Reklama

Generali: Korzyści dla agentów w zamian za dane teleadresowe klientów
piątek, 08 czerwca 2018 08:48

Generali wprowadziło system korzyści dla klienta i agenta w celu przekonania tego pierwszego do podania numeru telefonu i adresu e-mail oraz wyrażenia zgody na komunikację drogą elektroniczną dla marek Generali i Proama.

- Pozwoli to nam na zrealizowanie kluczowych procesów informatycznych związanych z rozpoznawaniem numeru dzwoniącego, wysyłkę wznowień poprzez pocztę elektroniczną, przypomnienie klientowi o płatności raty przez SMS, szybki proces likwidacji szkody i w końcu sprawdzanie poziomu satysfakcji z obsługi – powiedział Adam Malinowski, członek zarządu Generali TU.

Za podanie numeru telefonu, adresu email oraz zgód na komunikację, ubezpieczyciel obniży cenę ubezpieczenia dla klienta Generali i Proama o 10 zł, a agentowi, który wpisze dane, wypłaci dodatkowe 10 zł na konto. Oferta dotyczy polis komunikacyjnych, mieszkaniowych oraz ubezpieczeń dla firm.

- To rewolucyjne podejście do rozwoju kanału agencyjnego, które wypracowaliśmy we współpracy ze swoimi kluczowymi pośrednikami, jak i agentami z forów internetowych – stwierdził Adam Malinowski. Jednocześnie na podstawie poprawnych danych klient agenta zostanie wyłączony ze wszelkich kampanii directowych, nawet jeśli numer będzie zakupiony w ramach baz od zewnętrznego dostawcy. Co więcej, w przypadku potwierdzenia błędnej sprzedaży direct na danych agenta zostanie wypłacona pełna prowizja – zaznaczył.

Najnowsza inicjatywa Generali stanowi część jego polityki, która w założeniu zmierza w kierunku dialogu i rozwoju sieci agencyjnej oraz wspierania jej także przez nowe technologie. W kolejnym kroku klient na podstawie tych danych otrzyma składkę w ratach, dostęp do płatności zdalnych, będzie mógł skorzystać z aplikacji mobilnej oraz rabatów u partnerów ubezpieczyciela.

- Podanie tych danych zarówno dla klienta, jak i agenta jest oczywiście dobrowolne – dodał Adam Malinowski. Jednak każdy numer i e-mail mają być  sprawdzane.

Członek zarządu Generali TU poinformował też na swoim facebookowym profilu o innej akcji promującej zarówno produkty ubezpieczyciela, jak i ich kupowanie w sieci agencyjnej. Każdy klient, który wykupi polisę komunikacyjną Generali u pośrednika ubezpieczeniowego, może pobrać ze strony kupon rabatowy na niższe ceny paliwa na stacjach CirkleK. Adam Malinowski wyliczył, że w przypadku tankowania co 2 tygodnie kierowca może zaoszczędzić średnio 200 zł rocznie, a najaktywniejsi kierowcy – nawet 500 zł. Ilość tankowań jest nieograniczona.
AM, news@gu.com.pl
(źródło: Generali, Facebook)

 

KNF: Marcin Pachucki p.o. przewodniczącego

Prezes Rady Ministrów Mateusz Morawiecki odwołał z dniem 14 listopada Marka Chrzanowskiego ze stanowiska przewodniczącego Komisji Nadzoru...


czytaj dalej

KNF: Marek Chrzanowski zrezygnował

13 listopada przewodniczący Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) Marek Chrzanowski złożył rezygnację z pełnionej przez siebie funkcji. Rezygnacja...


czytaj dalej

Zurich: Cele potwierdzone

Zurich Insurance odnotował 2% wzrost składek z ubezpieczeń majątkowych i wypadkowych za 9 miesięcy 2018 r. i potwierdził swoje cele finansowe,...


czytaj dalej

Marsh: Zmartwienia kadry zarządzającej

Według nowego raportu „Regional Risks for Doing Business”, kadra zarządzająca z różnych regionów oceniła bezrobocie, załamanie krajowych systemów...


czytaj dalej

UNIQA Polska: Polisy komunikacyjne w sprzedaży bezpośredniej

UNIQA Polska rozszerzyła swoją bezpośrednią ofertę produktów ochronnych o OC posiadaczy pojazdów mechanicznych i pakiet OC+AC. A już wkrótce w tym...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: PZU nie ma planów zmian strategii

15 listopada prezes PZU SA Paweł Surówka zadeklarował, że zakład nie planuje zmian w swojej strategii do 2020 roku, pomimo osiągnięcia już...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook