Lux Med: Nowe ubezpieczenie zdrowotne „Magnolia”
wtorek, 11 grudnia 2012 09:21

Lux Med poszerzył swoją ofertę o nowe indywidualne ubezpieczenie zdrowotne „Magnolia”, zapewniające kompleksową opiekę medyczną.

Zakres świadczeń ambulatoryjnych dostępnych w ramach „Magnolii” obejmuje wszystkie elementy dostępne w dotychczas oferowanym kontynuacyjnym abonamencie indywidualnym „Olcha”, oraz dodatkowo usługę Doradca Hospitalizacji. W jej zakres wchodzi m. in.:

  • nielimitowany dostęp bez skierowania do lekarzy podstawowej opieki medycznej oraz 18 specjalności dla osób dorosłych,
  • nielimitowany dostęp za skierowaniem dla dodatkowych 16 specjalności dla osób dorosłych,
  • nielimitowany kompleksowy panel badań diagnostycznych (w tym diagnostyka obrazowa RTG, USG, tomografia komputerowa, rezonans magnetyczny wraz ze standardowymi środkami kontrastowymi),
  • konsultacje alergologa oraz skórne testy alergiczne,
  • prowadzenie ciąży,
  • kompleksowe konsultacyjne zabiegi laboratoryjne,
  • 24 godzinny dostęp do Telefonicznej Informacji Medycznej i szybki dostęp do lekarzy dyżurnych w sytuacjach nagłych,
  • 24 godzinny dostęp do usługi Doradca Hospitalizacji, wyspecjalizowanej infolinii profesjonalistów i doradców medycznych udzielających informacji związanych z organizacją przyjęć do szpitali, zarówno w ramach świadczeń finansowanych publicznie jak i komercyjnie, w przypadku konieczności hospitalizacji planowej.

Świadczenia ambulatoryjne realizowane są w ponad 70 placówkach własnych Grupy Lux Med (Lux Med i Medycyna Rodzinna) oraz w ogólnopolskiej sieci ponad 700 placówek współpracujących. Ubezpieczenie w pełni pokrywa gwarantowane w ramach polisy koszty świadczeń medycznych. Możliwy jest wybór form płatności w ratach miesięcznych, kwartalnych, półrocznych oraz rocznych. Zakres świadczeń oraz wysokości składek dostosowane są do wieku osób ubezpieczonych.

(AM, źródło: Lux Med)

 

PZU: Adam Burak przeszedł do Grupy Lotos

Adam Burak, który w marcu zastąpił Martę Życińską na stanowisku dyrektora Biura Marketingu PZU, stanął na czele marketingu w Grupie Lotos.

Przed...


czytaj dalej

Ubezpieczenia Pocztowe: Zbigniew Pusz pełniącym obowiązki prezesa

18 lipca rady nadzorcze Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych (PTUW) oraz Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie (PTUnŻ) powierzyły...


czytaj dalej

A.M. Best: Perspektywa Lloyd’s obniżona do stabilnej

Agencja ratingowa Best dokonała rewizji perspektywy ratingów Lloyd’s i Lloyd’s Insurance Co. (Chiny) z pozytywnej do stabilnej. Jednocześnie...


czytaj dalej

Beazley Plc.: Z Londynu do Dublina

Należący do rynku Lloyd’s Beazley Plc. pracuje nad uzyskaniem europejskiej licencji dla swojego irlandzkiego podmiotu reasekuracyjnego,...


czytaj dalej

TIA Technology: Modernizacja IT – klucz do cyfrowej transformacji ubezpieczycieli

Najbliższe lata będą okresem istotnych zmian dla wielu ubezpieczycieli. Kluczową rolę odegrają w tym procesie zmiany technologiczne i umiejętność...


czytaj dalej

ZRP: Ucywilizowanie rynku napraw to nawet 700 mln zł więcej w budżecie

Związek Rzemiosła Polskiego (ZRP) i organizacje motoryzacyjne: Polska Izba Motoryzacji, Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego, Stowarzyszenie...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy

OnePressRzecznik UbezpieczonycheGazety.plPIPUiFRaporty UbezpieczeniowePolisowo.pl