Reklama

4Life Direct: Laur za contact center
czwartek, 11 lipca 2013 08:47

4Life Direct został nagrodzony za najlepsze contact center w Europie. Nagrodę przyznano na corocznym Kongresie Contact Center World, który odbył się w Wiedniu. W 2012 roku pośrednik zdobył tytuł najlepszego contact center na świecie i zapowiada, że w tym roku zamierza ponownie ubiegać się o ten tytuł.

Nagroda przyznawana jest przez zrzeszające ponad 130 tys. członków stowarzyszenie The Global Association for Contact Center Best Practices. 4Life Direct konkurował z firmami z całej Europy. – Zdobycie tak prestiżowej nagrody po raz drugi z rzędu jest odzwierciedleniem poświęcenia i ciężkiej pracy naszych pracowników. Świadczy również o ich najwyższym profesjonalizmie i jakości świadczonych usług. To ich nagroda i jesteśmy z nich bardzo dumni – powiedział Francois Marais, dyrektor zarządzający 4Life Direct w Polsce.

Pośrednik został również wyróżniony za wysoki standard jakości. – Wyróżnienie za jakość obsługi klientów na międzynarodowym poziomie jest jednym z najbardziej cennych osiągnięć, jakie mogliśmy zdobyć w tym roku – podkreśla obecna na Kongresie Marta Klicka-Lewandowska, menadżer Działu Kontroli Jakości 4Life Direct.

4Life Direct był pierwszą w historii polską firmą, której przyznano nagrodę za najlepsze call center na świecie. Tegoroczny finał odbędzie się w listopadzie. – Naszym celem jest utrzymanie tej pozycji również w tym roku – zapowiada Bruce Howard, prezes 4Life Direct.
(AM, źródło: 4Life Direct)

 

UNIQA Polska: Jakub Machnik wiceprezesem ds. finansów i ryzyka

Rada nadzorcza zdecydowała o powierzeniu Jakubowi Machnikowi funkcji wiceprezesa zarządu spółek UNIQA Polska. Od 1 grudnia odpowiada on już nie...


czytaj dalej

TUW „TUW”: Kazimierz Paweł Bisek członkiem rady nadzorczej

W związku ze zwiększonym zaangażowaniem na forum międzynarodowym Thierry Jeantet, wiceprzewodniczący rady nadzorczej TUW „TUW” złożył rezygnację z...


czytaj dalej

AXA: Zakup XL się opłacił

AXA spodziewa się poprawy rentowności w następnych dwóch latach, dzięki biznesowi w USA pozyskanemu wraz z zakupem XL (za 15 mld dol.), i zamierza...


czytaj dalej

XL: Kolejny ubezpieczyciel chroni klimat

AXA, największy ubezpieczyciel francuski i drugi co do wielkości europejski (po Allianz), rozszerzył swoją politykę wobec zmian klimatycznych na...


czytaj dalej

Prawo: Aleksander Daszewski krytycznie o regulacji odszkodowawców

Według mecenasa Aleksandra Daszewskiego z Biura Rzecznika Finansowego, zawarty w senackim projekcie ustawy regulującej rynek kancelarii...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Problem z pojazdami o napędzie elektrycznym

Na polskich drogach i chodnikach widzi się coraz więcej hulajnóg elektrycznych. Problem w tym, że wciąż nie wiadomo, jak traktować tego typu...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook