Gazeta Ubezpieczeniowa - Pismo środowisk ubezpieczeniowych i finansowych

Wyniki ankiety, czyli jak Polacy kupowali ubezpieczenia na życie w 2023 r.

Bardzo zależało mi na poznaniu punktu widzenia doradców ubezpieczeniowych. To oni mają najlepszy kontakt z klientami. Ten kontakt nie ogranicza się tylko do sprzedaży. Bardzo często doradcy poznają dobrze swoich klientów i ich rodziny. Agenci wypowiedzieli się w sposób jasny: Polacy chętniej decydują się na zabezpieczenie przyszłości finansowej swoich bliskich poprzez ubezpieczenie na życie. Przygotowując raport, zadałem zaprzyjaźnionym ekspertom ubezpieczeniowym dwa pytania: Jak u ciebie zmieniła się sprzedaż ubezpieczeń na życie w...

Aktualne wydanie

Najnowsze wiadomości

Wyniki ankiety, czyli jak Polacy kupowali ubezpieczenia na życie w 2023 r.

Bardzo zależało mi na poznaniu punktu widzenia doradców ubezpieczeniowych. To oni mają najlepszy kontakt z klientami. Ten kontakt nie ogranicza się tylko do sprzedaży....

Spojrzenie na ryzyko branży spożywczej

W Warcie odbyła się kolejna edycja wydarzenia „Spojrzenie na ryzyko z 45. piętra”. Tym razem eksperci skupili się na kwestiach techniczno-ubezpieczeniowych dotyczących szeroko rozumianego...

Doroczny kongres sprzedaży Nationale-Nederlanden

W piątek, 5 kwietnia w hotelu Narvil odbyła się uroczysta Gala Gigantów, doroczne święto doradców i doradczyń związanych z Nationale-Nederlanden. Galę poprowadził pełen wdzięku...

Podstępna gościnność

Hospitality industry to typowy potworek, który udaje niewiniątko – wydaje się zrozumiały i łatwy do przetłumaczenia, narzucając skojarzenie z dobrze znanym słowem hospital. Często...

Ubezpieczenie Allianz dla motocyklistów w nowej odsłonie

Wraz z nowym sezonem Allianz Polska wprowadził zmiany w ofercie ubezpieczenia dla motocyklistów. Odświeżona wersja produktu jest dostępna u dealerów motocykli najbardziej znanych marek. Ubezpieczenie...

#ubezpieczeniowyLIVE: Spaść na 4 łapy z ubezpieczeniem Pethelp+

Zapraszamy na #ubezpieczeniowyLIVE, który odbędzie się we wtorek 7 maja 2024 roku w godzinach 13:00–14:00. Gośćmi programu będą Piotr Kunce, menedżer ds. relacji z...

Najczęściej czytane

Zaledwie 6% uczestników zdało egzamin na brokera ubezpieczeniowego

23 kwietnia odbył się egzamin dla kandydatów na brokerów ubezpieczeniowych i reasekuracyjnych. Pomyślny wynik uzyskała niewielka część egzaminowanych. Z danych udostępnionych przez Urząd Komisji Nadzoru...

Warta umożliwia brokerom samodzielne ofertowanie

Portal dla Brokera Warty zyskał nową funkcjonalność – ofertowanie prostych produktów korporacyjnych. Dzięki niej od 19 kwietnia brokerzy mogą w ciągu kilku minut samodzielnie...

Cyfrowa zmiana w ubezpieczeniach przyspieszyła tempo

W ciągu ostatnich dwóch lat ośmiu na dziesięciu ubezpieczycieli zwiększyło nakłady finansowe na rozwój technologiczny. To dowodzi, że zakłady ubezpieczeń aktywnie wdrażają i wykorzystują nowoczesne...

Klienci obawiają się o swoje zdrowie

Rozmowa z Markiem Twardowskim, dyrektorem Departamentu Rozwoju Produktów w TUnŻ Warta Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Jak wygląda podejście klientów do ubezpieczeń na życie? Czy po...

Zostańmy biznesowymi przyjaciółmi

Przez wiele miesięcy ubiegłego roku nurtowało mnie pytanie, w jaki sposób mogę podzielić się swoim doświadczeniem z rynku ubezpieczeń. Spotkania z profesjonalistami z branży...

Jak zadbać o jakość komunikacji z klientem

Często mówi się, że najlepsi sprzedawcy to tacy, którzy znają rozliczne techniki i zagrywki sprzedażowe. Być może ta teoria sprawdza się w świecie akwizytorów...

Polecane

Marcin Janicki powrócił na fotel prezesa Crawford Polska

Crawford Polska, firma zajmująca się likwidacją szkód, przygotowała plan, w ramach którego zamierza zaangażować się w całkiem nowych obszarach. Jego realizację będzie nadzorować nowy-stary...

Zaledwie 6% uczestników zdało egzamin na brokera ubezpieczeniowego

23 kwietnia odbył się egzamin dla kandydatów na brokerów ubezpieczeniowych i reasekuracyjnych. Pomyślny wynik uzyskała niewielka część egzaminowanych. Z danych udostępnionych przez Urząd Komisji Nadzoru...

Warta umożliwia brokerom samodzielne ofertowanie

Portal dla Brokera Warty zyskał nową funkcjonalność – ofertowanie prostych produktów korporacyjnych. Dzięki niej od 19 kwietnia brokerzy mogą w ciągu kilku minut samodzielnie...

Cyfrowa zmiana w ubezpieczeniach przyspieszyła tempo

W ciągu ostatnich dwóch lat ośmiu na dziesięciu ubezpieczycieli zwiększyło nakłady finansowe na rozwój technologiczny. To dowodzi, że zakłady ubezpieczeń aktywnie wdrażają i wykorzystują nowoczesne...

Klienci obawiają się o swoje zdrowie

Rozmowa z Markiem Twardowskim, dyrektorem Departamentu Rozwoju Produktów w TUnŻ Warta Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Jak wygląda podejście klientów do ubezpieczeń na życie? Czy po...

P&V wdroży rozwiązanie Comarch do obsługi świadczeń pracowniczych

P&V rozszerza współpracę z Comarch w zakresie transformacji cyfrowej. Belgijska spółdzielcza grupa ubezpieczeniowa rozbuduje zakres dotychczasowego wdrożenia o obsługę świadczeń pracowniczych – Employee Benefit. P&V...