Best Global Brand: AXA najlepszą marką ubezpieczeniową
piątek, 06 października 2017 08:34

Po raz dziewiąty z rzędu AXA została uznana za najlepsza marką ubezpieczeniową w rankingu Best Global Brand. Firma zajęła też 42. miejsce w rankingu najlepszych globalnych marek oraz 3. miejsce pośród światowych marek świadczących usługi finansowe.

- Jesteśmy bardzo dumni z bycia liderem wśród marek ubezpieczeniowych przez ostatnich 9 lat. Dziękuję naszym 107 milionom klientów za ich zaufanie. Chciałabym również podziękować naszym pracownikom oraz dystrybutorom, którzy każdego dnia angażują się w swoją pracę. AXA zmieniła swój cel, kładąc większy nacisk na wspieranie ludzi, aby żyło im się lepiej. Podejmujemy głęboką transformację naszego modelu biznesowego w celu zwiększenia wartości dla naszych klientów i stania się prawdziwym partnerem na całe życie. Marka AXA odgrywa kluczową rolę w tej przemianie – powiedziała Amélie Oudéa-Castera, Marketing and Digital Officer of the Group AXA.

- Nasze zaangażowanie w markę jest postrzegane jako mocna strona. Organizacja poświęciła czas na zdefiniowanie celu, wizji i wartości. Mamy silną motywację do wewnętrznej transformacji i to będzie fundamentem naszego dalszego rozwoju. W ubiegłym roku dokonaliśmy istotnych zmian w wyrażaniu naszej marki, takich jak odświeżenie identyfikacji wizualnej oraz platformy reklamowej, które sprawiają, że jest ona prostsza i ukierunkowana bardziej na ludzi. Dzięki nim jesteśmy również postrzegani jako nowoczesna marka – powiedział Paul Bennett, Brand Director of the Group AXA.

Wartość marki wyceniono na ponad 11 miliardów USD.
(AM, źródło: AXA Assistance)

 

Pocztowe TUW: Stanisław Sokołowski nowym wiceprezesem

Z dniem 29 marca Stanisław Sokołowski został powołany na wiceprezesa zarządu Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych. Na tym stanowisku...


czytaj dalej

MetLife: Mirosław Kisyk za Łukasza Kalinowskiego na stanowisku prezesa

27 marca MetLife TUnŻiR poinformował, że Łukasz Kalinowski złożył rezygnację z pełnienia funkcji prezesa zarządu spółki i jednocześnie zakończył...


czytaj dalej

Najczęściej czytane

Aon Benfield: Dalszy wzrost kapitału alternatywnego

Kapitał alternatywny wzrósł w 2017 r. o 8 mld dol., do 89 mld dol. W 2018 r., po mocnym I kwartale, spodziewany jest jego dalszy wzrost – wynika z...


czytaj dalej

VIG: Oficjalny raport potwierdza poprawę kluczowych wskaźników

18 kwietnia Vienna Insurance Group (VIG) opublikowała raport roczny za rok finansowy 2017. Informacje zawarte w opracowaniu potwierdziły...


czytaj dalej

Rozmowy bez asekuracji: Broker gotowy na wszystko

17 kwietnia ukazał się kolejny odcinek „Rozmów bez asekuracji”. Gościem programu zatytułowanego „Broker gotowy na wszystko” był dyrektor Marcin...


czytaj dalej

Reso: Zbliża się start V edycji „Moich Małych Mistrzostw”

Już za kilka dni rozpocznie się piąta edycja „Moich Małych Mistrzostw” – cyklu pikników o charakterze sportowo-rekreacyjnym organizowanych przez...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy