Reklama

Smart11 – bezpieczne miesięczne płatności w ubezpieczeniach
poniedziałek, 27 kwietnia 2015 08:56

Za wszystko płacimy już w miesięcznych ratach: za czynsz, prąd, abonament TV, abonament za komórkę, rata za telewizor, rata za samochód. Teraz możemy płacić w ten sposób także za polisę ubezpieczeniową. Nowy i dedykowany wyłącznie ubezpieczeniom komunikacyjnym i majątkowym smart11 jest prostym, łatwym i bezpiecznym systemem płatności miesięcznych.

Bezpieczeństwo to jedna z najważniejszych cech tego systemu. Klient, który decyduje się na sfinansowanie swojej polisy, ma pewność, że jego płatności trafią w terminie na właściwe konto. Jak to możliwe? To proste – nie trzeba pamiętać o dacie i kwocie, a przy tym smart11 jest tańszy niż przelew. To wygodna alternatywa dla kolejki do okienka, a nawet 2 minut na przelew internetowy.

Smart11 to nowy mechanizm płatności, który proponują nam banki. Warto z niego skorzystać. Polecenie zapłaty jest o wiele bardziej bezpieczne niż przelew bankowy czy zlecenie stale. To zezwolenie dla firmy, która dostarcza klientowi usługę, na pobieranie okresowych opłat z jego rachunku w sposób bardzo kontrolowany.

Cały czas to właściciel konta decyduje, co dzieje się z jego pieniędzmi, czy pobierane są środki z jego konta. Jeżeli z jakiś powodów klient zmieni zdanie, jednym telefonem do banku odzyskuje swoje środki. Bank gwarantuje, że pobrane środki wrócą na jego konto. Nie ma ryzyka, że klient przelewu dokona na złe konto, w złej kwocie lub po terminie. Może spokojnie poświęcić się innym zajęciom, a rata smart11 sama trafi tam, gdzie powinna. Klient zyskuje czas, spokój, pewność i bezpieczeństwo.

Właśnie dlatego polecenie zapłaty to standard, który wybrała firma Bacca do obsługi płatności swoich klientów korzystających ze smart11. Jest to bezpieczny, przejrzysty i prosty dla obu stron sposób regulowania miesięcznych płatności za polisę ubezpieczeniową.

Czy ma to znaczenie dla agentów? Tak, bo mają zadowolonego klienta, obsługiwanego bezpiecznie przez swój bank, i mogą zaoszczędzony w ten sposób czas poświecić na obsługę nowych klientów.
Robert Kurzydło, dyrektor sprzedaży smart11


 

PTE PZU: Marek Sakowski nowym prezesem

Marcin Żółtek zrezygnował z funkcji prezesa Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego PZU. Zastąpi go Marek Sakowski.

Jak czytamy w informacji...


czytaj dalej

PIU: Piotr Wrzesiński wśród europejskich ekspertów do spraw emerytur

Piotr Wrzesiński, ekspert Polskiej Izby Ubezpieczeń PIU, został wybrany do Grupy Ekspertów ds. paneuropejskiego produktu emerytalnego (PEPP) w...


czytaj dalej

Sri Lanka: Nowoczesne ubezpieczenie dla biednego rolnictwa

Aon zawiązał partnerstwo z organizacją walczącą z biedą i głodem Oxfam oraz insurtechowym start-upem Etherisc, w celu uruchomienia platformy...


czytaj dalej

RPA: Ubezpieczyciel otwiera bank

Południowoafrykański ubezpieczyciel Discovery potrzebował 1,5 mln roboczogodzin w ciągu czterech lat, aby zbudować bank. Rzuca on wyzwanie...


czytaj dalej

UNIQA: Kliencki zwrot w zarządzie



Adam Łoziak
Daniela Sotirovic
fot.: Weronika Lucjan

Od lipca 2019 r. zaczęła obowiązywać nowa struktura organizacyjna towarzystw ubezpieczeniowych...


czytaj dalej

Ubea.pl: W czerwcu najtaniej w YCD, Link4 i Benefii

Czerwcowy barometr cenowy dotyczący obowiązkowych polis OC przyniósł kolejne obniżki stawek. Według kalkulacji porównywarki internetowej Ubea.pl...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook