EAP: BeforeYouGo – nowa aplikacja ubezpieczeniowa
wtorek, 15 listopada 2016 09:57

Na rynku pojawiła się nowa aplikacja mobilna BeforeYouGo, która pozwala zawrzeć umowę ubezpieczenia podróżnego za pośrednictwem telefonu komórkowego. Narzędzie zostało stworzone przez firmę BeforeYouGo, a za realizację świadczeń ubezpieczeniowych odpowiada firma Europ Assistance Polska (EAP).

- Aplikacja BeforeYouGo to najszybszy i najprostszy sposób, aby ubezpieczyć się na czas podróży zagranicznej.  Przygotowując ten  projekt, wykorzystaliśmy wszystkie najnowsze rozwiązania techniczne dostępne przy budowie aplikacji mobilnych. Naszym założeniem było, aby aplikacja była prosta, intuicyjna i przejrzysta dla każdego użytkownika, nawet takiego, który po raz pierwszy ma do czynienia z ubezpieczeniami podróżnymi. Ponadto chcieliśmy dostarczyć klientowi najlepszy produkt, w najlepszej cenie – mówi Krzysztof Michałek z BeforeYouGo.

Aplikację wyróżnia ją szybka ścieżka zakupu polisy – klient musi odpowiedzieć jedynie na 4 pytania (liczba osób ubezpieczonych, aktualne miejsce pobytu osób ubezpieczonych, data wyjazdu i zakres terytorialny ochrony ubezpieczeniowej). Odpowiedzi pozwolą na przeprowadzenie analizy potrzeb i zaproponowanie odpowiedniej oferty. Oprócz standardowej ochrony klient może również ubezpieczyć uprawianie sportów amatorskich, sporty wysokiego ryzyka, sprzęt sportowy, jak również odwołanie imprezy i sprzęt sportowy. Kupując ubezpieczenie, wystarczy podać imię i nazwisko oraz datę urodzenia, zeskanować kartę kredytową lub zapłacić przelewem bezpośrednio z poziomu aplikacji.

Informacje raz wprowadzone do systemu są zapisywane i dostępne na specjalnej liście „Moje osoby”. Klienci oprócz siebie mogą dodatkowo ubezpieczać osoby towarzyszące, a ich listę mogą wybrać z książki adresowej. Ponadto, w przypadku zmiany telefonu komórkowego aplikacja nadal będzie „pamiętała” wszystkie wprowadzone dane.

BeforeYouGo umożliwia także wezwanie pomocy. Jeżeli klient będzie miał kłopoty za granicą, może skontaktować się z Centrum Pomocy Europ Assistance bezpośrednio, wysyłając SMS, e-mail lub dzwoniąc przez Skype. Aplikacja automatycznie wysyła współrzędne położenia, dzięki czemu kontaktując się z infolinią, klient nie musi podawać miejsca pobytu.

Aplikacja jest bezpłatna i można ją pobrać na urządzenia z systemem iOS, czyli iPhone i iPad. Niebawem będzie dostępna także na systemy Android.

W ramach ubezpieczenia klienci BeforeYouGo mogą liczyć na pomoc w sytuacji nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku, a także w sytuacji zgubienia bagażu. Ponadto objęci zostają NNW i OC w życiu prywatnym.

Oferta dostępna jest w trzech wariantach Eco, Premium i VIP. W ramach wszystkich dostępnych opcji ubezpieczeni otrzymują organizację i pokrycie, do wysokości sumy ubezpieczenia, kosztów leczenia, obejmujących leczenie ambulatoryjne, wizytę lekarską, zakup lekarstw, leczenie szpitalne, transport medyczny, transport zwłok, transport ubezpieczonego do Polski lub kraju miejsca stałego zamieszkania, a posiadacze wariantu VIP mają także dostęp do leczenia stomatologicznego.

Dodatkowo polisa zapewnia organizację pomocy w przypadku kradzieży lub utraty dokumentów, pomoc w odzyskaniu i ponownym wysłaniu bagażu podróżnego, czy w przypadku opóźnienia lotu. Ponadto w wariantach Premium i VIP klienci mają zagwarantowany transport do Polski osób bliskich towarzyszących im w podróży, podróż i pobyt osoby wezwanej do towarzyszenia, a w przypadku gdy ubezpieczony ze względu na stan zdrowia nie może kontynuować podróży powrotnej samochodem jako kierowca, ubezpieczyciel organizuje i pokrywa koszty związane z opłaceniem, zakwaterowaniem i podróżą kierowcy zastępczego. Dodatkowo posiadacze najszerszych wariantów mogą skorzystać z pomocy prawnej, pomocy tłumacza i są objęci ochroną ubezpieczeniową od następstw nieszczęśliwych wypadków, które wydarzyły się podczas podróży.

- Z roku na rok obserwujemy coraz większe zainteresowanie polisami ubezpieczenia turystycznego. Przybywa też osób, które korzystają ze świadczeń assistance. Możliwość zakupu ubezpieczenia przez aplikację mobilną to nowoczesne rozwiązanie, które wychodzi naprzeciw oczekiwaniom zarówno rynku, jak i klienta. Ponadto, zaletą ubezpieczenia jest jego szeroki zakres, który gwarantuje pomoc w wielu nieprzewidzianych sytuacjach, które mają miejsce podczas wakacji, a także konkurencyjna cena – zaznacza Urszula Szwarc, zastępca dyrektora Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska.
(AM, źródło: EAP)

 

AXA: Artur Maliszewski zatwierdzony na stanowisku prezesa

21 listopada na trzysta siedemdziesiątym piątym posiedzeniu Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Artura...


czytaj dalej

InterRisk: Piotr Karda opuszcza zarząd spółki

W wyniku obustronnego porozumienia w grudniu Piotr Karda przestanie pełnić funkcję członka zarządu InterRisk. Od  16 listopada do czasu...


czytaj dalej

Euler Hermes: Turcja – silny wzrost gospodarczy w 2017 r.

Analitycy Euler Hermes oczekują, że tegoroczny wzrost PKB w Turcji podskoczy do 5,2% dzięki wysokim wydatkom publicznym i inwestycjom oraz odbiciu...
czytaj dalej

Wellmo: Cyfrowe usługi zdrowotne

Fińska mobilna platforma opieki zdrowotnej Wellmo zapowiedziała, że pomoże niemieckiemu dostawcy usług telemedycznych Sanvartis w opracowaniu dla...
czytaj dalej

UKNF: Propozycje Forum Zadośćuczynień

Tabela wartości zadośćuczynień dla poszczególnych uprawnionych i ustawowe ograniczenie ich kręgu – to najważniejsze efekty prac nad uregulowaniem...


czytaj dalej

CUK Ubezpieczenia: „Tak” dla zniżek zależnych od punktów karnych

Z drugiej edycji badania „Polacy o ubezpieczeniach”, przeprowadzonego na zlecenie multiagencji CUK Ubezpieczenia wynika, że polscy kierowcy chcą...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy