PBUK: Nowy serwis internetowy
czwartek, 07 grudnia 2017 09:51

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) udostępniło nową stronę internetową. Serwis zawiera praktyczne informacje dla zmotoryzowanych, narzędzia ułatwiające przystąpienie do likwidacji szkody transgranicznej i jest przystosowany do użytkowania zarówno na komputerach, jak i na urządzeniach mobilnych. Podobnie jak dotychczas, strona internetowa przygotowana jest w języku polskim i angielskim.

Nowy serwis zawiera wiele praktycznych informacji dotyczących obowiązków zmotoryzowanych udających się swoimi pojazdami za granicę oraz zasad postępowania w przypadku uczestniczenia w kolizjach drogowych. Wskazuje także, jak zachować się w przypadku zdarzeń drogowych zaistniałych na terenie Polski, a spowodowanych przez cudzoziemców oraz możliwości skutecznego dochodzenia odszkodowania.

Serwis został unowocześniony pod kątem dostępu do najważniejszych treści i obejmuje swoim zakresem wszystkie obszary działalności PBUK, w tym między innymi: Biura Narodowego w Systemie Zielonej Karty, organu odszkodowawczego, centrum informacyjnego, a także dystrybutora ubezpieczeń granicznych.

- Biuro chce wypełniać swoje zadania w sposób najwygodniejszy z punktu widzenia użytkowników. Dlatego znaczną część informacji, o które zapytania najczęściej do niego napływają, można dziś uzyskać automatycznie – podkreślił Mariusz Wichtowski, prezes zarządu PBUK.

Do dyspozycji poszkodowanych oddano interfejs umożliwiający wyszukanie działających na polskim rynku korespondentów zagranicznych ubezpieczycieli, do których można zgłaszać szkody zaistniałe na terenie Polski z winy kierujących pojazdami zarejestrowanymi w innych krajach Systemu Zielonej Karty. Podobny interfejs umożliwia wyszukiwanie reprezentantów do spraw roszczeń zagranicznych ubezpieczycieli w przypadku zdarzeń zaistniałych w krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

- Strona jest bardziej przejrzysta, jej wygląd nowoczesny, a struktura przygotowana tak, aby dostęp do wszelkich treści był możliwie najprostszy. Tym niemniej będzie wdzięczni za wszelkie uwagi mogące pozytywnie wpłynąć na dalsze polepszenie funkcjonalności – podsumował Mariusz Wichtowski.
(AM, źródło: PBUK)

 

Aviva: Iwona Czech odpowiada za marketing

Od lipca Iwona Czech kieruje Działem Komunikacji i Zarządzania Marką w grupie Aviva. Zastąpiła Dariusza Maciołka, który zakończył pracę dla...


czytaj dalej

Equinum Broker: Tomasz Kutyba nowym wiceprezesem

Z dniem 30 czerwca funkcję wiceprezesa firmy brokerskiej Equinum Broker objął Tomasz Kutyba. Zmiana w zarządzie związana jest z realizacją nowej...


czytaj dalej

Charted Insurance: Nierówność zarobków mężczyzn i kobiet

Charted Insurance Institute zanalizował dane na temat zarobków opublikowane przez 192 ubezpieczycieli, pośredników, dostawców usług, doradców...


czytaj dalej

MetLife: Lucep zwycięzcą konkursu collab 3.0 EMEA

MetLife ogłosił wyniki konkursu collab 3.0 EMEA, w którym insurtechy rywalizowały o kontrakt o wartości 100 tys. dolarów na zrealizowanie...


czytaj dalej

Grupa Europa: Ochrona telefonu za pośrednictwem Simapki

Grupa Europa rozpoczęła współpracę z firmą Team4U – właścicielem aplikacji mobilnej Simapka, za pośrednictwem której zaoferuje ubezpieczenie...


czytaj dalej

Link4: Pół miliona zł premii na liczniku Kasa Wraca

Telematyczni kierowcy ubezpieczeni w Link4 wygenerowali już ponad pół miliona zł premii w programie Kasa Wraca. Rekordzista obniżył cenę polisy...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook