę online do zgłaszania szkód i roszczeń z AC. W październiku ubiegłego...


czytaj dalej

PKO Ubezpieczenia: Polisa turystyczna na inaugurację sprzedaży direct

PKO Ubezpieczenia kontynuuje proces transformacji cyfrowej. Jej kolejnym etapem jest  uruchomienie internetowej sprzedaży produktów ochronnych....


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook