Reklama

Mądry sposób na lepsze ubezpieczenie
poniedziałek, 09 marca 2015 09:42

Jakie ubezpieczenie wybrać? To pytanie powraca co roku do każdego właściciela pojazdu. Możliwości jest sporo, a wybór niełatwy. Pakiety, taryfy, klauzule są skomplikowane. Zdezorientowany klient rozumie jeden przejrzysty parametr – cenę. Agent często słyszy pytanie: czy można taniej? – pisze Jakub Maciejewski.

To przykre, ale dla większości klientów to cena jest najbardziej interesującym parametrem ubezpieczenia komunikacyjnego. W produktach spoza rynku finansowego cena często jest związana z jakością lub prestiżem oferowanym przez produkt. Jakość ubezpieczenia trudno rozpoznać bez specjalistycznego wsparcia agenta. Pewne jest jednak, że zakup pełnego zakresu ubezpieczenia zawsze będzie się wiązał z wyższą składką do opłacenia. Hasła z witryn biur ubezpieczeniowych „tanie OC – dobre AC” trafnie oddają specyfikę sprzedaży „komunikacji”.

Istnieje jednak sposób, aby klient nieco łaskawszym okiem spojrzał na szerszy zakres ubezpieczenia. Zwłaszcza, gdy usłyszy od swojego agenta, że polisa OC/AC/NNW/Assistance to tylko np. 98 zł miesięcznie. System smart11, bo o nim tutaj mowa, daje klientowi możliwość nabycia ubezpieczenia, za które nie płaci nic z góry.

Jednocześnie ten sam klient ma już opłaconą składkę w całości. Jak to możliwe? Umowa smart11 jest zawierana razem z umową ubezpieczenia. Dzięki niej klient ma opłaconą składkę ubezpieczeniową bezpośrednio do towarzystwa, które uruchamia ochronę. Co ważne, pierwsza płatność klienta następuje dopiero po 3 tygodniach z wykorzystaniem wygodnego polecenia zapłaty. Dzięki temu klient nie wykonuje przelewów, a wszystkie 11 rat spłacanych jest automatycznie z rachunku bankowego klienta. Na miesiąc przed odnowieniem klient ma uregulowane wszystkie raty i może ponownie skorzystać z ubezpieczenia na raty.

Największą zaletą smart11 jest umożliwienie zakupu dobrego ubezpieczenia. Opłacenie dodatkowego zakresu ochrony w niskich miesięcznych ratach jest łatwiejsze do zaakceptowania niż wysoka płatność jednorazowa. Małe, regularne płatności nie zaburzają budżetu gospodarstwa domowego czy małej firmy.




Jakub Maciejewski

pełnomocnik ds. sprzedaży smart11

 

Rynek ubezpieczeń: Wiener TU zamiast Gothaer TU

Po prawie siedmiu latach z polskiego rynku ubezpieczeń znika marka Gothaer. Za kilka tygodni przejęte przez Vienna Insurance Group towarzystwo...


czytaj dalej

Aviva TUnŻ: Mariusz Grendowicz przewodniczącym rady nadzorczej

Mariusz Grendowicz został powołany na przewodniczącego rady nadzorczej Aviva TUnŻ. To pierwszy niezależny członek RN firmy w Polsce, który objął...


czytaj dalej

WTW: Padły nowe rekordy inwestycji w insurtech

Inwestujący w insurtech na całym świecie w I kwartale 2019 r. wykonali największą liczbę transakcji, największą liczbę transakcji w sektorze...


czytaj dalej

Generali: Kwartał wzrostów

Pierwsze trzy miesiące obecnego roku były udane dla Generali. Grupa zanotowała wysokie wzrosty zysków i przypisu składki.

Przypis składki brutto...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Lokalne porządki

Ostatnie lata w branży ubezpieczeniowej stały pod znakiem globalnych zmian w przepisach dotyczących branży ubezpieczeniowej. Zmniejszona aktywność...


czytaj dalej

SN: Odmowa podjęcia uchwał w dwóch sprawach

16 maja Sąd Najwyższy (SN) odmówił podjęcia uchwały w dwóch sprawach dotyczących materii ubezpieczeniowej, skierowanych do niego przez sądy...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook