Gazeta Ubezpieczeniowa - Pismo środowisk ubezpieczeniowych i finansowych

Ubezpieczenie Allianz dla motocyklistów w nowej odsłonie

Wraz z nowym sezonem Allianz Polska wprowadził zmiany w ofercie ubezpieczenia dla motocyklistów. Odświeżona wersja produktu jest dostępna u dealerów motocykli najbardziej znanych marek. Ubezpieczenie „Allianz Dealer Motocykle” obejmuje ochroną pojazd, sprzęt motocyklistów i ich zdrowie. Zapewnia też wsparcie assistance. W ostatnim czasie ubezpieczyciel wprowadził pewne modyfikacje do produktu. Najważniejsze z nich to: szerszy zakres holowania – zakres holowania (1500 km za granicą i bez limitu w Polsce) został rozszerzony w...

Aktualne wydanie

Najnowsze wiadomości

Ubezpieczenie Allianz dla motocyklistów w nowej odsłonie

Wraz z nowym sezonem Allianz Polska wprowadził zmiany w ofercie ubezpieczenia dla motocyklistów. Odświeżona wersja produktu jest dostępna u dealerów motocykli najbardziej znanych marek. Ubezpieczenie...

#ubezpieczeniowyLIVE: Spaść na 4 łapy z ubezpieczeniem Pethelp+

Zapraszamy na #ubezpieczeniowyLIVE, który odbędzie się we wtorek 7 maja 2024 roku w godzinach 13:00–14:00. Gośćmi programu będą Piotr Kunce, menedżer ds. relacji z...

Zaledwie 6% uczestników zdało egzamin na brokera ubezpieczeniowego

23 kwietnia odbył się egzamin dla kandydatów na brokerów ubezpieczeniowych i reasekuracyjnych. Pomyślny wynik uzyskała niewielka część egzaminowanych. Z danych udostępnionych przez Urząd Komisji Nadzoru...

Nowe i używane auta można wygodnie kupić i sfinansować online

Rozmowa z Łukaszem Domańskim, prezesem Carsmile Aleksandra E. Wysocka: – Czym dokładnie zajmuje się Carsmile? Łukasz Domański: – W Carsmile obsługujemy dwie platformy. Pierwszą jest carsmile.pl,...

Kiedy wystąpiło poważne zachorowanie?

Według danych GUS za rok 2023 w Polsce było 409 tys. zgonów. Starzejemy się nieubłaganie jako społeczeństwo, prześladują nas poważne choroby. Na koniec 2023...

Jak zdobyć przewagę nad konkurencją w sprzedaży

Podstawą sukcesu w sprzedaży jest przyciągnięcie i utrzymanie odpowiedniej liczby klientów. Słowo „odpowiednia” jest subiektywne i jego precyzyjny odpowiednik zależy od twoich oczekiwań i...

Najczęściej czytane

Zaledwie 6% uczestników zdało egzamin na brokera ubezpieczeniowego

23 kwietnia odbył się egzamin dla kandydatów na brokerów ubezpieczeniowych i reasekuracyjnych. Pomyślny wynik uzyskała niewielka część egzaminowanych. Z danych udostępnionych przez Urząd Komisji Nadzoru...

Warta umożliwia brokerom samodzielne ofertowanie

Portal dla Brokera Warty zyskał nową funkcjonalność – ofertowanie prostych produktów korporacyjnych. Dzięki niej od 19 kwietnia brokerzy mogą w ciągu kilku minut samodzielnie...

Cyfrowa zmiana w ubezpieczeniach przyspieszyła tempo

W ciągu ostatnich dwóch lat ośmiu na dziesięciu ubezpieczycieli zwiększyło nakłady finansowe na rozwój technologiczny. To dowodzi, że zakłady ubezpieczeń aktywnie wdrażają i wykorzystują nowoczesne...

Klienci obawiają się o swoje zdrowie

Rozmowa z Markiem Twardowskim, dyrektorem Departamentu Rozwoju Produktów w TUnŻ Warta Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Jak wygląda podejście klientów do ubezpieczeń na życie? Czy po...

Marka osobista – wyzwania nie kończą się nigdy

Budowanie profesjonalnej marki osobistej wymaga podejmowania ciągłych wyzwań. Gdy w czasie pandemii w internecie zaczęło się robić tłoczno, by wyróżnić się z tłumu, rozpoczęłam...

Zostańmy biznesowymi przyjaciółmi

Przez wiele miesięcy ubiegłego roku nurtowało mnie pytanie, w jaki sposób mogę podzielić się swoim doświadczeniem z rynku ubezpieczeń. Spotkania z profesjonalistami z branży...

Polecane

Marcin Janicki powrócił na fotel prezesa Crawford Polska

Crawford Polska, firma zajmująca się likwidacją szkód, przygotowała plan, w ramach którego zamierza zaangażować się w całkiem nowych obszarach. Jego realizację będzie nadzorować nowy-stary...

Zaledwie 6% uczestników zdało egzamin na brokera ubezpieczeniowego

23 kwietnia odbył się egzamin dla kandydatów na brokerów ubezpieczeniowych i reasekuracyjnych. Pomyślny wynik uzyskała niewielka część egzaminowanych. Z danych udostępnionych przez Urząd Komisji Nadzoru...

Warta umożliwia brokerom samodzielne ofertowanie

Portal dla Brokera Warty zyskał nową funkcjonalność – ofertowanie prostych produktów korporacyjnych. Dzięki niej od 19 kwietnia brokerzy mogą w ciągu kilku minut samodzielnie...

Cyfrowa zmiana w ubezpieczeniach przyspieszyła tempo

W ciągu ostatnich dwóch lat ośmiu na dziesięciu ubezpieczycieli zwiększyło nakłady finansowe na rozwój technologiczny. To dowodzi, że zakłady ubezpieczeń aktywnie wdrażają i wykorzystują nowoczesne...

Klienci obawiają się o swoje zdrowie

Rozmowa z Markiem Twardowskim, dyrektorem Departamentu Rozwoju Produktów w TUnŻ Warta Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Jak wygląda podejście klientów do ubezpieczeń na życie? Czy po...

Marka osobista – wyzwania nie kończą się nigdy

Budowanie profesjonalnej marki osobistej wymaga podejmowania ciągłych wyzwań. Gdy w czasie pandemii w internecie zaczęło się robić tłoczno, by wyróżnić się z tłumu, rozpoczęłam...