Reklama

AXA: Cyfrowe rozwiązanie naprawy samochodu
środa, 04 lipca 2018 08:21

AXA i Fixico, platforma pomocna w załatwianiu drobnych naprawach samochodów, po kilku miesiącach wspólnych testów zaczęły oferować klientom AXA w Belgii innowacyjne, w pełni cyfrowe rozwiązanie, mające zwiększać wygodę, zmniejszać koszta, skracać czas, a co za tym idzie, podnosić poziom satysfakcji klienta.

AXA zakomunikowała, że zamierza stać się wykwalifikowanym, innowacyjnym partnerem dla swoich klientów, w całym łańcuchu wartości: przed, w trakcie i po szkodzie. Innowacja cyfrowa jest głównym motorem tej transformacji. – Znaleźliśmy we Fixico silnego partnera do oferowania za pośrednictwem naszych brokerów najwyższej jakości cyfrowego rozwiązania likwidacji szkód naszym klientom – powiedział François Lecomte, dyrektor sprzedaży detalicznej AXA w Belgii.

Dzięki swojej platformie on-line Fixico digitalizuje i upłynnia proces naprawy samochodu. Właściciele samochodów, ubezpieczyciele, menedżerowie flot i firmy leasingowe korzystają z usług polegających na szybkim uzyskaniu, porównaniu i wybraniu najlepszych ofert naprawy. Fixico działa obecnie w Holandii, Belgii i Niemczech, współpracuje z siecią 1500 warsztatów i do tej pory przetworzyła 150 tys. szkód.

AXA komentuje, że branża ubezpieczeniowa jest w trakcie radykalnych cyfrowych przemian. Szczególnie dla sektora ubezpieczeń komunikacyjnych digitalizacja całego procesu kompleksowej likwidacji szkody ma w sobie ogromny potencjał zwiększania satysfakcji klienta.
(AC, źródło: Insurance Journal)

 

TU Zdrowie: KNF zatwierdziła nominację Aleksandra Rody

12 lutego Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Aleksandra Rody na stanowisko prezesa zarządu TU Zdrowie.

...


czytaj dalej

KUKE: Marcin Jedliński nowym rzecznikiem prasowym

Od lutego Marcin Jedliński pracuje jako rzecznik prasowy i dyrektor Biura Komunikacji Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE) – podał...


czytaj dalej

Słowenia: Generali sfinalizowało przejęcie Adriatic Slovenica

13 lutego Grupa Generali poinformowała o sfinalizowaniu przejęcia słoweńskiej Adriatic Slovenica. Transakcja obejmowała także nabycie KD Funds,...


czytaj dalej

Zurich: Wyniki świadczą o efektywnym underwritingu

Zurich Insurance uzyskał w 2018 r. przychód netto po opodatkowaniu w wysokości 3,72 mld dol. Jest to o 24% więcej od 3 mld dol. odnotowanych w...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Aviva coraz bardziej cyfrowa

Serwis online MojaAviva został wzbogacony o nową funkcjonalność – platformę online do zgłaszania szkód i roszczeń z AC. W październiku ubiegłego...


czytaj dalej

PKO Ubezpieczenia: Polisa turystyczna na inaugurację sprzedaży direct

PKO Ubezpieczenia kontynuuje proces transformacji cyfrowej. Jej kolejnym etapem jest  uruchomienie internetowej sprzedaży produktów ochronnych....


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook