Gazeta Ubezpieczeniowa On-Line
Gazeta Ubezpieczeniowa 4(979)/2018

Dodatek specjalny MULTIAGENT

  • Maciej Biegajewski z Insly podaje prawdziwe przykłady zastosowania oprogramowania w multiagencji: Oni już to zrobili! str. 12
  • Open Brokers: 5 warunków sukcesu agenta w ubezpieczeniach str. 13
  • Rozmowa z Michałem Rosińskim-Potockim, konsultantem i liderem sprzedaży w Prudential w Polsce: Aplikacja pomaga, agent doradza str. 14
  • Waldemar Poberejko z Gruplowe o tym, jak zacząć sprzedawać ubezpieczenia grupowe, gdy się jeszcze tego nie robiło, i dlaczego warto się przełamać: Grupówka – to nie boli str. 14
  • Rozmowa z Agnieszką Dąbrowską z AXA, dyrektor customer experience, operacji i sprzedaży direct: Agenci to ważni ambasadorowie AXA str. 15
  • Jakub Jaromin z polison.pl o zakazie łączenia rodzajów pośrednictwa: Niebezpieczne związki agenta i brokera str. 16
  • Adam Kubicki o technikach skutecznej sprzedaży: Jak uruchomić dodatkową sprzedaż w multiagencji? str. 17


Poza tym w numerze:

  • Artur Makowiecki podsumowuje miniony tydzień: Koniec stagnacji str. 2
  • Rozmowa z Michałem Jaczyńskim, dyrektorem Biura Sprzedaży Agencyjnej w PZU Życie, i Marcinem Salatą, dyrektorem ds. rozwoju sieci: Tysiąc klientów na dobry początek str. 3
  • Na pytania odpowiada Piotr Chęciek, prezes zarządu Miejskiej Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. w Dębicy: Świadomość zagrożeń jest kluczem do bezpieczeństwa firmy str. 7
  • dr Marek Śliperski o employer brandingu: Kto najprawdziwszy? str. 19
  • dr Filip Przydróżny o wartości w ubezpieczeniach: Sfabrykowane potrzeby str. 20
  • Cykl Piotra Kaczanowskiego o ubezpieczeniu OC ppm w prawie i praktyce (7): Umowa ubezpieczenia krótkoterminowego – pojazd będący przedmiotem obrotu str. 21
  • Inspiracje Aleksandry E. Wysockiej: Kto pływa bez majtek? str. 22


Numer zamknięto 17 stycznia 2018 r.

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy