Pośrednictwo: Małgorzata Makulska zapowiada walkę z nieuczciwością
wtorek, 08 sierpnia 2017 08:46

Małgorzata Makulska, wiceprezes Ergo Hestii, opublikowała na swoim facebookowym profilu wpis dotyczący odpowiedzialności, przyzwoitości oraz uczciwości pośredników i ubezpieczycieli.

„Uderzający jest fakt, że większość agentów, którzy chcą profesjonalnie rozwijać swój warsztat, zdegustowana jest tym, jak nieliczni traktują podstawowe wartości, a więc uczciwość, odpowiedzialność, zobowiązanie do dochowywania umów. Dostrzeżone jest, że nie wszyscy rozumieją, gdzie leżą granice przyzwoitości, gry fairplay, zdrowej konkurencji. Większość nie akceptuje sytuacji, w której nieuczciwy – faulując pozostałych uczestników rynku – może więcej. Dyskusje te są autentyczne, często emocjonalne. Sięgają podstawowych wartości. Czasami mogą wręcz skłaniać do refleksji: czy warto być przyzwoitym, czy opłaca się zachować biznesową uczciwość? Przecież taka postawa musi prowadzić do samoograniczenia, a w konsekwencji obniżenia poziomu konkurencyjności. Przyzwoitość musi się opłacać. Nie mam co do tego żadnych wątpliwości (…)” – napisała Małgorzata Makulska. Wiceprezes sopockiej firmy zaznaczyła, że nie należy ustawać w wysiłkach, aby nagradzać i promować przyzwoitość i uczciwość. „Potwierdzam wszystkie przyjęte przed dwoma laty zobowiązania Ergo Hestii zawarte w strategicznym programie Przyjaznego Partnerstwa z agentami. Wierna jego zasadom, ogłaszam dziś, że aby wspierać uczciwych, przyzwoitych partnerów, będziemy z większą konsekwencją piętnować próby krętactwa, nieczystych zagrywek, łamania porozumień, zasad i ogólnie przyjętych norm uczciwego działania. Nie będziemy kontynuować współpracy z tymi, którzy z niedopowiedzeń, trików i nadużyć stworzyli na nowo elementarz swojej pracy. Nie będziemy tolerować sytuacji, w których poprzez fałszowanie danych osobowych, dopisywanie znaków do nazwisk w celu uniknięcia weryfikacji w UFG, podawanie nieprawdziwych numerów telefonów, adresów mailowych itp., chcą osiągnąć doraźną korzyść” – oświadczyła Małgorzata Makulska.

Zadeklarowała też otwartość na dyskusję dotyczącą narastającego problemu przyzwoitości i uczciwości w biznesie. „Jestem (…) głęboko przekonana, że zmusza nas do tego odpowiedzialność wynikająca ze specyfiki branży zaufania publicznego oraz troska o reputację i dobre imię ubezpieczycieli i agentów. Nie ma innej drogi, bo w biznesie nie ma drogi na skróty” – zaznaczyła.
Cały wpis:
https://www.facebook.com/...
(AM, źródło: Facebook)

 

GrECo JLT Services: Marek Mozer dyrektorem operacyjnym

Od września Marek Mozer pełni funkcję dyrektora operacyjnego GrECo JLT Services. Do jego kompetencji należy nadzór nad obszarem współpracy z...


czytaj dalej

Euler Hermes: Krzysztof Rzepka szefem działów odszkodowań i windykacji

Krzysztof Rzepka został powołany na dyrektora zarządzającego Biurem Windykacji i Likwidacji Szkód Euler Hermes. Na tym stanowisku będzie...


czytaj dalej

Aon: Badanie EMEA Cyber Risk Transfer Report 2017

Organizacje dostrzegają rosnącą wartość technologii i danych w stosunku do wartości aktywów materialnych, ale jednocześnie wydają czterokrotnie...


czytaj dalej

AXA: Chętni na zarządzanie aktywami odprawieni

AXA zgłosiło się wielu graczy zainteresowanych jej spółką zarządzania aktywami, jednak okazuje się, że dla ubezpieczyciela nadal ma ona znaczenie...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Jak przekonać klientów

Car sharing nie jest nową usługą (jej początków należy szukać przed niemal półwieczem), ale dopiero od kilku lat znajduje się w fazie dynamicznego...


czytaj dalej

Link4: Czujnik dymu do polisy mieszkaniowej

W ramach specjalnej oferty ubezpieczenia Dom Link4 przekaże czujnik dymu Orno or-dc-609. Otrzyma go każdy nowy klient, który nabędzie polisę ze...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy