Reklama

Aviva: Iwona Czech odpowiada za marketing
wtorek, 17 lipca 2018 08:38

Od lipca Iwona Czech kieruje Działem Komunikacji i Zarządzania Marką w grupie Aviva. Zastąpiła Dariusza Maciołka, który zakończył pracę dla ubezpieczyciela, aby objąć stanowisko dyrektora zarządzającego Pionem Komunikacji BGŻ BNP Paribas.

Iwona Czech związana jest z Avivą od 2015 r., odkąd pełniła funkcję Senior Brand Managera i odpowiadała m.in. za prowadzenie kampanii reklamowych promujących ubezpieczenia na życie (w tym z Małgorzatą Kożuchowską), odpowiadała za koncept i wdrożenie kampanii  „Wiem, czym oddycham”, wprowadzenie nowego serwisu do inwestowania online Aviva24.pl oraz kampanie taktyczne pod wszystkie linie biznesowe. Wcześniej przez 9 lat pracowała w agencji PZL również jako Account Director i odpowiadała za komunikację takich marek jak: Ikea, PZU, Tesco, Plus oraz prowadziła projekt rebrandingu marki Commercial Union na Aviva.

Dariusz Maciołek zarządzał Działem Marketingu i Komunikacji Avivy od sierpnia 2016 roku. Odpowiadał za realizację wszystkich kampanii wizerunkowo-sprzedażowych, wprowadzenie nowej strategii komunikacji w social media oraz wypracowanie i wdrożenie nowego wyglądu oraz funkcjonalności strony internetowej ubezpieczyciela.

- Dzięki tym działaniom nasza marka stała się bardziej rozpoznawalna i budzi pozytywne skojarzenia. Dziękuję Darkowi za zaangażowanie i kreatywność, życzę mu dalszych sukcesów zawodowych. Gratuluję Iwonie i życzę pomyślności w nowej roli – mówi Bartosz Niewiadomski, członek zarządu Avivy odpowiedzialny za marketing i kanał direct.
(AM, źródło: Aviva)

 

April Polska: Robert Świergocki nowym CEO

April Polska ma nowego prezesa zarządu. W związku z zakończeniem kadencji Gregoire’a Ezanno nowym CEO spółki został Robert Świergocki. Do zespołu...


czytaj dalej

Signal Iduna: Adam Malinowski nowym szefem sprzedaży

Po sześciu miesiącach nieobecności Adam Malinowski wraca na rynek ubezpieczeń. Z dniem 1 listopada obejmie stanowisko szefa sprzedaży obu spółek...


czytaj dalej

Global Data: Jednoznaczne zapisy w polisach w interesie ubezpieczycieli

Rozwój ubezpieczeń cybernetycznych jest powszechnie uważany za dobry sygnał dla branży ubezpieczeniowej. Z drugiej strony jednak nawet...


czytaj dalej

Holandia: Tjeerd Bosklopper tymczasowym CEO Nationale-Nederlanden

Grupa Nationale-Nederlanden (NN) ogłosiła, że Tjeerd Bosklopper, były prezes NN TUnŻ zostanie powołany na stanowisko tymczasowego CEO w Holandii....


czytaj dalej

Pół tysiąca agentów na Kongresie Unilink

Ponad 500 osób uczestniczyło w tegorocznym Kongresie Unilink, który odbył się 12 października w warszawskim hotelu Double Tree by Hilton. Ta...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Instytucje pod nowym kierownictwem

Gdy z perspektywy lat przyjrzymy się obecnemu rokowi, to łatwo będziemy mogli zauważyć, iż wyróżniało go kilka charakterystycznych cech. Takich...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook