Reklama

Proste rozwiązania się sprawdzają
środa, 12 września 2018 08:49

Czy kompleksowe ubezpieczenie może być proste?  Jaki produkt zaoferować małżeństwu, a jaki rodzicowi samodzielnie wychowującemu dziecko? Między innymi na takie pytania odpowiada Sylwester Janiak, dyrektor zarządzający Departamentem Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych w Warcie.

23 proc. Polaków to tzw. single, 41 proc. osób stanu wolnego deklaruje pozostawanie w nieformalnym związku. Widać coraz więcej osób wybierających różny styl życia. Jak na tę sytuację odpowiadają ubezpieczyciele?

Badania wprost pokazują nam, że polskie społeczeństwo przestało być jednorodne. Singiel czy osoby żyjące w związku nieformalnym przestały być czymś wyjątkowym. Rośnie również liczba osób samodzielnie wychowujących dzieci. Model rodziny staje się różnorodny i swoją ofertą ubezpieczyciele powinni odpowiadać na taki stan rzeczy. Kluczem jest znaleźć rozwiązanie, które będzie odpowiadało na różne potrzeby klientów jednocześnie dając im i agentom proste, i zgodne z oczekiwaniami ubezpieczenie.  

Jakie rozwiązanie proponuje Warta?

Warta już kilka lat temu zaproponowała ubezpieczenie, które klientowi indywidualnemu zapewniało wypłatę świadczenia za zdarzenia typowe dla polis grupowych w zakładach pracy np. urodzenie dziecka, poważne zachorowanie małżonka lub partnera czy śmierć rodziców. Mówię oczywiście o ubezpieczeniu Warta dla Ciebie i Rodziny. To proste w swojej konstrukcji i łatwe w sprzedaży rozwiązanie, które jednocześnie zapewnia kompleksową propozycję ubezpieczenia na życie w ofercie agenta.

Warta dla Ciebie i Rodziny to program, który na początku składał się z pakietów dla singli, małżeństw z dziećmi i osób poszukujących wysokich sum ubezpieczenia. Zainteresowanie klientów produktem oraz rekomendacje agentów zachęciły nas do rozszerzenia ubezpieczenia i dopasowania jego zakresu także do potrzeb rodziców samodzielnie wychowujących dzieci, par żyjących również w związkach nieformalnych oraz osób w wieku powyżej 55 roku życia. Zainteresowani produktem ochronnym znajdą w obecnej wersji naszego ubezpieczenia zakres odpowiadający ich oczekiwaniom uzupełniony o szeroką i praktyczną pomoc w ramach Pakietu Medycznego.

Czym faktycznie mogą się różnić poszczególne pakiety?

W zależności od etapu życia i sytuacji rodzinnej nasze oczekiwania wobec ochrony naturalnie się zmieniają. Dla przykładu rodzicom samodzielnie wychowującym dzieci przydatne z pewnością będzie zabezpieczenie finansowe na wypadek ograniczonej aktywności zawodowej, wsparcie w przypadku problemów ze zdrowiem dziecka czy infolinia medyczna oraz usługi baby Assistance. Dla singla niezwykle praktyczny może być Pakiet Medyczny Twoje Zdrowie, zapewniający m.in. transport do placówki medycznej np. po wypadku czy wsparcie pielęgniarki podczas rehabilitacji, a dla osób po 55 roku życia wypłata nawet 500 zł w momencie urodzenia się wnuków, pomoc finansowa w razie choroby lub wypadku.

Jakie są warunki zakupu polisy przez klienta?

W tej kwestii położyliśmy szczególny nacisk na łatwość zawarcia umowy ubezpieczenia. Nie wymagamy przeprowadzania żadnych badań lekarskich. Umowa zaś może zostać podpisana podczas jednego spotkania z agentem. Cena ubezpieczenia jest stała dla danego wariantu ochrony i niezależna od wieku  ubezpieczonego. Klient zawierając umowę od razu wie jaką składkę zapłaci, w jakich przypadkach otrzyma świadczenie oraz jaka to będzie kwota.  Potwierdzeniem faktu, że produkt znajduje uznanie wśród klientów jest zdobyta tym roku nagroda „Dobry Produkt Wybór Konsumentów 2018”.


 

Vienna Life: Witold Czechowski członkiem zarządu ds. ryzyka

18 września Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Witolda Czechowskiego na stanowisko członka zarządu Vienna...


czytaj dalej

Saltus TUW: Robert Łoś zatwierdzony na stanowisku prezesa

18 września Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Roberta Łosia na stanowisko prezesa zarządu Saltus...


czytaj dalej

Australia: Klienci Allianz wprowadzeni w błąd

Australijski oddział niemieckiego ubezpieczyciela Allianz SE wprowadzał w błąd przy sprzedaży ubezpieczenia podróżnego, obiecując nieograniczoną...


czytaj dalej

Niemcy: Sabotaż cyfrowy w firmach produkcyjnych

2/3 niemieckich przedsiębiorstw produkcyjnych było obiektem ataków cyberprzestępców, które kosztowały przemysł największej gospodarki europejskiej...


czytaj dalej

Ubea.pl: Niski poziom sierpniowego barometru

Z barometru cenowego Ubea.pl, sporządzonego na postawie wszystkich kalkulacji wykonanych w sierpniu przez klientów porównywarki wynika, że w...


czytaj dalej

Effie Awards 2018: Silna reprezentacja ubezpieczeń

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło pierwsze nominacje do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland. Na liście...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook