Reklama

4Life Direct: Nagroda za call center
wtorek, 06 listopada 2012 09:33

4Life Direct został wyróżniony dwoma złotymi medalami na światowym kongresie Contact Center World Awards w Las Vegas.

4Life Direct otrzymał w lipcu tego roku europejskie wyróżnienie i tym samym znalazł się w światowym finale, który odbył się 2 listopada w Las Vegas. Polski dystrybutor ubezpieczeń na życie walczył z firmami z całego świata, które wcześniej także odniosły sukcesy w swoich regionach (Europa, Środkowy Wschód i Afryka, Azja - Pacyfik oraz Ameryki: Północna i Południowa). Wśród konkurentów znalazły się wielkie międzynarodowe organizacje wykorzystujące call center w ramach swojej praktyki biznesowej, np. DHL, FedEx, Vodafone, China Bank czy Volkswagen. Polska firma otrzymała złoto za kampanie sprzedażowe z wykorzystaniem centrum obsługi klienta.

Nagrodę przyznało The Global Association for Contact Center Best Practices, międzynarodowe stowarzyszenie zrzeszające 130 tys. członków. W różnych kategoriach złożono ponad 1500 zgłoszeń.

- Polskie firmy, które wzięły udział w tegorocznej edycji konkursu zrobiły na mnie ogromne wrażenie jakością oferowanych usług. Trzeba przyznać, ze centra obsługi telefonicznej (call center) w Polsce coraz wyraźniej zyskują reputację najlepszych na świecie. Potwierdza to tegoroczne złoto dla 4Life Direct, pierwszej polskiej firmy w międzynarodowych finałach konkursu. To niezwykłe osiągnięcie, umacniające pozycję polskich centrów na rynku światowym.  4Life Direct zostało uznane za najlepsze, pokonując twardą konkurencję ze Stanów Zjednoczonych i Dalekiego Wschodu – powiedział Raj Wadhwani, prezes ContactCenterWorld.com. – The Global Association for Contact Center Best Practices & Networking.

- Ta nagroda to przede wszystkim powód do dumy dla naszej firmy, ale także wyraz uznania dla branży call center w Polsce, która z roku na rok coraz bardziej pozytywnie kojarzona jest na świecie i przyciąga zagranicznych inwestorów – powiedział Bruce Howard, prezes 4Life Direct. - Cieszymy się, że międzynarodowe jury doceniło fachowość i innowacyjność naszych Pracowników, którzy tak skutecznie posługują się tym nowoczesnym narzędziem, jakim jest call center – dodał.
(AM, źródło: 4Life Direct)

 

Rynek ubezpieczeń: Wiener TU zamiast Gothaer TU

Po prawie siedmiu latach z polskiego rynku ubezpieczeń znika marka Gothaer. Za kilka tygodni przejęte przez Vienna Insurance Group towarzystwo...


czytaj dalej

Aviva TUnŻ: Mariusz Grendowicz przewodniczącym rady nadzorczej

Mariusz Grendowicz został powołany na przewodniczącego rady nadzorczej Aviva TUnŻ. To pierwszy niezależny członek RN firmy w Polsce, który objął...


czytaj dalej

Global Market Index: Ceny ubezpieczeń wciąż rosną

Marsh opublikował wyniki cyklicznego raportu Global Market Index, zawierającego informacje na temat kluczowych trendów rynkowych obserwowanych w...


czytaj dalej

WTW: Padły nowe rekordy inwestycji w insurtech

Inwestujący w insurtech na całym świecie w I kwartale 2019 r. wykonali największą liczbę transakcji, największą liczbę transakcji w sektorze...


czytaj dalej

Rozmowy bez Asekuracji: Brokerzy i PPK

21 maja ukazał się sześćdziesiąty czwarty odcinek podcastu „Rozmowy bez Asekuracji”. Gośćmi programu byli Robert Zapotoczny, prezes, oraz Dariusz...


czytaj dalej

Lubelskie: Atak żywiołu. PZU już likwiduje szkody

21 maja przed południem przez gminę Wojciechów (województwo lubelskie) przeszła trąba powietrzna, która wyrządziła poważne szkody. PZU, który był...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook