Generali: Narzędzie do samodzielnej likwidacji szkód komunikacyjnych
piątek, 15 grudnia 2017 07:32

AudaSmart – taką nazwę nosi wdrożone przez Generali narzędzie do samodzielnej likwidacji szkód komunikacyjnych. Dzięki tej opcji klienci akceptujący kwotę wyliczoną przez system mogą otrzymać pieniądze na naprawę auta w ciągu jednego dnia.

Klient, który chce skorzystać z AudaSmart, przy zgłoszeniu szkody komunikacyjnej otrzymuje link/token do aplikacji. Po wejściu na stronę dostosowaną do urządzeń mobilnych i zalogowaniu się jest prowadzony przez system przy realizowaniu czynności związanych z likwidacją szkody. Po wykonaniu zdjęć na stronie prezentowana jest kwota odszkodowania (AudaSmart wykorzystuje do wyceny uszkodzeń system Audatex) należna za przedstawione uszkodzenia. Jeżeli klient akceptuje zaproponowaną kwotę, pieniądze są przelewane na jego konto.

Z aplikacji można skorzystać w określonych przypadkach.

- Jeżeli w ramach stłuczki czy szkody parkingowej doszło do uszkodzenia nie więcej niż 5 elementów samochodu, wartość uszkodzeń nie przekracza 5 tys. zł, klient nie miał żadnej szkody w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a okoliczności zdarzenia nie budzą wątpliwości – wówczas sam może zlikwidować szkodę za pomocą AudaSmart – wyjaśnia Jakub Jacewicz, członek zarządu Generali TU.

Z tego sposobu wyceny szkody wyłączone są przypadki dotyczące szkody całkowitej, z cesją ubezpieczenia na bank lub firmę leasingową, szkody bezkolizyjne oraz samochody zastępcze.

W ciągu pierwszych 5 dni od wdrożenia aplikacji Generali zaproponowało samolikwidację ponad 50 klientom. Połowa wypróbowała aplikację, wyceniając szkodę, a 65% z nich zaakceptowała wycenę, co zakończyło się wypłatą odszkodowania.

- Wierzę, że ta forma likwidacji prostych szkód zostanie uznana za atrakcyjną przez naszych klientów i będzie wśród nich coraz bardziej popularna, wpływając na wzrost ich satysfakcji ze współpracy  z Generali – dodaje Jakub Jacewicz. Wkrótce będziemy wdrażać mobilne i uproszczone rozwiązania także przy szkodach związanych z innymi ryzykami, np. ubezpieczeniem domów – zapowiada.
(AM, źródło: Generali)

 

Aviva: Iwona Czech odpowiada za marketing

Od lipca Iwona Czech kieruje Działem Komunikacji i Zarządzania Marką w grupie Aviva. Zastąpiła Dariusza Maciołka, który zakończył pracę dla...


czytaj dalej

Equinum Broker: Tomasz Kutyba nowym wiceprezesem

Z dniem 30 czerwca funkcję wiceprezesa firmy brokerskiej Equinum Broker objął Tomasz Kutyba. Zmiana w zarządzie związana jest z realizacją nowej...


czytaj dalej

Charted Insurance: Nierówność zarobków mężczyzn i kobiet

Charted Insurance Institute zanalizował dane na temat zarobków opublikowane przez 192 ubezpieczycieli, pośredników, dostawców usług, doradców...


czytaj dalej

MetLife: Lucep zwycięzcą konkursu collab 3.0 EMEA

MetLife ogłosił wyniki konkursu collab 3.0 EMEA, w którym insurtechy rywalizowały o kontrakt o wartości 100 tys. dolarów na zrealizowanie...


czytaj dalej

Grupa Europa: Ochrona telefonu za pośrednictwem Simapki

Grupa Europa rozpoczęła współpracę z firmą Team4U – właścicielem aplikacji mobilnej Simapka, za pośrednictwem której zaoferuje ubezpieczenie...


czytaj dalej

Link4: Pół miliona zł premii na liczniku Kasa Wraca

Telematyczni kierowcy ubezpieczeni w Link4 wygenerowali już ponad pół miliona zł premii w programie Kasa Wraca. Rekordzista obniżył cenę polisy...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook