Reklama

Superpolisa.pl: Wsparcie dla schroniska „Na Paluchu”
środa, 30 września 2015 08:33

26 września w warszawskich schronisku miała miejsce kolejna edycja wydarzenia „Gwiazdy na Paluch”. W tym roku do wspierających placówkę postaci polskiego showbiznesu dołączyła również porównywarka ubezpieczeń Superpolisa.pl.

„Gwiazdy na Paluchu” to przygotowana wspólnie z uczestnikami programu telewizyjnego „Przygarnij Mnie” akcja schroniska dla zwierząt „Na Paluchu”, mająca na celu promocję psich adopcji. Sobotnie wydarzenie zgromadziło rzeszę sympatyków czworonogów, wśród których spotkać można było wiele znanych postaci polskiego showbiznesu. Swoją obecnością wydarzenie wsparli m.in. Marcelina Zawadzka, Olga Frycz, Rafał Mroczek, Michał Olszański i Małgorzata Potocka. Przybyli na miejsce uczestnicy za cenę karmy dla psów (był to bilet wstępu na imprezę) mieli okazję skorzystać z porad ekspertów (weterynarzy, żywieniowców czy psich behawiorystów). Mogli również wziąć udział w konkursach i losowaniu nagród.

W wydarzenie zaangażował się również świat biznesu. W tym roku do promujących psie adopcje postaci polskiego showbiznesu dołączyła porównywarka ubezpieczeń Superpolisa.pl – inicjator akcji #wyjdznaspacer, w ramach której prowadzi stronę wyjdznaspacer.pl. Superpolisa.pl przekazała na rzecz schroniska 450 kg specjalistycznej suchej karmy oraz psie smakołyki, dzięki którym wolontariusze będą mogli nagradzać swoich czteronożnych podopiecznych. Prócz pożywienia ufundowano także dwanaście specjalnych misek dla psów, które przeciwdziałają łapczywemu jedzeniu, pozytywnie wpływając tym samym na zdrowie psów. W najbliższym czasie porównywarka ubezpieczeń planuje kolejne działania dobroczynne, takie jak zbiórka koców, kołder i poduszek, które przebywającym w schronisku psom pomoże przetrwać zimę.

- Pomysł wsparcia schroniska „Na Paluchu” powstał z chęci zaangażowania się w ważną społecznie akcję, a decyzję o wyborze właśnie tej formy aktywności ułatwił nam brand hero naszej firmy, czyli pies Spox. W najbliższym czasie będziemy chcieli nadal podążać tym tropem, m.in. wspierając schroniska również w innych częściach kraju – mówi Bartłomiej Behnke z Superpolisa.pl.

Celem akcji #wyjdznaspacer, w ramach której działa strona wyjdznaspacer.pl jest z jednej strony zachęcenie Polaków do psich adopcji, a z drugiej propagowanie zdrowego stylu życia i częstych spacerów z psami.
(AM, źródło: Superpolisa.pl)

 

VIG: Franz Fuchs zostanie zastępcą dyrektora generalnego

1 października Franz Fuchs, dyrektor generalny Vienna Insurance Group Polska, obejmie stanowisko zastępcy dyrektora generalnego całej grupy. W ten...


czytaj dalej

Concordia Polska TUW: Rajmund Rusiecki nowym członkiem zarządu

Nowym członkiem zarządu Concordia Polska TUW został Rajmund Rusiecki. Po tej nominacji menadżer zasiada w zarządach obu towarzystw Concordii...


czytaj dalej

Wielka Brytania: Różnice cen w porównywarkach zagadką dla klientów

Rynek porównywarek nie przestaje wywierać ogromnego wpływu na brytyjski sektor ubezpieczeń indywidualnych. W 2018 roku tym kanałem sprzedaży...


czytaj dalej

Chiny: Inwestycje ubezpieczycieli ograniczone

Chiński nadzór ubezpieczeniowy i bankowy ograniczył wielkość inwestycji firm ubezpieczeniowych w ich udziałowców, co ma ograniczyć ryzyko związane...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Punkta zamiast mfind

Rewolucja w mfind. Firma przekształci swój biznes ubezpieczeniowy z porównywarki w internetową multiagencję z ofertą dostępną w trzech kanałach:...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Detronizacja polis z UFK

Uważna lektura opublikowanego niedawno raportu Analiz Online na temat sektora ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych w pierwszej połowie obecnego...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook