PBUK: Nowy serwis internetowy
czwartek, 07 grudnia 2017 09:51

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) udostępniło nową stronę internetową. Serwis zawiera praktyczne informacje dla zmotoryzowanych, narzędzia ułatwiające przystąpienie do likwidacji szkody transgranicznej i jest przystosowany do użytkowania zarówno na komputerach, jak i na urządzeniach mobilnych. Podobnie jak dotychczas, strona internetowa przygotowana jest w języku polskim i angielskim.

Nowy serwis zawiera wiele praktycznych informacji dotyczących obowiązków zmotoryzowanych udających się swoimi pojazdami za granicę oraz zasad postępowania w przypadku uczestniczenia w kolizjach drogowych. Wskazuje także, jak zachować się w przypadku zdarzeń drogowych zaistniałych na terenie Polski, a spowodowanych przez cudzoziemców oraz możliwości skutecznego dochodzenia odszkodowania.

Serwis został unowocześniony pod kątem dostępu do najważniejszych treści i obejmuje swoim zakresem wszystkie obszary działalności PBUK, w tym między innymi: Biura Narodowego w Systemie Zielonej Karty, organu odszkodowawczego, centrum informacyjnego, a także dystrybutora ubezpieczeń granicznych.

- Biuro chce wypełniać swoje zadania w sposób najwygodniejszy z punktu widzenia użytkowników. Dlatego znaczną część informacji, o które zapytania najczęściej do niego napływają, można dziś uzyskać automatycznie – podkreślił Mariusz Wichtowski, prezes zarządu PBUK.

Do dyspozycji poszkodowanych oddano interfejs umożliwiający wyszukanie działających na polskim rynku korespondentów zagranicznych ubezpieczycieli, do których można zgłaszać szkody zaistniałe na terenie Polski z winy kierujących pojazdami zarejestrowanymi w innych krajach Systemu Zielonej Karty. Podobny interfejs umożliwia wyszukiwanie reprezentantów do spraw roszczeń zagranicznych ubezpieczycieli w przypadku zdarzeń zaistniałych w krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

- Strona jest bardziej przejrzysta, jej wygląd nowoczesny, a struktura przygotowana tak, aby dostęp do wszelkich treści był możliwie najprostszy. Tym niemniej będzie wdzięczni za wszelkie uwagi mogące pozytywnie wpłynąć na dalsze polepszenie funkcjonalności – podsumował Mariusz Wichtowski.
(AM, źródło: PBUK)

 

Personalia: Lech Mrozowski w TUW Medicum

TUW Medicum poinformowało, że nowym członkiem jego zespołu został Lech Mrozowski, związany ostatnio z Vienna Insurance Group w Polsce.

Lech...


czytaj dalej

Link4: Maciej Krzysztoszek nowym rzecznikiem prasowym

Nowym rzecznikiem prasowym Link4 został Maciej Krzysztoszek, związany do niedawna z Komisją Nadzoru Finansowego (KNF) – informuje portal...


czytaj dalej

Generali: Austria wiodącym rynkiem dla Europy Środkowo-Wschodniej

Z dniem 1 stycznia 2018 r. Austria stanie się wiodącym rynkiem Generali dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Nowa struktura regionalna będzie...


czytaj dalej

PERILS: Szacunek strat po Herwarcie

Ubezpieczone szkody majątkowe spowodowane w październiku br. przez cyklon Herwart (głęboki aktywny niż, w Polsce nazwany Grzegorzem) w Austrii i...


czytaj dalej

Generali: Narzędzie do samodzielnej likwidacji szkód komunikacyjnych

AudaSmart – taką nazwę nosi wdrożone przez Generali narzędzie do samodzielnej likwidacji szkód komunikacyjnych. Dzięki tej opcji klienci...


czytaj dalej

Allianz Polska: Akcja #wdobrejsprawie na rzecz SOS Wioski Dziecięce

Allianz Polska przygotował świąteczną akcję na rzecz podopiecznych ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. #wdobrejsprawie to internetowa...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy