Reklama

mfind.pl: Cena podstawowym kryterium wyboru OC
poniedziałek, 13 listopada 2017 09:52

Wśród prawie 1000 ankietowanych przez mfind.pl konsumentów około 85% deklaruje, że najważniejszym czynnikiem przy wyborze komunikacyjnego ubezpieczenia OC jest dla nich cena*.

Ewa Olczak, Customer Success Manager mfind.pl, wskazuje, że z badań ankietowych wynika, iż ankietowani nie są wcale takimi tradycjonalistami, jak mogłoby się wydawać, i także w obszarze usług finansowych i ubezpieczeń podążają za nowoczesnością.

- Co prawda niewielka (około 6%) część konsumentów deklaruje przywiązanie do oferty konkretnego ubezpieczyciela, znajomego agenta czy niechęć do zmiany, wypowiadania umowy i nadmiernych formalności z tym związanych, ale gdy uzyskamy konkurencyjną cenę, jesteśmy skłonni do podjęcia koniecznego wysiłku i wyboru opcji korzystniejszej pod względem ekonomicznym i użytkowym. W całym tym procesie pomaga zresztą wykwalifikowany doradca – wskazuje.

Z danych zebranych przez mfind.pl wynika, że ceny OC wzrosły w ostatnim roku o około 22 %. Najdrożej za polisę płacą mieszkańcy Warszawy i Wrocławia (średnio 1513 i 1428 zł), a kwota składki prawie wszędzie przewyższa 1000 zł. Jeszcze rok temu w wielu miejscach średnia kwota składki na OC oscylowała w okolicy 800–900 zł.

*Badanie ankietowe zostało wykonane przez mfind.pl w okresie: październik 2017 i objęło 1000 kierowców zainteresowanych lub kupujących ubezpieczenie za pomocą porównywarki mfind.

(AM, źródło: mfind.pl)

 

TU Zdrowie: KNF zatwierdziła nominację Aleksandra Rody

12 lutego Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Aleksandra Rody na stanowisko prezesa zarządu TU Zdrowie.

...


czytaj dalej

KUKE: Marcin Jedliński nowym rzecznikiem prasowym

Od lutego Marcin Jedliński pracuje jako rzecznik prasowy i dyrektor Biura Komunikacji Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE) – podał...


czytaj dalej

Słowenia: Generali sfinalizowało przejęcie Adriatic Slovenica

13 lutego Grupa Generali poinformowała o sfinalizowaniu przejęcia słoweńskiej Adriatic Slovenica. Transakcja obejmowała także nabycie KD Funds,...


czytaj dalej

Zurich: Wyniki świadczą o efektywnym underwritingu

Zurich Insurance uzyskał w 2018 r. przychód netto po opodatkowaniu w wysokości 3,72 mld dol. Jest to o 24% więcej od 3 mld dol. odnotowanych w...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Aviva coraz bardziej cyfrowa

Serwis online MojaAviva został wzbogacony o nową funkcjonalność – platformę online do zgłaszania szkód i roszczeń z AC. W październiku ubiegłego...


czytaj dalej

PKO Ubezpieczenia: Polisa turystyczna na inaugurację sprzedaży direct

PKO Ubezpieczenia kontynuuje proces transformacji cyfrowej. Jej kolejnym etapem jest  uruchomienie internetowej sprzedaży produktów ochronnych....


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook