Reklama

Mądry sposób na lepsze ubezpieczenie
poniedziałek, 09 marca 2015 09:42

Jakie ubezpieczenie wybrać? To pytanie powraca co roku do każdego właściciela pojazdu. Możliwości jest sporo, a wybór niełatwy. Pakiety, taryfy, klauzule są skomplikowane. Zdezorientowany klient rozumie jeden przejrzysty parametr – cenę. Agent często słyszy pytanie: czy można taniej? – pisze Jakub Maciejewski.

To przykre, ale dla większości klientów to cena jest najbardziej interesującym parametrem ubezpieczenia komunikacyjnego. W produktach spoza rynku finansowego cena często jest związana z jakością lub prestiżem oferowanym przez produkt. Jakość ubezpieczenia trudno rozpoznać bez specjalistycznego wsparcia agenta. Pewne jest jednak, że zakup pełnego zakresu ubezpieczenia zawsze będzie się wiązał z wyższą składką do opłacenia. Hasła z witryn biur ubezpieczeniowych „tanie OC – dobre AC” trafnie oddają specyfikę sprzedaży „komunikacji”.

Istnieje jednak sposób, aby klient nieco łaskawszym okiem spojrzał na szerszy zakres ubezpieczenia. Zwłaszcza, gdy usłyszy od swojego agenta, że polisa OC/AC/NNW/Assistance to tylko np. 98 zł miesięcznie. System smart11, bo o nim tutaj mowa, daje klientowi możliwość nabycia ubezpieczenia, za które nie płaci nic z góry.

Jednocześnie ten sam klient ma już opłaconą składkę w całości. Jak to możliwe? Umowa smart11 jest zawierana razem z umową ubezpieczenia. Dzięki niej klient ma opłaconą składkę ubezpieczeniową bezpośrednio do towarzystwa, które uruchamia ochronę. Co ważne, pierwsza płatność klienta następuje dopiero po 3 tygodniach z wykorzystaniem wygodnego polecenia zapłaty. Dzięki temu klient nie wykonuje przelewów, a wszystkie 11 rat spłacanych jest automatycznie z rachunku bankowego klienta. Na miesiąc przed odnowieniem klient ma uregulowane wszystkie raty i może ponownie skorzystać z ubezpieczenia na raty.

Największą zaletą smart11 jest umożliwienie zakupu dobrego ubezpieczenia. Opłacenie dodatkowego zakresu ochrony w niskich miesięcznych ratach jest łatwiejsze do zaakceptowania niż wysoka płatność jednorazowa. Małe, regularne płatności nie zaburzają budżetu gospodarstwa domowego czy małej firmy.




Jakub Maciejewski

pełnomocnik ds. sprzedaży smart11

 

PTE PZU: Marek Sakowski nowym prezesem

Marcin Żółtek zrezygnował z funkcji prezesa Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego PZU. Zastąpi go Marek Sakowski.

Jak czytamy w informacji...


czytaj dalej

PIU: Piotr Wrzesiński wśród europejskich ekspertów do spraw emerytur

Piotr Wrzesiński, ekspert Polskiej Izby Ubezpieczeń PIU, został wybrany do Grupy Ekspertów ds. paneuropejskiego produktu emerytalnego (PEPP) w...


czytaj dalej

Sri Lanka: Nowoczesne ubezpieczenie dla biednego rolnictwa

Aon zawiązał partnerstwo z organizacją walczącą z biedą i głodem Oxfam oraz insurtechowym start-upem Etherisc, w celu uruchomienia platformy...


czytaj dalej

RPA: Ubezpieczyciel otwiera bank

Południowoafrykański ubezpieczyciel Discovery potrzebował 1,5 mln roboczogodzin w ciągu czterech lat, aby zbudować bank. Rzuca on wyzwanie...


czytaj dalej

UNIQA: Kliencki zwrot w zarządzie



Adam Łoziak
Daniela Sotirovic
fot.: Weronika Lucjan

Od lipca 2019 r. zaczęła obowiązywać nowa struktura organizacyjna towarzystw ubezpieczeniowych...


czytaj dalej

Ubea.pl: W czerwcu najtaniej w YCD, Link4 i Benefii

Czerwcowy barometr cenowy dotyczący obowiązkowych polis OC przyniósł kolejne obniżki stawek. Według kalkulacji porównywarki internetowej Ubea.pl...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook