Reklama

BrandZ: Ping An najcenniejszą ubezpieczeniową marką świata
środa, 30 maja 2018 08:29

Trzy firmy ubezpieczeniowe zostały sklasyfikowane w opublikowanym 29 maja przez WPP i Kantar Millward Brown rankingu BrandZ, obejmującym 100 najcenniejszych marek świata.

Według BrandZ najcenniejszą marką ubezpieczeniową świata jest chiński Ping An. Jej wartość została wyceniona na 26,141 mld USD (+51% r/r). Firma wyprzedziła tak znane przedsiębiorstwa, jak YouTube, L’Oreal, Oracle czy Mercedes Benz. Na 79. miejscu uplasował się inny ubezpieczyciel z Państwa Środka, China Life. Wartość jego marki oszacowano na 16,429 mld USD (+19%). Z kolei 86. lokata – wyżej niż takie firmy jak eBay czy KFC – zajęła AIA, wyceniona na 15,131 mld USD (+29%).

Najcenniejszą marką rankingu BrandZ zostało Google. Jej wartość wyceniono na 302,063 mld USD (+23% r/r).
(AM, źródło: wirtualnemedia.pl)

 

KNF: Marcin Pachucki p.o. przewodniczącego

Prezes Rady Ministrów Mateusz Morawiecki odwołał z dniem 14 listopada Marka Chrzanowskiego ze stanowiska przewodniczącego Komisji Nadzoru...


czytaj dalej

KNF: Marek Chrzanowski zrezygnował

13 listopada przewodniczący Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) Marek Chrzanowski złożył rezygnację z pełnionej przez siebie funkcji. Rezygnacja...


czytaj dalej

Zurich: Cele potwierdzone

Zurich Insurance odnotował 2% wzrost składek z ubezpieczeń majątkowych i wypadkowych za 9 miesięcy 2018 r. i potwierdził swoje cele finansowe,...


czytaj dalej

Marsh: Zmartwienia kadry zarządzającej

Według nowego raportu „Regional Risks for Doing Business”, kadra zarządzająca z różnych regionów oceniła bezrobocie, załamanie krajowych systemów...


czytaj dalej

UNIQA Polska: Polisy komunikacyjne w sprzedaży bezpośredniej

UNIQA Polska rozszerzyła swoją bezpośrednią ofertę produktów ochronnych o OC posiadaczy pojazdów mechanicznych i pakiet OC+AC. A już wkrótce w tym...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: PZU nie ma planów zmian strategii

15 listopada prezes PZU SA Paweł Surówka zadeklarował, że zakład nie planuje zmian w swojej strategii do 2020 roku, pomimo osiągnięcia już...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook