Link4: Ponad 380 tys. zł premii w programie Kasa Wraca
czwartek, 17 maja 2018 08:48

Przez pierwszy rok funkcjonowania programu Link4 Kasa Wraca* telematyczni kierowcy wygenerowali w sumie ponad 380 tys. zł premii. Rekordzista ma na swoim profilu nagrodę o wartości prawie 1,2 tys. zł.

Pod koniec kwietnia br. minął rok od uruchomienia programu Kasa Wraca, w którym kierowcy ubezpieczeni w Link4 mogą zdobywać premie finansowe za bezpieczny styl jazdy. Korzystając z modułu Kasa Wraca w nawigacji NaviExpert – partnera projektu, użytkownicy otrzymują na bieżąco informacje o stylu jazdy, przepisowości i generowanych nagrodach. Po zamknięciu pierwszych okresów rozliczeniowych 94% ubezpieczonych zdecydowało się kontynuować swój udział w programie.

- Wysoki udział odnowień wśród klientów telematycznych potwierdza, że mają oni pozytywne doświadczenia w programie. Naszym nadrzędnym celem jest promowanie bezpieczeństwa na drogach, ale bardzo dużą uwagę przykładamy także do budowania regularnych relacji z naszymi klientami, dla których kontakt z ubezpieczycielem powinien być łatwy i intuicyjny – tłumaczy Agnieszka Wrońska, prezes zarządu Link4.



W ciągu roku do programu Kasa Wraca przekonało się 15 tys. klientów ubezpieczyciela, którzy regularnie jeżdżą z włączoną aplikacją. W dużym stopniu to mężczyźni w wieku 33-45 lat, którzy poruszają się po polskich drogach ok. 9-letnimi samochodami, w wielu przypadkach niemieckich marek. Użytkownicy programu jeżdżą najczęściej po obszarach miejskich: Warszawie, Poznaniu i aglomeracji śląskiej. Zazwyczaj swoją polisę opłacają bezgotówkowo.

Od 16 maja wszyscy zainteresowani programem Kasa Wraca mogą na stronie internetowej ubezpieczyciela śledzić wysokość nagród, które codziennie są generowane przez telematycznych kierowców. Dotychczas użytkownicy promocji zgromadzili ponad 380 tys. zł nagród, a rekordzista wygenerował na swoim profilu 1185 zł. Użytkownicy pokonali już 22 mln km.

Nowe technologie mają sens, jeśli spełniają oczekiwania ich odbiorców. Dlatego od początku założyliśmy, że musimy pozostać otwarci na opinie klientów o programie i wsłuchiwać się w ich sugestie. Dzięki temu mamy dziś produkt dobrze dopasowany do jego użytkowników i który odpowiada na ich potrzeby – dodaje Agnieszka Wrońska.

I właśnie ze względu na opinie klientów na początku kwietnia 2018 r. zmianie uległy warunki promocji. Doprecyzowany został m.in. podział udziału wartości nagrody wynikający z kategorii „Płynna” i „Przepisowa” jazda (50%) oraz kategorii „Profil Klienta” (50%). Nowy algorytm płynniej także przechodzi pomiędzy profilami kierowców.

***

*http://www.gu.com.pl/...
(AM, źródło: Link4, gu.com.pl)

 

PZUW: Jakub Papuga zatwierdzony jako członek zarządu ds. ryzyka

18 maja na trzysta dziewięćdziesiątym posiedzeniu Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Jakuba Papugi na...


czytaj dalej

MediSky: Arkadiusz Piątek nowym dyrektorem generalnym na Polskę

Firma MediSky International mianowała Arkadiusza Piątka nowym dyrektorem generalnym na Polskę. Będzie on odpowiedzialny za wypracowanie...


czytaj dalej

Austria: VIG i Erste Group przedłużyły współpracę do 2033 r.

17 maja Erste Group i Vienna Insurance Group przedłużyły umowę o strategicznym partnerstwie. Dzięki zawartemu porozumieniu klienci obu podmiotów...


czytaj dalej

Cypr: Swiss Re i Revolut partnerami Hellas Direct w sektorze mieszkaniowym

Hellas Direct, internetowy ubezpieczyciel z Cypru, nawiązał współpracę ze Swiss Re i cyfrowym start-upem bankowym Revolut. Celem partnerstwa jest...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Branża dyskutuje, ale również działa

Od 27 marca kwestia zadośćuczynień dla bliskich ofiar wypadków jest jednym z głównych tematów branżowych debat. Na szczęście aktywność sektora...


czytaj dalej

PZU: Kongres „Polska Wielki Projekt”

W dniach 17-20 maja odbył się VIII Kongres „Polska Wielki Projekt”. Ideą wydarzenia jest dyskusja o kluczowych kwestiach związanych ze...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook