Reklama

Aviva: Krzysztof Czekała szefem zespołu badającego rynek i wiedzę o kliencie
piątek, 14 września 2018 08:37

Krzysztof Czekała, związany z Avivą od 2015 roku jako menedżer ds. planowania strategicznego i analiz, przejął dodatkowo odpowiedzialność za obszar badań rynku i wiedzy o kliencie. Wraz ze swoim zespołem będzie odpowiadał za tworzenie strategii Avivy oraz wsparcie jej realizacji poprzez dostarczenie analiz rynkowych oraz wiedzy o kliencie.

- W dobie błyskawicznie zmieniających się trendów rynkowych, konsumenckich i technologicznych kluczową kompetencją każdej firmy staje się ich głębokie zrozumienie oraz zdolność przełożenia na atrakcyjne rozwiązania biznesowe dla swoich klientów. Jestem przekonany, że dzięki ciekawym inspiracjom płynącym ze świata zewnętrznego, jak i uważnej analizie już posiadanych danych, zespół Strategii, Badań Rynku i Wiedzy o Kliencie będzie proponował najlepsze rozwiązania dla klientów Avivy – powiedział Krzysztof Czekała.

Krzysztof Czekała pracuje w branży ubezpieczeniowej od blisko 10 lat. Przed dołączeniem do Avivy opiekował się obszarem badań konsumenckich w Nationale-Nederlanden (d. ING Życie). Pierwsze doświadczenia w badaniach i analizach rynkowych zdobywał w agencji badawczej MillwardBrown SMG/KRC (dziś Kantar MillwardBrown), pracując z licznymi klientami z branż FMCG oraz nowych technologii.
AM, news@gu.com.pl
(źródło: Aviva)

 

Vienna Life: Witold Czechowski członkiem zarządu ds. ryzyka

18 września Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Witolda Czechowskiego na stanowisko członka zarządu Vienna...


czytaj dalej

Saltus TUW: Robert Łoś zatwierdzony na stanowisku prezesa

18 września Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Roberta Łosia na stanowisko prezesa zarządu Saltus...


czytaj dalej

Australia: Klienci Allianz wprowadzeni w błąd

Australijski oddział niemieckiego ubezpieczyciela Allianz SE wprowadzał w błąd przy sprzedaży ubezpieczenia podróżnego, obiecując nieograniczoną...


czytaj dalej

Niemcy: Sabotaż cyfrowy w firmach produkcyjnych

2/3 niemieckich przedsiębiorstw produkcyjnych było obiektem ataków cyberprzestępców, które kosztowały przemysł największej gospodarki europejskiej...


czytaj dalej

Ubea.pl: Niski poziom sierpniowego barometru

Z barometru cenowego Ubea.pl, sporządzonego na postawie wszystkich kalkulacji wykonanych w sierpniu przez klientów porównywarki wynika, że w...


czytaj dalej

Effie Awards 2018: Silna reprezentacja ubezpieczeń

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło pierwsze nominacje do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland. Na liście...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook