Jak profesjonalnie rozwinąć sprzedaż grupówek?
wtorek, 29 sierpnia 2017 08:44

Rozmowa z Waldemarem Poberejko, pomysłodawcą projektu gruplowe.pl

Aleksandra E. Wysocka: – Jak zrodził się pomysł na projekt gruplowe.pl?
Waldemar Poberejko:
– Znam bardzo wielu wspaniałych specjalistów zajmujących się szeroko pojętymi ubezpieczeniami i często słyszę od nich: chciałbym profesjonalnie i kompleksowo zająć się sprzedażą ubezpieczeń grupowych, pasjonuje mnie praca z klientem biznesowym, ale brakuje mi wsparcia, profesjonalnej wiedzy i wyboru produktów. Gruplowe.pl jest odpowiedzią na te potrzeby. Z drugiej strony, obserwuję rynek ubezpieczeń grupowych od dłuższego czasu, zmiany produktów, pomysły towarzystw ubezpieczeniowych i zachowania klientów. Zarówno przedstawiciele branży ubezpieczeniowej jak i klienci znajdą u nas wiele ciekawych pomysłów.

Dlaczego właśnie ubezpieczenia grupowe?
– Z ubezpieczeniami grupowymi związany jestem 15 lat. Karierę rozpoczynałem jako agent ubezpieczeniowy, potem zostałem kierownikiem ubezpieczeń grupowych w PZU Życie SA. Kolejne doświadczenie to Generali i aktywna sprzedaż produktów grupowych dla małych firm i dużych korporacji, a także współpraca z multiagentami i agentami wyłącznymi – szkolenia i nauka procesu sprzedaży części struktur Generali. Do dzisiaj ubezpieczenia grupowe to dla mnie przyjemność sprzedaży własnej, ale również przekazywanie unikalnej wiedzy z zakresu technik sprzedaży, zasad współpracy z szefami firm czy działami kadr, tworzenie relacji i sposobów budowania oferty.

Z kim tworzy Pan produkty grupowe i w jaki sposób pracujecie w zespole gruplowe.pl?
– W ofercie gruplowe.pl mamy w tej chwili 7 firm ubezpieczeniowych. Mocnych, solidnych i znanych. To strategiczna sprawa. Dajemy wybór produktów i wchodzimy na inny poziom doradztwa. Nie narzucamy klientowi jednego rozwiązania, ale raczej przedstawiamy i pokazujemy możliwości. To daje niesamowitą skuteczność pracy i otwiera przed naszymi specjalistami wiele drzwi.

Do kogo skierowany jest projekt i kto może rozpocząć współpracę z gruplowe.pl?
– Tworzymy projekt ogólnopolski. Do współpracy zapraszam wszystkich, którym ubezpieczenia grupowe są bliskie: agentów ubezpieczeniowych, multiagentów czy ekspertów, którzy w swojej pracy kierują się wartościami i chęcią profesjonalnego doradztwa. Gruplowe.pl kierujemy do osób z branży, które chcą razem z nami i swoimi klientami tworzyć nowe rozwiązania w ramach sprzedaży ubezpieczeń grupowych. Wspieramy ich swoją wiedzą i doświadczeniem.

Gdzie można Was znaleźć i w jaki sposób nawiązać współpracę?
– Zapraszam do kontaktu poprzez naszą stronę internetową gruplowe.pl. Tam dowiecie się Państwo więcej o naszym projekcie, możliwościach i ofercie. Ze względu na specyfikę produktów grupowych i dostępność klientów tworzymy maksymalnie kilkuosobowe zespoły w większych i mniejszych miastach – a to dopiero początek. Kolejnym etapem będzie tworzenie stacjonarnych Punktów Obsługi Klienta, wspierających sprzedaż i obsługę naszych specjalistów i klientów. Pozostaję do Państwa dyspozycji i zapraszam do skutecznej współpracy.

Zadzwoń i zapytaj o więcej.
Tel.: 602 431 575
e-mail: w.poberejko@gruplowe.pl
Znajdź nas na Facebooku: www.facebook.com/gruplowe/
Wejdź na www.gruplowe.pl

 

Prudential: Sławomir Bełz dyrektorem sprzedaży agencyjnej

Sławomir Bełz został dyrektorem sprzedaży agencyjnej Prudential w Polsce. Swoje obowiązki pełni od 11 czerwca. Robert Zagata, dotychczasowy...


czytaj dalej

Friss: Krzysztof Jabłoński pokieruje rozwojem biznesu w regionie CEE

Z początkiem maja Krzysztof Jabłoński dołączył do zespołu Friss – globalnego dostawcy rozwiązań informatycznych w zakresie oprogramowania do...


czytaj dalej

VIG: Milion euro na rozwój pięciu innowacji

Vienna Insurance Group (VIG) rozstrzygnęła wewnętrzny konkurs na innowacyjne rozwiązania cyfrowe. W ramach inicjatywy VIG Xelerate grupa wybrała...


czytaj dalej

Lemonade: Pozew w imię standardów etycznych

Funkcjonująca z wykorzystaniem sztucznej inteligencji firma z branży insurtech, Lemonade Insurance Company, wniosła pozew przeciwko ONE Insurance,...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Koncentracja i stabilizacja w sektorze życiowym

W pierwszym kwartale tego roku rynek życiowy utrzymał, a nawet nieco zwiększył utrzymujący się od lat silny poziom koncentracji. Pięć największych...


czytaj dalej

Sotrender: Maj na ubezpieczeniowym Facebooku

Z najnowszej odsłony raportu „Facebook Trends” autorstwa firmy Sotrender wynika, że w maju największą liczbą fanów legitymowały się „Wrzucam na...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook