Reklama

Bancassurance: mBank i AXA upraszczają informacje o ofercie
poniedziałek, 11 września 2017 08:52

mBank razem z AXA upraszcza komunikację na temat ubezpieczeń. Z badań przeprowadzonych na zlecenie firm wynika, że zrozumiała oferta jest jednym z kluczowych czynników decydujących o sukcesie produktu.

mBank i AXA sprawdziły, jakie bariery związane z zakupem ubezpieczeń przez internet mają klienci w Polsce. Z przeprowadzonego na ich zlecenie badania Maison and Partners wynika, że ponad 30% klientów boi się, że źle zrozumie warunki oferty, a w trakcie zakupów online trudno im szybko wyjaśnić wątpliwości. W Polsce ubezpieczenia wciąż najczęściej kupowane są u agentów. Co drugi badany kupił u pośrednika ubezpieczenie komunikacyjne OC, a trzy czwarte – indywidualne ubezpieczenie na życie.

- W mBanku ubezpieczenia dostępne w wersji online są standardem. Chcemy, by informacje na ich temat – przekazywane w kanałach zdalnych – były prostsze i czytelniejsze. Pierwszym krokiem jest przebudowa strony internetowej, by zawarte na niej treści były bardziej zrozumiałe dla klientów – mówi Maja Wojciechowska, wicedyrektor w Departamencie Ubezpieczeń mBanku.

AXA i mBank zredagowały informacje o najpopularniejszych ubezpieczeniach w ofercie: OC/AC, nieruchomości, podróżne, na życie (w tym na wypadek zachorowania na nowotwór) tak, by odpowiadały na najczęstsze pytania klientów.

- Najważniejsze informacje o ubezpieczeniach przedstawione są na kilku stronach, w przejrzystej formie grafik i tabel. Dzięki temu klient od razu wie: kto jest ubezpieczycielem, co gwarantuje polisa, co zrobić, gdy chce skorzystać z ochrony czy w jakich przypadkach ubezpieczyciel nie może wypłacić odszkodowania – mówi Marcin Wąsikowski, dyrektor obszaru relacji z mBankiem w AXA Ubezpieczenia.

Bank chce w podobny sposób uprościć wszystkie informacje o ubezpieczeniach w swojej ofercie.
(AM, źródło: mBank)

 

Supra Brokers: Rafał Holanowski przestał pełnić funkcję prezesa

Firma brokerska Supra Brokers poinformowała, że wraz z wkroczeniem w nowy etap rozwoju, którego kierunek wyznacza ekspansja na nowe rynki i nowe...


czytaj dalej

Signal Iduna: Krzysztof Konstanciuk szefem Biura Sprzedaży Korporacyjnej

4 listopada Krzysztof Konstanciuk objął stanowisko Managera Sprzedaży Korporacyjnej Signal Iduna Polska. W ramach swoich obowiązków będzie...


czytaj dalej

UE: Koniec prania na zielono

Ministrowie finansów Unii Europejskiej są gotowi przyjąć nowe zasady wymagające od zarządzających aktywami, ubezpieczycieli i funduszy...
czytaj dalej

Lloyd’s: Jedno ciało kierownicze

Ubezpieczeniowy i reasekuracyjny rynek Lloyd’s ogłosił swoją decyzję połączenia Rady Lloyd’s i Zarządu Franczyzy. Połączenie wejdzie w życie 1...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: PZU przyjrzy się AXA i mBankowi

Grupa PZU rozważy możliwość przejęcia aktywów AXA, które ewentualnie zostałyby wystawione na sprzedaż, oraz mBanku. Zakład nie myśli o sprzedaży...


czytaj dalej

UFG: Powstanie nowy system przekazywania akt szkodowych

Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny (UFG) rozpoczyna budowę systemu ułatwiającego ubezpieczycielom przekazywanie akt szkodowych. Pierwszym etapem...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook