Reklama

Smart11 – bezpieczne miesięczne płatności w ubezpieczeniach
poniedziałek, 27 kwietnia 2015 08:56

Za wszystko płacimy już w miesięcznych ratach: za czynsz, prąd, abonament TV, abonament za komórkę, rata za telewizor, rata za samochód. Teraz możemy płacić w ten sposób także za polisę ubezpieczeniową. Nowy i dedykowany wyłącznie ubezpieczeniom komunikacyjnym i majątkowym smart11 jest prostym, łatwym i bezpiecznym systemem płatności miesięcznych.

Bezpieczeństwo to jedna z najważniejszych cech tego systemu. Klient, który decyduje się na sfinansowanie swojej polisy, ma pewność, że jego płatności trafią w terminie na właściwe konto. Jak to możliwe? To proste – nie trzeba pamiętać o dacie i kwocie, a przy tym smart11 jest tańszy niż przelew. To wygodna alternatywa dla kolejki do okienka, a nawet 2 minut na przelew internetowy.

Smart11 to nowy mechanizm płatności, który proponują nam banki. Warto z niego skorzystać. Polecenie zapłaty jest o wiele bardziej bezpieczne niż przelew bankowy czy zlecenie stale. To zezwolenie dla firmy, która dostarcza klientowi usługę, na pobieranie okresowych opłat z jego rachunku w sposób bardzo kontrolowany.

Cały czas to właściciel konta decyduje, co dzieje się z jego pieniędzmi, czy pobierane są środki z jego konta. Jeżeli z jakiś powodów klient zmieni zdanie, jednym telefonem do banku odzyskuje swoje środki. Bank gwarantuje, że pobrane środki wrócą na jego konto. Nie ma ryzyka, że klient przelewu dokona na złe konto, w złej kwocie lub po terminie. Może spokojnie poświęcić się innym zajęciom, a rata smart11 sama trafi tam, gdzie powinna. Klient zyskuje czas, spokój, pewność i bezpieczeństwo.

Właśnie dlatego polecenie zapłaty to standard, który wybrała firma Bacca do obsługi płatności swoich klientów korzystających ze smart11. Jest to bezpieczny, przejrzysty i prosty dla obu stron sposób regulowania miesięcznych płatności za polisę ubezpieczeniową.

Czy ma to znaczenie dla agentów? Tak, bo mają zadowolonego klienta, obsługiwanego bezpiecznie przez swój bank, i mogą zaoszczędzony w ten sposób czas poświecić na obsługę nowych klientów.
Robert Kurzydło, dyrektor sprzedaży smart11


 

Dorota Karczewska counselem w kancelarii WKB

Mecenas Dorota Karczewska, była wiceprezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), dołączyła jako counsel do zespołu prawa konkurencji i...


czytaj dalej

Rzecznik Finansowy: Mariusz Golecki następcą Aleksandry Wiktorow

Prezes Rady Ministrów Mateusz Morawiecki z dniem 12 października 2019 r. powołał Mariusza Goleckiego na stanowisko Rzecznika Finansowego. Akt...


czytaj dalej

IUA: Wzrost składki na rynku w Londynie

Składka przypisana brutto z rynku londyńskiego, obejmującego firmy ubezpieczeniowe spoza Lloyd’s, wzrosła w 2018 r. o 8,1%, do 28,437 mld funtów –...


czytaj dalej

Szwecja: Gallagher kupił firmę Proinova

Broker Arthur J. Gallagher & Co. poinformował o nabyciu szwedzkiego brokera ubezpieczeniowego z Helsingborga, firmy Proinova. Warunki transakcji...


czytaj dalej

Jak wspierać doradców bankowych w sprzedaży ubezpieczeń?

Rozmowa z Aleksandrą Droszcz, dyrektorem Działu Kompetencji i Wsparcia Sprzedaży, Renatą Augustynowicz-Sobotą, dyrektorem Biura Wsparcia...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Czas fuzji i przejęć

Za nami już trzy tygodnie października. W każdym z nich wiodącą rolę odgrywał inny temat. W pierwszym tygodniu najgłośniej było o różnych...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook