Reklama

Effie Awards 2018: Silna reprezentacja ubezpieczeń
piątek, 21 września 2018 08:30

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło pierwsze nominacje do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland. Na liście nominowanych znalazły się cztery kampanie reklamujące usługi bądź inicjatywy ubezpieczycieli.

W kategorii „Long Term Marketing Excellence” nominacje otrzymały Link4 i Prudential. Pierwsza z firm została nominowana za reklamy oparte na hitach muzycznych sprzed lat, natomiast druga – za kampanię „Młody Bóg”. Prudential został też nominowany w kategorii „Ubezpieczenia i inwestycje” za odsłonę „Młodego Boga” zatytułowaną „poważne zachorowania”. Towarzystwo będzie rywalizować z Nationale-Nederlanden, które otrzymało nominację za kampanię „Oczami matki”.

Natomiast w kategorii „Positive Change – CSR” jedyną nominację otrzymała Fundacja Aviva. W ten sposób jury konkursu doceniło akcję „Wiem, czym oddycham”.
(AM, źródło: effie.pl, wirtualnemedia.pl)

 

Personalia: Krzysztof Kudelski dołączył do Grupy MAK

Do zespołu MAK Investments (Grupa MAK) dołączył były prezes Warty Krzysztof Kudelski, który w strukturach brokera będzie odpowiedzialny za obszary...


czytaj dalej

UNIQA Polska: Jakub Machnik wiceprezesem ds. finansów i ryzyka

Rada nadzorcza zdecydowała o powierzeniu Jakubowi Machnikowi funkcji wiceprezesa zarządu spółek UNIQA Polska. Od 1 grudnia odpowiada on już nie...


czytaj dalej

AIG: Dyrektor woli start-upa

Dyrektor ds. danych AIG, Leandro Dalle Mule, przeszedł do insurtechowego start-upa Planck Resolution na stanowisko generalnego menedżera na...


czytaj dalej

UE: Stop nieuczciwym praktykom firm technologicznych

Unijni ustawodawcy uzgodnili, że zajmą twardsze stanowisko wobec technologicznych gigantów, takich jak Google, Amazon i Apple, w nowym...


czytaj dalej

PIU/Deloitte: Wzrost ryzyka klimatycznego wymaga zdecydowanych działań

Jeśli Polska nie wdroży spójnej polityki zarządzania ryzykiem, większe straty spowodowane zjawiskami pogodowymi staną się realne – alarmuje Polska...


czytaj dalej

Wynajął czy nie?

Inflacja szkód komunikacyjnych to jedno z kluczowych wyzwań stojących przed pionami likwidacji w zakładach ubezpieczeń. Rosnącą część kosztów...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook