Unilink: Agenci zadowoleni ze współpracy
piątek, 22 czerwca 2018 08:56

W badaniu satysfakcji agentów ze współpracy z Unilink przeprowadzonym przez firmę EY multiagencja uzyskała średnią ocenę na poziomie 4,6 pkt. w pięciopunktowej skali. Zdecydowana większość respondentów zadeklarowała, że chce rozszerzyć zakres współpracy z Unilink.

Na przełomie kwietnia i maja 2018 r. polski odział EY już po raz drugi przeprowadził ankietę badania satysfakcji agentów ze współpracy z Unilink. Ocena ogólna współpracy to 4,6 pkt. w pięciostopniowej skali. Jeszcze lepiej niż w poprzedniej edycji badania wypadła ocena chęci rozszerzenia współpracy z Unilink. Obecnie 95% ankietowanych agentów deklaruje chęć wzrostu sprzedaży przy współpracy z multiagencją.

- To bardzo dobry wynik, który daje powody do dumy z wykonywanej przez nas codziennie pracy. Świadczy on o wysokiej jakości współpracy i obsługi, jaką zapewniamy naszym agentom. Jest to jednocześnie jeszcze silniejsza zachęta do wytrwałości w dalszej poprawie każdego aspektu współpracy – mówi Igor Rusinowski, prezes zarządu Unilink.

Jako najważniejsze przewagi Unilink ankietowani wskazali: doskonałą komunikację, wysoką jakość wsparcia merytorycznego, bardzo krótki czas odpowiedzi i szeroką ofertę produktową. Po poszerzeniu portfela multiagencji o produkty D.A.S. pośrednicy mają dostęp do oferty produktowej 40 towarzystw. Stale poszerzane jest portfolio produktów. Niedawno Unilink wprowadził do sprzedaży ubezpieczenia grup otwartych: „Z myślą o życiu” Generali Życie, „Między nami” Compensy Życie i „PZU-Ty i rodzina” PZU Życie.

- Analizując udział przypisu generowanego przez agentów za pośrednictwem Unilink, obserwujemy, że po pierwszym roku współpracy zwiększają udział w sprzedaży przez Unilink o 220%, a w kolejnym roku o kolejne 182%, aby w trzecim roku współpracy praktycznie całość sprzedaży generować wyłącznie z Unilink. I to jest najlepsza rekomendacja oceny współpracy z nami – dodaje Marek Gola, wiceprezes Unilink.

- Serdecznie dziękujemy naszym partnerom – agentom ubezpieczeniowym, za naszą codzienną wspólną pracę i podsumowanie jej na tak wysoką notę. Mamy jednocześnie pełną świadomość, że rynek ubezpieczeniowy stale się zmienia. A po naszej stronie leży praca mająca na celu ułatwienie agentom ubezpieczeniowym odnalezienie się w coraz to nowej rzeczywistości. Wykonujemy tą pracę z pasją, gwarantując bezpieczeństwo i ciągłość działania – dodaje Igor Rusinowski.  
(AM, źródło: Unilink)

 

Aviva: Iwona Czech odpowiada za marketing

Od lipca Iwona Czech kieruje Działem Komunikacji i Zarządzania Marką w grupie Aviva. Zastąpiła Dariusza Maciołka, który zakończył pracę dla...


czytaj dalej

Equinum Broker: Tomasz Kutyba nowym wiceprezesem

Z dniem 30 czerwca funkcję wiceprezesa firmy brokerskiej Equinum Broker objął Tomasz Kutyba. Zmiana w zarządzie związana jest z realizacją nowej...


czytaj dalej

Charted Insurance: Nierówność zarobków mężczyzn i kobiet

Charted Insurance Institute zanalizował dane na temat zarobków opublikowane przez 192 ubezpieczycieli, pośredników, dostawców usług, doradców...


czytaj dalej

MetLife: Lucep zwycięzcą konkursu collab 3.0 EMEA

MetLife ogłosił wyniki konkursu collab 3.0 EMEA, w którym insurtechy rywalizowały o kontrakt o wartości 100 tys. dolarów na zrealizowanie...


czytaj dalej

Grupa Europa: Ochrona telefonu za pośrednictwem Simapki

Grupa Europa rozpoczęła współpracę z firmą Team4U – właścicielem aplikacji mobilnej Simapka, za pośrednictwem której zaoferuje ubezpieczenie...


czytaj dalej

Link4: Pół miliona zł premii na liczniku Kasa Wraca

Telematyczni kierowcy ubezpieczeni w Link4 wygenerowali już ponad pół miliona zł premii w programie Kasa Wraca. Rekordzista obniżył cenę polisy...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook