Lloyd’s: Nowa cyfrowa platforma dystrybucji
czwartek, 12 lipca 2018 08:43

Lloyd’s uruchomił nową cyfrową platformę dystrybucji – Lloyd’s Bridge – zaprojektowaną w celu szybkiego, łatwego i sprawnego połączenia firm ubezpieczeniowych i przedsiębiorców z jego undwerwriterami.

Lloyd’s Bridge to internetowa platforma, która łączy firmy ubezpieczeniowe z undwerwriterami rynku, umożliwiając im zawarcie określonych umów ubezpieczenia w imieniu Lloyd’s jako jego coverholderzy. W dalszym etapie rozwoju platformy Lloyd’s zamierza zapewnić do niej dostęp brokerom. Program pilotażowy obejmie Wielką Brytanię, Australię i Nową Zelandię. W ramach globalnego wdrożenia  dostęp do platformy zostanie rozszerzony na większą liczbę rynków w 2019 r.

- W epoce cyfrowych zagrożeń cyfrowych nasi partnerzy, zarówno z rynków rozwiniętych, jak i rozwijających się, coraz częściej poszukują nowych sposobów dostępu do naszego rynku. Lloyd’s Bridge oferuje idealną platformę do robienia tego szybko, łatwo i wydajnie. Umożliwi ona coverholderom z różnych części świata łatwiejszy dostęp do wiedzy Lloyd’s, umiejętności underwritingowych, znaczącą pojemność i bezpieczeństwo finansowe – powiedział Bruce Carnegie-Brown, prezes Lloyd's.

Lloyd’s Bridge jest najnowszym przedsięwzięciem z serii działań podjętych przez Lloyd’s w celu wykorzystania nowoczesnych technologii do zapewnienia lepszej obsługi klienta, usprawnienia podejmowania decyzji w zakresie underwritingu i zwiększenia efektywności operacji. W ramach tych działań Lloyd’s m.in. ogłosił utworzenie nowego akceleratora innowacji – Lloyd’s Lab i uruchomił globalną rekrutację dla talentów technologicznych. Rynek planuje także uruchomienie nowego portalu underwritingowego.

- W miarę rozwoju i rozszerzania biznesu międzynarodowego dążymy do poprawy usług i dostępu, które zapewniamy zmieniającym się potrzebom naszych klientów. Zapewniając ubezpieczającym szybki i łatwy dostęp do naszego rynku, Lloyd’s Bridge zmieni sposób, w jaki prowadzimy działalność w Lloyd’s – powiedział Vincent Vandendael, dyrektor handlowy Lloyd’s.
(AM, źródło: Lloyd’s)

 

Aviva: Iwona Czech odpowiada za marketing

Od lipca Iwona Czech kieruje Działem Komunikacji i Zarządzania Marką w grupie Aviva. Zastąpiła Dariusza Maciołka, który zakończył pracę dla...


czytaj dalej

Equinum Broker: Tomasz Kutyba nowym wiceprezesem

Z dniem 30 czerwca funkcję wiceprezesa firmy brokerskiej Equinum Broker objął Tomasz Kutyba. Zmiana w zarządzie związana jest z realizacją nowej...


czytaj dalej

Charted Insurance: Nierówność zarobków mężczyzn i kobiet

Charted Insurance Institute zanalizował dane na temat zarobków opublikowane przez 192 ubezpieczycieli, pośredników, dostawców usług, doradców...


czytaj dalej

MetLife: Lucep zwycięzcą konkursu collab 3.0 EMEA

MetLife ogłosił wyniki konkursu collab 3.0 EMEA, w którym insurtechy rywalizowały o kontrakt o wartości 100 tys. dolarów na zrealizowanie...


czytaj dalej

Grupa Europa: Ochrona telefonu za pośrednictwem Simapki

Grupa Europa rozpoczęła współpracę z firmą Team4U – właścicielem aplikacji mobilnej Simapka, za pośrednictwem której zaoferuje ubezpieczenie...


czytaj dalej

Link4: Pół miliona zł premii na liczniku Kasa Wraca

Telematyczni kierowcy ubezpieczeni w Link4 wygenerowali już ponad pół miliona zł premii w programie Kasa Wraca. Rekordzista obniżył cenę polisy...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook