Reklama

PZU: Kampania promująca nowy wizerunek zakładu
piątek, 12 stycznia 2018 09:46

10 stycznia ruszyła kampania wizerunkowa „PZU – Życie w Twoich rękach”. Jej celem jest budowa wizerunku nowego PZU. W nowej kampanii ubezpieczyciel pokazuje linię życia i uczucia, które towarzyszą ponad 18 milionom jego klientów ubezpieczeniowych od narodzin aż po emeryturę.

- Ta kampania jest szczególna. Otwieramy nią nowy etap w komunikacji marki PZU, przechodząc od wizerunku marki oferującej głównie ubezpieczenia komunikacyjne, do wizerunku partnera, na którym można polegać w ochronie majątku, życia, zdrowia i bezpiecznej przyszłości finansowej. W kampanii podkreślamy też solidarność i lokalne zaangażowanie społeczne – powiedziała Magdalena Kicińska, dyrektor Biura Marketingu PZU. – Pod hasłem „To jest życie” są emocje, towarzyszące chwilom, o których na co dzień zapominamy, bo są dla nas bardzo naturalne, ale które z perspektywy czasu będą dla nas najważniejsze. Dlatego reklama wzbudza wzruszenie niezależnie od wieku odbiorcy. W obrazie zastosowaliśmy symbolikę drzewa życia i specjalny panoramiczny format ujęć podkreślający linię życia – dodał.

Kampania potrwa od 10 stycznia do 28 lutego. Wykorzystywane media to TV (2 spoty 30” i 45”), prasa, internet (formaty displayowe, video, mailingi) oraz kino (kampania spotowa 60”).
Spot reklamowy jest dostępny pod adresem:
https://youtu.be/...
(AM, źródło: PZU)

 

Z PZU do zarządu Alior Banku

17 października Katarzyna Sułkowska złożyła rezygnację z funkcji prezesa zarządu Alior Banku. Rada nadzorcza spółki przyjęła rezygnację i z tym...


czytaj dalej

MAK Ubezpieczenia: Robert Grabowski nowym członkiem zarządu

Robert Grabowski, dotychczasowy dyrektor Biura Ubezpieczeń na Życie i Osobowych MAK Ubezpieczenia, został członkiem zarządu firmy brokerskiej....


czytaj dalej

Brokerslink: Narzędzia dla niezależnych brokerów

Brokerslink, globalna organizacja brokerska, ogłosiła uruchomienie dwóch nowych, innowacyjnych rozwiązań technologicznych, przeznaczonych do...


czytaj dalej

Fitch: Nadmiar pojemności na rynku londyńskim

Należy się spodziewać, że rentowność rynku londyńskiego i ubezpieczycieli Lloyd’s pozostanie pod presją, mimo że stawki uległy niewielkiej...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Jak jest teraz, a jak będzie w przyszłości

Pracownicze Plany Kapitałowe, technologiczna przyszłość branży, aktualny obraz poszczególnych segmentów rynku – te tematy zdominowały miniony...


czytaj dalej

PIDiPO: Wystąpienie do Prezydenta RP w sprawie regulacji odszkodowawców

Polska Izba Doradców i Pośredników Odszkodowawczych (PIDiPO) skierowała do Prezydenta RP Andrzeja Dudy pismo w sprawie procedowanego obecnie w...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook