Signal Iduna: Nowa oferta dla właściciel hoteli
środa, 07 listopada 2012 07:26

Signal Iduna poszerzyła swoją ofertę produktów majątkowych o Program Hotel. Jest to kompleksowe ubezpieczenie skierowane do właścicieli hoteli, pensjonatów oraz osób prowadzących działalność agroturystyczną.

Program Hotel jest częścią majątkowego produktu Bezpieczna Firma. Łączy w sobie podstawowy pakiet obejmujący ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej z możliwością rozszerzenia go o dodatkowe ryzyka.

Podstawę Programu Hotel stanowią ubezpieczenia:
•    mienia od ognia i innych zdarzeń losowych
•    od przepięcia
•    od kradzieży z włamaniem i rabunku
•    sprzętu elektronicznego
•    zepsucia towarów wskutek rozmrożenia
•    odpowiedzialności cywilnej

To ostatnie może być rozszerzone o:
•    odpowiedzialność za rzeczy należące do gości hotelowych
•    szkody wynikające z zatruć pokarmowych
•    szkody spowodowane przez zwierzęta należące do gospodarstwa agroturystycznego
•    szkody w urządzeniach rekreacyjnych
•    szkody w pojazdach mechanicznych znajdujących się na parkingu hotelowym

- Na podstawie szczegółowej analizy rynku oraz rozmów z naszymi obecnymi, jak i potencjalnymi klientami, stworzyliśmy Program Hotel, którego niewątpliwym atutem jest szeroki zakres ryzyk już w pakiecie podstawowym oraz możliwość uzupełnienia go o ubezpieczenia dodatkowe. – mówi Marta Brancewicz, dyrektor Biura Ubezpieczeń Majątkowych Signal Iduna.
(AM, źródło: Signal Iduna)

 

BRE Ubezpieczenia: KNF zatwierdziła nominację Daniela Kaliszuka

Na odbywającym się 21 października dwieście trzydziestym siódmym posiedzeniu Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie...


czytaj dalej

PZU: Barbara Smalska zrezygnowała z zasiadania w zarządzie

6 października Barbara Smalska złożyła rezygnację z pełnienia funkcji członka zarządu PZU SA i PZU Życie z dniem 31 grudnia tego roku – podał...


czytaj dalej

A.M. Best: Postępy brytyjskiego rynku majątkowego

Marże zysku w brytyjskich ubezpieczeniach majątkowych i osobowych znajdują się w br. pod silną presją na skrajnie konkurencyjnym rynku, na którym...


czytaj dalej

A.M. Best: Rynek ubezpieczeniowy w Hiszpanii nadal rentowny

Hiszpańska gospodarka wykazuje oznaki poprawy. Są jednocześnie wskaźniki, że spadek na rynku ubezpieczeń majątkowych i osobowych w 2014 r....


czytaj dalej

Proama: Ruszyła akcja „Bezpieczny, bo widoczny”

23 października na konferencji prasowej w siedzibie Komendy Głównej Policji zainaugurowana została kampania społeczna „Bezpieczny, bo widoczny”,...


czytaj dalej

Liberty Ubezpieczenia: Nowa odsłona akcji „Prędkość w mieście to obciach”

Ruszyła nowa edycja akcji społecznej Liberty Ubezpieczenia „Prędkość w mieście to obciach”, a wraz z nią crowdsourcingowy konkurs na najlepszy mem...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy

OnePressRzecznik UbezpieczonycheGazety.plPIPUiFRaporty UbezpieczeniowePolisowo.pl