Reklama

Commercial Union TUO: trzy ubezpieczenia dla wymagających klientów
poniedziałek, 11 czerwca 2007 11:49
Trzy spośród ubezpieczeń oferowanych przez Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA mają za zadanie zaspokojenie potrzeb najbardziej wymagających klientów – ubezpieczenie mieszkań i domów Locum Rezydencja, ubezpieczenie NNW Rozsądny Partner Prestiż oraz roczne ubezpieczenie podróżne Partner w podróży.


Locum Rezydencja – czyli ubezpieczenie nawet rodowych sreber

- W 2006 roku 22 proc. składki pozyskanej przez Commercial Union z nowych ubezpieczeń mieszkaniowych pochodziło od klientów, którzy wybrali ubezpieczenie Locum Rezydencja, oferujące zarówno szeroki zakres ochrony, najwyższe limity odpowiedzialności ubezpieczyciela i bardzo sprawną likwidację szkód. Ma to związek zarówno ze wzrostem poziomu zamożności społeczeństwa, jak również z szybkim wzrostem cen nieruchomości, który skłania do zwiększania sum ubezpieczenia w celu pełnej ochrony posiadanego mienia –
mówi Robert Szyszka, dyrektor działu ubezpieczeń indywidualnych w CU TUO. 

 
- Ochrona w tym ubezpieczeniu obejmuje zarówno ryzyka standardowe z wysokimi limitami odpowiedzialności CU, jak również daje szereg dodatkowych możliwości, dostosowanych do potrzeb klientów dysponujących znaczącym majątkiem. Ubezpieczenie mienia od pożaru i innych zdarzeń losowych obejmuje na przykład szkody spowodowane przez przepięcie, choćby uszkodzenie sprzętu elektronicznego, urządzeń AGD bądź instalacji w związku z wyższym niż dopuszczalne napięciem w sieci elektrycznej i to niezależnie od tego, czy zjawisku temu towarzyszyło wyładowanie atmosferyczne – wyjaśnia Robert Szyszka. Mienie prywatne może też zostać ubezpieczone od kradzieży z włamaniem lub rozboju i od dewastacji (zarówno w wyniku włamania, jak i wandalizmu). - Obsługujemy klientów, którzy ubezpieczają rodzinne pamiątki o wartości kilku milionów złotych – mówi Robert Szyszka.

„Standardowe” ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej może być rozszerzone na teren Europy lub świata bądź uwzględniać ubezpieczenie OC najemcy. Każda polisa Locum Rezydencja przewiduje – bez dodatkowej składki – usługi home i medical assistance, dzięki którym ubezpieczony może liczyć na szybką pomoc w stresującej sytuacji (awaria, nieszczęśliwy wypadek). 

Rozsądny Partner Prestiż – czyli milion złotych przeciw skutkom wypadku

Ubezpieczenie to oferuje najwyższe dostępne w Polsce sumy ubezpieczenia wśród ubezpieczeń następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) – aż do 1 miliona zł. Coraz więcej zamożniejszych klientów, w tym właścicieli firm, menedżerów, prawników czy lekarzy bardzo poważnie traktuje zagrożenia wiążące się z możliwością wypadków. - Liczba nowych umów tego typu w naszym portfelu wzrosła w 2006 roku o blisko 50 proc. w stosunku do roku poprzedniego – mówi dyrektor Robert Szyszka. Ochrona podstawowa obejmuje śmierć ubezpieczonego wskutek NNW, natomiast ubezpieczeni, zgodnie z własnymi potrzebami, rozszerzają zakres ochrony o szereg opcji, wśród których są m. in. trwała niezdolność do pracy, pobyt w szpitalu, koszty leczenia, koszty rehabilitacji (ochrona nawet do 50 tys. zł), a nawet koszty operacji plastycznych. - Rozsądny Partner Prestiż może być idealnym uzupełnieniem ubezpieczenia na życie, szczególnie dla osób bardzo zajętych, gdyż nie ma obowiązku wykonania specjalistycznych badań lekarskich, a jedynie wypełnienia ankiety medycznej – dodaje Robert Szyszka.

Partner w Podróży – czyli formalności raz, a podróży wiele 

Jest to zawierane na rok ubezpieczenie podróżne, wygodne i konkurencyjne dla osób, które wielokrotnie w ciągu roku wyjeżdżają za granicę, zarówno służbowo, jak i prywatnie. Klient ma do wyboru dwa pakiety – obejmujący tylko Europę i basen Morza Śródziemnego lub też cały świat. W każdym pakiecie może zdecydować się na jedną z dwóch opcji (niższa lub wyższa ochrona – np. 20 lub 30 tys. euro limitu odpowiedzialności w ubezpieczeniu kosztów leczenia i assistance). 

Partner w Podróży obejmuje ubezpieczenie kosztów leczenia za granicą, w tym konsultacji medycznych, leczenia ambulatoryjnego i szpitalnego oraz koszty transportu do placówki medycznej na przykład z miejsca wypadku za granicą. Pakiet obejmuje też ubezpieczenie bagażu podróżnego, ubezpieczenie OC oraz usługi assistance. Klient może rozszerzyć ochronę o ubezpieczenie NNW doznanych w czasie podróży.

Klienci otrzymują plastikową kartę identyfikacyjną z numerem centrum alarmowego, pod który mogą zadzwonić w celu uzyskania pomocy (zdjęcie karty w załączonym pliku). Takie karty w portfelach ma ok. 8 tys. klientów Commercial Union, korzystających z Partnera w podróży.

- Partner w Podróży zwalnia klienta z konieczności ubezpieczenia się przed każdą podróżą i załatwiania związanych z tym formalności. To ułatwienie życia dla osób zapracowanych, jak również dla firm, które często delegują pracowników za granicę –
podkreśla Robert Szyszka.

Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA specjalizuje się w ubezpieczeniach gospodarczych dla przedsiębiorstw i instytucji oraz ubezpieczeniach dla klientów indywidualnych. Małym i średnim przedsiębiorstwom proponuje pakiet ubezpieczeń Partner przedsiębiorcy.

Na przełomie tego i przyszłego roku Commercial Union zaproponuje klientom ubezpieczenia komunikacyjne sprzedawane w systemie direct, czyli przez telefon i internet.


 

Rynek ubezpieczeń: Wiener TU zamiast Gothaer TU

Po prawie siedmiu latach z polskiego rynku ubezpieczeń znika marka Gothaer. Za kilka tygodni przejęte przez Vienna Insurance Group towarzystwo...


czytaj dalej

Aviva TUnŻ: Mariusz Grendowicz przewodniczącym rady nadzorczej

Mariusz Grendowicz został powołany na przewodniczącego rady nadzorczej Aviva TUnŻ. To pierwszy niezależny członek RN firmy w Polsce, który objął...


czytaj dalej

WTW: Padły nowe rekordy inwestycji w insurtech

Inwestujący w insurtech na całym świecie w I kwartale 2019 r. wykonali największą liczbę transakcji, największą liczbę transakcji w sektorze...


czytaj dalej

Generali: Kwartał wzrostów

Pierwsze trzy miesiące obecnego roku były udane dla Generali. Grupa zanotowała wysokie wzrosty zysków i przypisu składki.

Przypis składki brutto...


czytaj dalej

PBUK: Nowela wymaga korekt

W ocenie Polskiego Biura Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK), wprowadzenie ściślejszych regulacji mogących ustabilizować działalność...


czytaj dalej

Digital Care: Ponad 6 tys. uszkodzeń smartfonów w trakcie majówki

Według statystyk firmy Digital Care, liczba uszkodzeń telefonów w trakcie tegorocznego długiego weekendu majowego była o ponad 30% wyższa niż w...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook