Lux Med: Nowe ubezpieczenie zdrowotne „Magnolia”
wtorek, 11 grudnia 2012 09:21

Lux Med poszerzył swoją ofertę o nowe indywidualne ubezpieczenie zdrowotne „Magnolia”, zapewniające kompleksową opiekę medyczną.

Zakres świadczeń ambulatoryjnych dostępnych w ramach „Magnolii” obejmuje wszystkie elementy dostępne w dotychczas oferowanym kontynuacyjnym abonamencie indywidualnym „Olcha”, oraz dodatkowo usługę Doradca Hospitalizacji. W jej zakres wchodzi m. in.:

  • nielimitowany dostęp bez skierowania do lekarzy podstawowej opieki medycznej oraz 18 specjalności dla osób dorosłych,
  • nielimitowany dostęp za skierowaniem dla dodatkowych 16 specjalności dla osób dorosłych,
  • nielimitowany kompleksowy panel badań diagnostycznych (w tym diagnostyka obrazowa RTG, USG, tomografia komputerowa, rezonans magnetyczny wraz ze standardowymi środkami kontrastowymi),
  • konsultacje alergologa oraz skórne testy alergiczne,
  • prowadzenie ciąży,
  • kompleksowe konsultacyjne zabiegi laboratoryjne,
  • 24 godzinny dostęp do Telefonicznej Informacji Medycznej i szybki dostęp do lekarzy dyżurnych w sytuacjach nagłych,
  • 24 godzinny dostęp do usługi Doradca Hospitalizacji, wyspecjalizowanej infolinii profesjonalistów i doradców medycznych udzielających informacji związanych z organizacją przyjęć do szpitali, zarówno w ramach świadczeń finansowanych publicznie jak i komercyjnie, w przypadku konieczności hospitalizacji planowej.

Świadczenia ambulatoryjne realizowane są w ponad 70 placówkach własnych Grupy Lux Med (Lux Med i Medycyna Rodzinna) oraz w ogólnopolskiej sieci ponad 700 placówek współpracujących. Ubezpieczenie w pełni pokrywa gwarantowane w ramach polisy koszty świadczeń medycznych. Możliwy jest wybór form płatności w ratach miesięcznych, kwartalnych, półrocznych oraz rocznych. Zakres świadczeń oraz wysokości składek dostosowane są do wieku osób ubezpieczonych.

(AM, źródło: Lux Med)

 

Personalia: Tjeerd Bosklopper odchodzi z ING Życie

Karuzeli kadrowej na szczytach władz polskich ubezpieczycieli ciąg dalszy. Po niedawnych zmianach w AXA Polska Pramerica Życie i Genworth...


czytaj dalej

Krzysztof Morawski zbuduje bancassurance w Prudential

Prudential w Polsce postanowił dystrybuować swoje polisy za pośrednictwem banków. W związku z tym 1 lipca szeregi ubezpieczyciela zasilił...


czytaj dalej

PwC: Strachem się nie zmusi

Surowe podejście do słabych wyników pracownika w sensie osiągania celów rodzi ryzyko stworzenia klimatu strachu i skutkuje wzrostem liczby...


czytaj dalej

USA: Aetna o krok od kupna Humana

Coraz bliżej wielkiej fuzji na amerykańskim rynku ubezpieczeń: działająca w biznesie zdrowotnym Aetna jest już bardzo blisko przejęcia swojego...


czytaj dalej

Gothaer uruchomił turystyczny direct

Gothaer TU rozpoczęło bezpośrednią sprzedaż polis turystycznych online. Klienci mogą kupić polisę za pośrednictwem strony internetowej, używając...


czytaj dalej

Ergo Hestia: Ruszyła platforma mtu24.pl

3 lipca Ergo Hestia uruchomiła platformę internetową mtu24.pl. Jest to kontynuacja dotychczasowych działań w kanale direct w ramach marek MTU i...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy

OnePressRzecznik UbezpieczonycheGazety.plPIPUiFRaporty UbezpieczeniowePolisowo.pl