Reklama

Aviva: Iwona Czech odpowiada za marketing
wtorek, 17 lipca 2018 08:38

Od lipca Iwona Czech kieruje Działem Komunikacji i Zarządzania Marką w grupie Aviva. Zastąpiła Dariusza Maciołka, który zakończył pracę dla ubezpieczyciela, aby objąć stanowisko dyrektora zarządzającego Pionem Komunikacji BGŻ BNP Paribas.

Iwona Czech związana jest z Avivą od 2015 r., odkąd pełniła funkcję Senior Brand Managera i odpowiadała m.in. za prowadzenie kampanii reklamowych promujących ubezpieczenia na życie (w tym z Małgorzatą Kożuchowską), odpowiadała za koncept i wdrożenie kampanii  „Wiem, czym oddycham”, wprowadzenie nowego serwisu do inwestowania online Aviva24.pl oraz kampanie taktyczne pod wszystkie linie biznesowe. Wcześniej przez 9 lat pracowała w agencji PZL również jako Account Director i odpowiadała za komunikację takich marek jak: Ikea, PZU, Tesco, Plus oraz prowadziła projekt rebrandingu marki Commercial Union na Aviva.

Dariusz Maciołek zarządzał Działem Marketingu i Komunikacji Avivy od sierpnia 2016 roku. Odpowiadał za realizację wszystkich kampanii wizerunkowo-sprzedażowych, wprowadzenie nowej strategii komunikacji w social media oraz wypracowanie i wdrożenie nowego wyglądu oraz funkcjonalności strony internetowej ubezpieczyciela.

- Dzięki tym działaniom nasza marka stała się bardziej rozpoznawalna i budzi pozytywne skojarzenia. Dziękuję Darkowi za zaangażowanie i kreatywność, życzę mu dalszych sukcesów zawodowych. Gratuluję Iwonie i życzę pomyślności w nowej roli – mówi Bartosz Niewiadomski, członek zarządu Avivy odpowiedzialny za marketing i kanał direct.
(AM, źródło: Aviva)

 

PTE PZU: Marek Sakowski nowym prezesem

Marcin Żółtek zrezygnował z funkcji prezesa Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego PZU. Zastąpi go Marek Sakowski.

Jak czytamy w informacji...


czytaj dalej

PIU: Piotr Wrzesiński wśród europejskich ekspertów do spraw emerytur

Piotr Wrzesiński, ekspert Polskiej Izby Ubezpieczeń PIU, został wybrany do Grupy Ekspertów ds. paneuropejskiego produktu emerytalnego (PEPP) w...


czytaj dalej

Sri Lanka: Nowoczesne ubezpieczenie dla biednego rolnictwa

Aon zawiązał partnerstwo z organizacją walczącą z biedą i głodem Oxfam oraz insurtechowym start-upem Etherisc, w celu uruchomienia platformy...


czytaj dalej

RPA: Ubezpieczyciel otwiera bank

Południowoafrykański ubezpieczyciel Discovery potrzebował 1,5 mln roboczogodzin w ciągu czterech lat, aby zbudować bank. Rzuca on wyzwanie...


czytaj dalej

UNIQA: Kliencki zwrot w zarządzie



Adam Łoziak
Daniela Sotirovic
fot.: Weronika Lucjan

Od lipca 2019 r. zaczęła obowiązywać nowa struktura organizacyjna towarzystw ubezpieczeniowych...


czytaj dalej

Ubea.pl: W czerwcu najtaniej w YCD, Link4 i Benefii

Czerwcowy barometr cenowy dotyczący obowiązkowych polis OC przyniósł kolejne obniżki stawek. Według kalkulacji porównywarki internetowej Ubea.pl...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook