Reklama

4Life Direct: Laur za contact center
czwartek, 11 lipca 2013 08:47

4Life Direct został nagrodzony za najlepsze contact center w Europie. Nagrodę przyznano na corocznym Kongresie Contact Center World, który odbył się w Wiedniu. W 2012 roku pośrednik zdobył tytuł najlepszego contact center na świecie i zapowiada, że w tym roku zamierza ponownie ubiegać się o ten tytuł.

Nagroda przyznawana jest przez zrzeszające ponad 130 tys. członków stowarzyszenie The Global Association for Contact Center Best Practices. 4Life Direct konkurował z firmami z całej Europy. – Zdobycie tak prestiżowej nagrody po raz drugi z rzędu jest odzwierciedleniem poświęcenia i ciężkiej pracy naszych pracowników. Świadczy również o ich najwyższym profesjonalizmie i jakości świadczonych usług. To ich nagroda i jesteśmy z nich bardzo dumni – powiedział Francois Marais, dyrektor zarządzający 4Life Direct w Polsce.

Pośrednik został również wyróżniony za wysoki standard jakości. – Wyróżnienie za jakość obsługi klientów na międzynarodowym poziomie jest jednym z najbardziej cennych osiągnięć, jakie mogliśmy zdobyć w tym roku – podkreśla obecna na Kongresie Marta Klicka-Lewandowska, menadżer Działu Kontroli Jakości 4Life Direct.

4Life Direct był pierwszą w historii polską firmą, której przyznano nagrodę za najlepsze call center na świecie. Tegoroczny finał odbędzie się w listopadzie. – Naszym celem jest utrzymanie tej pozycji również w tym roku – zapowiada Bruce Howard, prezes 4Life Direct.
(AM, źródło: 4Life Direct)

 

PTE PZU: Marek Sakowski nowym prezesem

Marcin Żółtek zrezygnował z funkcji prezesa Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego PZU. Zastąpi go Marek Sakowski.

Jak czytamy w informacji...


czytaj dalej

PIU: Piotr Wrzesiński wśród europejskich ekspertów do spraw emerytur

Piotr Wrzesiński, ekspert Polskiej Izby Ubezpieczeń PIU, został wybrany do Grupy Ekspertów ds. paneuropejskiego produktu emerytalnego (PEPP) w...


czytaj dalej

Sri Lanka: Nowoczesne ubezpieczenie dla biednego rolnictwa

Aon zawiązał partnerstwo z organizacją walczącą z biedą i głodem Oxfam oraz insurtechowym start-upem Etherisc, w celu uruchomienia platformy...


czytaj dalej

RPA: Ubezpieczyciel otwiera bank

Południowoafrykański ubezpieczyciel Discovery potrzebował 1,5 mln roboczogodzin w ciągu czterech lat, aby zbudować bank. Rzuca on wyzwanie...


czytaj dalej

UNIQA: Kliencki zwrot w zarządzie



Adam Łoziak
Daniela Sotirovic
fot.: Weronika Lucjan

Od lipca 2019 r. zaczęła obowiązywać nowa struktura organizacyjna towarzystw ubezpieczeniowych...


czytaj dalej

Ubea.pl: W czerwcu najtaniej w YCD, Link4 i Benefii

Czerwcowy barometr cenowy dotyczący obowiązkowych polis OC przyniósł kolejne obniżki stawek. Według kalkulacji porównywarki internetowej Ubea.pl...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook